Kiten in Workum - Beginner

gerardn

Geen avatar

Augustus 07, 2014, 15:14:34
edit2Rapporteer  
Beste allen,

Wie heeft er zin om zaterdag met mij op een plank te stappen? Ik ben nog wat een beginner.. maar ok. Ik zou graag iemand hebben om samen de fijne kneepjes te leren.. waar nodig elkaar wat helpen etc.

Gear is te delen (eigen harnas / trapeze is wel makkelijk)
Gewenste locatie is workum.

Groetjes Gerard
Straight edge

Antwoord #1 Augustus 09, 2014, 07:43:28
edit2Rapporteer  
Ik zou deze wind Mirns pakken . Ben daar wel

Wat voor kites heb je je hebt nu een kleine nodig geen grote waait nu volle bak
Idefixe

Antwoord #2 Augustus 09, 2014, 08:03:34
edit2Rapporteer  
doe mij ( en jezelf en een heel veel anderen) een lol en kijk als beginner vandaag goed uit!
HaPe
Moderator

Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #3 Augustus 09, 2014, 18:53:38
edit2Rapporteer  
Was vandaag voor een beginner niet verstandig om het water op te gaan op Workum, waaide een stuk harder dan voorspeld. Zag vandaag wel heel veel mensen op het water die er met deze wind niets te zoeken hebben. Gelukkig voor zover ik weet niets (ernstigs) gebeurd
gerardn

Geen avatar

Antwoord #4 Augustus 11, 2014, 08:25:31
edit2Rapporteer  
Goedemorgen! Thanks voor de reacties!

Ik ben zaterdag aan het eind van de middag nog in Harlingen geweest.. De wind zou afnemen en dat gebeurde ook.
Heel voorzichtig aan gedaan.. niks gebeurd. Goed niet lekker kunnen varen maar ok, ik ben weer een ervaring rijker.

Op naar de volgende x!

Straight edge

Antwoord #5 Augustus 12, 2014, 08:37:37
edit2Rapporteer  
Harlingen lekker in de blubber
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.