|
geloof68
|
Was mijn tweede 2015 Monk al .
|
|
|
Ponk
Geen avatar
|
huh ? ligt dat aan die footpads dat je er uitvalt? of was die eerste "gewoon" vergeten
|
|
|
geloof68
|
Nee hoor, ander (onbelangrijk) verhaal.
|
|
|
Ponk
Geen avatar
|
een bord kwijt raken is nooooooit een onbelangrijk verhaal
|
|
|
geloof68
|
Die eerste ben ik niet kwijtgeraakt, maar is naar klant gegaan om klant uit brand te helpen.
|
|
|
PvanEE
|
Je Shinn Monk al terug Andre?
|
|
|
geloof68
|
Nee helaas Pscl.
|
|
|
geloof68
|
Beloning voor de vinden en retourneren van mijn board (binnen 6 maanden en in goede staat): € 150.
|
|
|
ronny
|
doe je het ook voor 150,95 ?
|
|
|
|
ronny
|
oke morgen ophalen ?
|
|
|
geloof68
|
Via sms al contact gehad , gaat goedkomen!
|
|
|
HuibN
|
Jammer dat we elkaar een beloning moeten betalen om een board als rechtmatige eigenaar terug te krijgen.
|
|
|
daantjes
Geen avatar
|
Eens met Huib! Maar lost zich vanzelf op. Karma is een biatch!
|
|
|
Big Vin
|
Wellicht heeft er helemaal geen betaling plaatsgevonden? Ik zou mezelf er iig niet fijn bij voelen, karma indeed...
|
|
|
Ard
|
Ik snap dat dit mooie board je wat geld waard is, maar er is ook nog iets als de ongeschreven kitesurf erecode: we helpen elkaar en letten op elkaar en dat doen we helemaal gratis. Mocht de eerlijke vinder toch op een vergoeding staan dan graag zijn rugnummer zodat we er met een boogje omheen kunnen varen.
|
|
|
Menno de Vries
|
Is inderdaad wel een beetje raar als je een beloning zal aannemen wanneer je iemand zijn boardje terug vind. Je zou zelf toch ook blij zijn als je board terug gevonden wordt. Maar ik misschien te voorbadig geoordeeld, want dit zal waarschijnlijk wel niet aan de orde zijn.
|
|
|
geloof68
|
Ik heb mijn board weer terug dankzij ronny die mijn boardje herkende uit het verhaal van de tijdelijke bezitter van mijn board (Jeffrey). Top ronny en uiteraard Jeffrey die mijn board tijdelijk bij hem gestald had !
|
|
|
|
geloof68
|
Haha, er blijken veel Jeffreys te zijn in kiteland Jeffke.
|
|
|