Weer- en windwaarschuwing voor vandaag.

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
November 03, 2014, 08:02:55
edit2Rapporteer  
Na de erg mooie zomerdag van gister is het vandaag weer oppassen geblazen op het water! Vandaag is het geen weer voor beginners en kiters die nog niet zo lang op het water staan. Ook voor de gevorderden is het oppassen.

Er is een pittig windje voorspeld aan de kust en op het IJsselmeer. Tijdens de passage van een buienfront voorspeld de KNMI aan de kust zware windstoten tot 75 km/u, dit kan gepaard gaan met onweer. Er is ook een kleine kans aanwezig op een mogelijke windhoos.

Kijk dus uit wanneer je het water op gaat vandaag en sla over wanneer je twijfelt.

Bron: KNMI en Estofex.
Windhoos

Berichten: 498
Logs: 0 | 701 uur
Antwoord #1 November 03, 2014, 10:24:12
edit2Rapporteer  
Ik moet gewoon werken, dus Windhoos komt niet langs vandaag.  schater
Was gister een hele mooie dag, kan ik nog wel even op teren.
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #2 November 03, 2014, 10:48:32
edit2Rapporteer  
Hahahaha
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #3 November 03, 2014, 13:22:15
edit2Rapporteer  
Zitten er hier toch even een stuk of 5 op het water bij erg vlagerige zuid tot zo gezien vanaf de bdam...en gaan nog ver in zee...dit is side off...tot offshore...?? Er komen nu donkere wolken aanzetten.we houden ons hart vast.
Nou het heeft niet lang geduurd...ze zijn er allemaal af..
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #4 November 03, 2014, 13:28:37
edit2Rapporteer  
Zal altijd zo blijven, hardleers/eigenwijs/ik wist het niet, enz.   
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.