Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
We wachten nu al een flinke tijd op een reactie van het bestuur. Vanwaar al deze geheimzinnigheid?
Anders dan de KvK is het bestuur nergens terug te vinden en ook de notulen van de ALV 2013 en 2014 zijn niet gepubliceerd.
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
ik wil eerst nog ff uitzoeken of een uittreksel hier wel gepost mag worden ihkv privacy.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Als iedereen dat uittreksel kan opvragen lijkt me dat een duidelijk verhaal, toch?
|
|
|
Marco B.
Moderator
|
opvragen ja, publiceren is nog maar de vraag, staan privacy gevoelige gegevens op dit uittreksel.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Vraag het aan de gasten van de Qoute 500 die publiceren schaamteloos ook iedereen z'n hebben houden. Info is ook verkregen van o.a. de KVK. En niemand houd ze tegen. De vraag is hoe groot is het belang om zo iets te doen, wie is er bij gebaat en hebben wij als gemeenschap er wat aan? Gaat dit ons alleen wat aan?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Even wat reacties verwijdert, omdat blijkbaar het topic plaatsen wat moeizaam ging. Uittreksel kvk is openbare informatie, echter persoonsgegevens publiceren kan gevoelig zijn. Duidelijk zo, Marco Tja, apart dit. Ik denk dat het NKV onderhand wel met een reactie moet gaan komen. Dit is niet best allemaal...
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Top nieuws Marco, je kunt bijna journalist worden..
Dit kan echt niet meer door de beugel. wie heeft die man aangesteld en wie is het?
NKV, wij willen ASAP uitleg..
|
|
|
wazzaah
|
Namen mag je gewoon hier plaatsen hoor, hoort ook gewoon op de website te staan van de NKV. Leden moeten toch weten wie ze moeten aanspreken.
Dus bij deze doe ik t gewoon:
Voorzitter: Feddo Meijer Wiersma Secretaris: Marij van Tienen Penningmeester: Jeroen Flinterman
|
|
|
|
martimor
|
Feddo is toch zeer actief hier op het forum? Flatlander toch? Ben zeer benieuwd naar de reacties vanuit NKV.
|
|
|
Eagle-Jan
|
Waarom is dit niet eerder bekend gemaakt? Is het nodig geweest om dit stil te houden?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Waarom is dit niet eerder bekend gemaakt? Is het nodig geweest om dit stil te houden?
Dat is nu precies wat Marco aan de kaart wil stellen. Waarom weten - tenminste - alle leden dit niet? Ik kan bijna niet geloven wat ik hier zie in het uittreksel van de KvK. Ben dus erg benieuwd naar de reactie van het zittende bestuur, hoe dit nu precies in elkaar steekt. Zal een goed verhaal moeten zijn ben ik bang...
|
|
|
Karel79
|
jongens, ipv uitleg te eisen via kitehigh.. er staat een telefoon nummer en een e-mail adres bij. Wat let je om daar wat mee te doen?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
jongens, ipv uitleg te eisen via kitehigh.. er staat een telefoon nummer en een e-mail adres bij. Wat let je om daar wat mee te doen? Zie andere topic: NKVDaar is geen reactie uit voort gekomen....
|
|
|
onderaqua
|
NKV met de billen bloot ? Wat wordt er met de contributie gedaan enz ?? Openheid van zaken .Openbaar bestuur! Ik ben geen lid maar verbaas mij hier al enige tijd over.
|
|
|
Marco B.
Moderator
|
jongens, ipv uitleg te eisen via kitehigh.. er staat een telefoon nummer en een e-mail adres bij. Wat let je om daar wat mee te doen?
8-12-2014: mail gestuurd met verzoek copy notulen ALV 2013 en 2014 te mailen 09-12-2014: geen reactie op mail, 5x gebeld tussen 11 en 13, of voicemail of geen gehoor 10-12-2014: mail terug dat NKV binnen 7 werkdagen een inhoudelijke reactie geeft 15-12-2014 gebeld om 11:02, geen gehoor, voicemail. 11:18 teruggebeld, vandaag notulen opsturen
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het is vreemd dat de notulen van de ALV 2013 en 2014 niet zijn gepubliceerd, maar als ik het wel heb is Feddo op het moment nog interim voorzitter (weet niet hoe dat spoort met de KvK gegevens) dus eventuele slordigheid of nalatigheid hoeft niet per se op zijn conto te komen.
Persoonlijk ken ik Feddo als een eerlijk en scherp nadenkend persoon dus misschien moeten we gewoon even de reactie afwachten. Als het lang duurt kan dat ook betekenen dat ze zelf de handen vol hebben met de nalatenschap van de vorige voorzitter. Daarnaast blijft het ook vrijwilligerswerk.
Als ik er naast zit hoor ik het graag maar het mag niet zo zijn dat we er bij voorbaat een heksenjacht van maken.
Citaat uit het andere topic: (10 december) inmiddels wel per mail een reactie gehad, dat ik binnen 7 werkdagen een reactie krijg
|
|
|
Marco B.
Moderator
|
Het is vreemd dat de notulen van de ALV 2013 en 2014 niet zijn gepubliceerd, maar als ik het wel heb is Feddo op het moment nog interim voorzitter (weet niet hoe dat spoort met de KvK gegevens) dus eventuele slordigheid of nalatigheid hoeft niet per se op zijn conto te komen.
Persoonlijk ken ik Feddo als een eerlijk en scherp nadenkend persoon dus misschien moeten we gewoon even de reactie afwachten. Als het lang duurt kan dat ook betekenen dat ze zelf de handen vol hebben met de nalatenschap van de vorige voorzitter. Daarnaast blijft het ook vrijwilligerswerk.
Als ik er naast zit hoor ik het graag maar het mag niet zo zijn dat we er bij voorbaat een heksenjacht van maken.
Citaat uit het andere topic: (10 december) inmiddels wel per mail een reactie gehad, dat ik binnen 7 werkdagen een reactie krijg
de notulen dienen gewoon ter inzage op kantoor te liggen, lijkt me niet dat dit 7 werkdagen hoeft te duren. Maar goed, ik wacht geduldig af. Om je als bestuurder in te schrijven bij de KvK dien je een formulier in te vullen en te ondertekenen. Dit ondertekenen dient ook te gebeuren door een reeds zittend bestuurdslid.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Eens met Ed. Viel me afgelopen tijd overigens op dat Feddo weinig postte. Enige tijd terug was ie een dagelijkse bezoeker die regelmatig reageerde op allerlei zaken, nu blijft het al een lange tijd ( al voor die hele NKV discussie) stil van zijn kant.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Er ligt nu een feit op tafel, nl het uittreksel van de KvK. Deze strookt niet met de statuten van de vereniging m.b.t. een nieuw bestuurslid.
We kunnen allemaal wel dingen gaan verzinnen, maar beter zou zijn een officiële reactie om verdere discussie voor te zijn.
|
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Ik hoef niet te vragen ons verder op de hoogte te houden hè Marco? Fijn dat iemand zich geroepen voelt dit even goed uit te zoeken. De combinatie met de situatie met de naar mijn mening helemaal integere regiovertegenwoordiger Tom maakt het een erg vreemde situatie.
|
|
|