Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Gefeliciteerd markus, nummer 3 Weet je wat ik ook mis, is Robbepop met 600+ uur.. lol mmmmhh, dan moet ik toch snel het water op met mijn Edge's..
|
|
|
|
Sayootje
Logs: 0 | 511 uur
|
Hmm ja 2 november was mijn laatste sessie. Ik had er nog wel een paar kunnen scoren en ongeveer gelijk kunnen uitkomen als vorig jaar qua uren. Maar ja... het leven kwam even tussendoor. Ik hoop gauw weer eens met mijn bakkes in het zoute water te liggen.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Gefeliciteerd markus, nummer 3 Weet je wat ik ook mis, is Robbepop met 600+ uur.. lol mmmmhh, dan moet ik toch snel het water op met mijn Edge's.. Rob? Die is van de aardbodem verdwenen met een nieuwe baan en vriendin. Denk dat je zijn sessies op een hand kan tellen.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Die nummer 1 moet toch wel een conditie hebben als Sven Kramer, met een gemiddelde sessie tijd van meer dan 4 uur
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Die nummer 1 moet toch wel een conditie hebben als Sven Kramer, met een gemiddelde sessie tijd van meer dan 4 uur het lanterfanten op het strand mee gerekend... niksten met cameras, wisselen van kites, babbeltje hier, praatje daar. Laten we het omkleden, oppompen, opruimen maar niet mee rekenen.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Volgens mij hoef je geen super conditie te hebben om 3 uur op het water te staan. Ik heb vorig jaar sessies gehad waarbij ik meer dan 10 uur op het water heb gestaan.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
het lanterfanten op het strand mee gerekend... niksten met cameras, wisselen van kites, babbeltje hier, praatje daar. Laten we het omkleden, oppompen, opruimen maar niet mee rekenen. Klopt hoor sommige schrijven met een vork, als ik wel eens een sessie van een andere kiter lees van "4 uur gekite" denk ik wel eens van ik was eerder op het water dan hij/haar en later weg en ik boek dan 3 uur echt alleen kite.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Sessies van 4 uur red ik makkelijk, ik moet gemiddeld 1:15 uur rijden om op het strand te komen. Wanneer ik het babbelen en de foto's maken etc. mee tel zit ik zo iedere sessie op 6-8 uur.
Ik log dus alleen de uren dat ik echt aan het varen ben!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Klopt hoor sommige schrijven met een vork, als ik wel eens een sessie van een andere kiter lees van "4 uur gekite" denk ik wel eens van ik was eerder op het water dan hij/haar en later weg en ik boek dan 3 uur echt alleen kite. [/quote] Noem geen namen maar heeft tie een kaal hoofd en vaart dezelfde kites als ik ?? Ik zelf hou het helemaal niet bij hoeveel uur ik vaar maar als ik het zou bij houden dan zou ik dik bovenaan staan Wat heb ik nu gewonnen ???
|
|
|
|
|
tgroot
|
meeste vaaruren, alle werklozen bovenaan haha
|
|
|
|
|
geloof68
|
meeste vaaruren, alle werklozen bovenaan haha Juist bij veel wind zijn de ondernemers in de meerderheid. Kwestie van prioriteiten stellen . Informatie over kites en boards is minder zinvol; de kiters die veel loggen varen vaak met dezelfde kites en boards. Er hoeven maar twee kiters te loggen om bijvoorbeeld de Cabrinha wakeskate het meest gebruikte board te laten zijn.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Nou dat heb ik niet gemerkt dat ik werkloos ben, gewoon zorgen dat je de uren maakt wanneer het niet waait.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Ik zorg dat ik in 4 dagen voor 5 dagen werk, kan ik hele dag kiten (of 2,3,4)
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Die nummer 1 moet toch wel een conditie hebben als Sven Kramer, met een gemiddelde sessie tijd van meer dan 4 uur Gefeliciteerd markus, nummer 3 Weet je wat ik ook mis, is Robbepop met 600+ uur.. lol mmmmhh, dan moet ik toch snel het water op met mijn Edge's.. Rob? Die is van de aardbodem verdwenen met een nieuwe baan en vriendin. Denk dat je zijn sessies op een hand kan tellen. Ik heb hem vorig jaar nog een keer saconds gezien op duitserdam. Weinig wind sessie Maar dan moeten we toch die gozer weer eens op het water zetten... vanaf feb. is hij zo dichtbij aan het werk, dan moet hij toch wel eens zijn 8tje uitlaten..
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Van de zomer ook nog met Rob op de Dam gevaren en één keer op de Slufter.
|
|
|
|
geloof68
|
Ik heb Rob in 2014 meer in zijn auto zien zitten met zijn vriendin dan op het water . Maar je hebt gelijk Henk, was een mooie actie van Rob!
|
|
|