Poll over censuur filmpjes Harinkie

Poll
Vraag: De filmpjes van Haring Harrie moeten niet gecensureerd worden
Voor, geweldige filmpjes, gewoon overal laten staan die filmpjes!
Tegen, filmpjes horen in een apart topic en mogen niet in alle willekeurige topics gepost worden
Tegen, hoef die filmpjes niet te zien!

FlyingHigh

Berichten: 2707
November 01, 2014, 15:01:09
edit2Rapporteer  
Dames en heren, sinds enige tijd worden de filmpjes van Haring Hai van het forum verwijderd.
OK het is soms een overkill, maar persoonlijk vind ik het geen bezwaar. Middels deze poll, kunnen we de mods laten zien of zij terecht of onterecht de filmpies boycotten.
Als je voor de filmpjes van HaringHai  op het forum bent, stem je VOOR.
Ben je voor het verwijderen van de filmpjes door de moderators, stem je TEGEN.




Dan zal ik dus zelf maar als eerste mijn mening geven.
Ik stem VOOR de filmpjes!!! Houdt het forum leuk en levendig.
Als ik iets niet wil zien, dan kijk ik gewoon niet. Heb dan iig wel de keuzevrijheid!!
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #1 November 01, 2014, 15:11:21
edit2Rapporteer  
Mee eens hartstikke voor!

Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #2 November 01, 2014, 15:14:14
edit2Rapporteer  
voor
Lionheart

Berichten: 48
Antwoord #3 November 01, 2014, 15:25:29
edit2Rapporteer  
Heb mij al vaak geërgerd aan de filmpjes van Haring Hai die overal opduiken. Niet echt mijn ding met al dat geleuter.

Maar ik negeer de filmpjes gewoon, geen censuur voor nodig.

Dus ik stem VOOR, zolang de filmpjes in een eigen topic blijven en niet meermaals opduiken in andere topics, want dat is echt irritant.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #4 November 01, 2014, 15:32:21
edit2Rapporteer  
Vind het niet erg dat er een flimpje gepost wordt, maar telkens dezelde filmpjes spammen in alle topics vind ik toch wel erg irritant.

Mogen blijven wat mij betreft, maar in een los topic en eenmalig.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #5 November 01, 2014, 15:33:08
edit2Rapporteer  
Heb er even een echte poll aan gekoppeld, dat lijkt me wat duidelijker...

Vind zelf de filmpjes wel leuk, maar dan alleen als de mannen net terug zijn vakantie en niet jaren later in elk willekeurig topic.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #6 November 01, 2014, 16:22:55
edit2Rapporteer  
Citaat
Tegen, filmpjes horen in een apart topic en mogen niet in alle willekeurige topics gepost worden

Deze zin klopt niet !!!!!

Dit hoort te zijn:

Tegen,  filmpies horen in een apart Topic en mogen niet in topics worden gepost waar informatie over een bepaald land wordt gevraagd bijv El Gouna. of Comboeko
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #7 November 01, 2014, 16:39:22
edit2Rapporteer  
Keihard censureren die zooi  ThumpDown ThumpDown, ik word er knettergek van, heb hem ook al uit mijn mailbestand en gedefriend op Facebook....kan er niet meer tegen... Tongue

Kom op zeg ,lekker belangrijk.....het enige lichtpuntje in mijn leven wordt om zeep geholpen door een paar humeurige moderators ....boehoe
pepsi

Geen avatar

Berichten: 171
Antwoord #8 November 01, 2014, 16:45:05
edit2Rapporteer  
Voor, geweldige filmpjes, gewoon overal laten staan die filmpjes!
over het woord 'geweldige' kun je een nieuwe discussie starten????
 
PieterK

Berichten: 264
Logs: 0 | 241 uur
Antwoord #9 November 01, 2014, 18:08:09
edit2Rapporteer  
Keihard VOOR en om het met Haring te zeggen  YeSS YeSS YeSS ThumpsUp ThumpsUp en tegen   schater .
www.kite-freaks.nl

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #10 November 01, 2014, 18:48:19
edit2Rapporteer  
VOOR...juist VOOR
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #11 November 01, 2014, 19:00:36
edit2Rapporteer  
Ut bloift je zwager he dus ik ben voor maar niet teveul he allien waar het nodig is  Grin
wereldreiziger25

Berichten: 8
Antwoord #12 November 01, 2014, 19:01:05
edit2Rapporteer  
Als het nu hoogstaande kwaliteit was viel er nog over te discussiëren. Maar nu is het gewoon spammen en topics kapen om wat extra aandacht. Komen jullie iets tekort?
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #13 November 01, 2014, 19:54:05
edit2Rapporteer  
Ik maak zelf wel uit of ik de filmpjes van Haring Hai bekijk.

Ik weet inmiddels wat voor een (on)heerlijke Noordhollandse meligheid in deze filmpjes wordt vertoond. Soms heb ik er zin in en soms niet ....

Ik houdt er niet van als anderen voor mij iets gaan beslissen ..... dus ....VOOR!
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #14 November 01, 2014, 20:01:06
edit2Rapporteer  
Een aantal reistopics waar naar informatie over de locatie werd gevraagd ontaardde na het posten van Richard zijn filmpjes helaas in Noordhollandse meligheid wat in onze ogen de serieuze users juist afschrikt.

Als Richard vervolgens na meerder keren vriendelijk vragen er mee te stoppen toch door blijft gaan rest ons de keus tussen Richard bannen of zijn filmpjes eraf gooien in topics buiten het Noord holland trefpunt en de topics van Richard zelf.

Als je perse de filmpjes wilt vertonen schop dat eens in de zoveel tijd je eigen topic omhoog, maar ga geen andere serieuze topics vervuilen met je meligheid.


Sorry dat het zuur overkomt, maar 1x is leuk, 3x mwa en bij 20+ keer is de emmer overgelopen.
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #15 November 01, 2014, 20:21:50
edit2Rapporteer  
Ik kijk nog dagelijks op Kitehigh en draag de site een warm hart toe. Ik moet wel bekennen er inhoudelijk vrij weinig gebeurt en dat de site steeds meer een 'ons kent ons' gehalte kent. 'buitenstaanders' kunnen daar niks mee. Ik denk dus dat het voor de toekomst van Kitehigh goed is om meer op de inhoud te gaan zitten, wat minder op elkaar te zeiken en topics idd 'schoon' te houden. 

Oh ja: en zodra iemand iets overkomt ( want hij heeft een fout gemaakt) dan staat heel Kitehigh in de rij om m met de grond gelijk te maken, want 'het is een amateur die de kitesport in diskrediet brengt'. Dat mag wat mij betreft ook wel wat minder.....chill amigo's!
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #16 November 01, 2014, 20:30:56
edit2Rapporteer  
Houd het forum een beetje levendig.....en ze zijn leuk om naar te kijken . ThumpsUp Grin
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #17 November 01, 2014, 20:43:25
edit2Rapporteer  
He gezellig, daar hebben wereldreiziger25 weer.
Inderdaad Frank, anders wordt het net zo een zure bedoeling als Hanglos.
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #18 November 01, 2014, 21:43:56
edit2Rapporteer  
Voor. Maar de moderators mogen best iets verplaatsen als het niet in het topic thuis hoort.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #19 November 01, 2014, 21:46:28
edit2Rapporteer  
Dat is nu net de discussie: hoort er in elk Cumbuco/Sal/El Gouna een haring filmpje en bijkomende Noord Hollandse gezelligheid?
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #20 November 01, 2014, 22:00:30
edit2Rapporteer  
Als het filmpje over de locatie gaat waarom niet. Gewauwel kun je uitzetten. Laat mensen zelf bepalen of ze het willen bekijken.
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #21 November 01, 2014, 22:34:10
edit2Rapporteer  
Wordt wel weer eens tijd voor een fillumpie hier!



Ries, hebbie d'r nag ien?



Ach.... Wat boeit het, waar maken een aantal hier zich druk om. Dr is ellende zat in de wereld waar je je beter druk om kan maken, Lekker posten die handel!!! Joepie YeSS Joepie ThumpsUp
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #22 November 01, 2014, 22:48:32
edit2Rapporteer  
het gaat er toch niet om wat kitehighers willen? Als moderators je vragen of je wilt stoppen met spammen doe je dat toch?

Ik vind de filmpjes leuk om een keer te kijken, maar snap totaal niet wrm de link overal gepost moet worden. Zeker niet deze hoeveelheid.

Hij heeft immers het filmtopic zelf en zijn autistisch gedrag word gedoogd in noord holland , lijkt me meer dan schappelijk?

Snap dan ook niet waar deze poll goed voor is en de mods ter discussie staan.

Richard pas je gewoon aan? Want jij bent het discussiepunt
Starvin

Berichten: 41
Antwoord #23 November 01, 2014, 22:58:50
edit2Rapporteer  
Ik kijk nog dagelijks op Kitehigh en draag de site een warm hart toe. Ik moet wel bekennen er inhoudelijk vrij weinig gebeurt en dat de site steeds meer een 'ons kent ons' gehalte kent. 'buitenstaanders' kunnen daar niks mee. Ik denk dus dat het voor de toekomst van Kitehigh goed is om meer op de inhoud te gaan zitten, wat minder op elkaar te zeiken en topics idd 'schoon' te houden. 

Oh ja: en zodra iemand iets overkomt ( want hij heeft een fout gemaakt) dan staat heel Kitehigh in de rij om m met de grond gelijk te maken, want 'het is een amateur die de kitesport in diskrediet brengt'. Dat mag wat mij betreft ook wel wat minder.....chill amigo's!

Ben het zelden met een post zo eens geweest. Je spreekt me echt uit het hart.

Maar als iemand om tips voor een kitevacantie vraagt dan kunnen filmpjes over het algemeen zeker waardevolle informatie bieden. Ik denk dat je ook best naar een paar seconden kan beoordelen of dat filmpje dan voor jezelf iets toevoegt of niet. Een link zonder mega grote thumbnail is ook zeker voldoende ;-)
Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #24 November 02, 2014, 09:31:59
edit2Rapporteer  
Ik ben ook voor, de filmpjes vind ik (even het ingesproken commentaar) daargelaten best wat toevoegen. In de zoektocht naar een kite bestemming is er niets zo sprekend als een filmpje. Dat zegt veel meer dan foto's of verslagen op de diversen reis-websites.

Ik zeg daarom laat de filmpjes staan en bepaal zelf als je er naar kijken wilt. Misschien wel een tip voor de video's. Pas een volgende keer een andere stijl toe zodat een breder publiek deze kan waarderen en dit op het forum (nog) meer kan toevoegen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.