Ik zal binnenkort Ff een review schrijven over de Liquid Force NRG . ik vaar de maten 6,8,10 en 12 waar ik overigens zeer tevreden over ben dit is de boost kite van van LF. Er is in NL ook een Liquid Force dealer kijk ff op :https://www.facebook.com/LiquidForceKitesNL
Misschien kan je beter eerst verschillende kites testen. ik zelf heb m'n kites wel eerst getest. Zo kun je weten wat je wel of niet fijn vindt. Misschien kun je eens contact opnemen met Geloof68. Van Kiteventure hij heeft volgens mij ook L F om te testen. Suc6.
Als beginner moet je beginnen, ik snap niet dat mensen aanraden om te testen, want hoe kan je testen als je nog verder moet leren?!
als beginner zou ik persoonlijk de gear aanschaffen waarmee je hebt gelest Of wat je door de instructeur is aangeraden.
Let niet op de 1001 promotie praatjes van users, want grote kans dat ze een dealtje hebben, en zo proberen credits te krijgen bij het merk wat hun varen.
Wat betreft de LF Envy, met deze kite geven een aantal scholen les, vanwege dat het een gemakkelijke kite is, en zeer duurzaam.
Succes met je keuze, en veel plezier met het kitesurfen!
Let niet op de 1001 promotie praatjes van users, want grote kans dat ze een dealtje hebben, en zo proberen credits te krijgen bij het merk wat hun varen.
Ben je toch te voorbarig. Ik vaar geen L F en m'n spullen komen van Eurofun. Behalve m'n Shinn Monk. Die komt wel van Andre. Tis gewoon een toffe gast!