kites gestolen

Osterholt

Geen avatar

Juni 01, 2015, 11:20:20
edit2Rapporteer  
Kunnen jullie mij helpen??
Vannacht is er ingebroken in mijn auto op het Barentszplein in Amsterdam. Uit mijn auto zijn een aantal dingen gestolen waaronder mijn kites. Het gaat om een ozone c4 12 m2 uit 2014 (groen,blauw,wit), ocean rodeo prodigy 9,5 m2 ( wit, goen, zwart) en ozone catalyst 7 m2 2014 (rood, wit, blauw).
Erg vervelend, vooral ook omdat ik morgen niet kan varen!

Als jullie wat horen/zien kunnen jullie mij het laten weten op: sjoerd205@gmail.com
ErikFanatic

Antwoord #1 Juni 01, 2015, 12:03:23
edit2Rapporteer  
Heel zuur verhaal dit. Sad
Blijft ernstig hoeveel risico je loopt wanneer je in Amsterdam spullen in de auto laat liggen.
Maar dit is niet van de dag van gister natuurlijk!

Wel eens zo`n programma gezien waarbij ze een lokauto inzetten en hierin een laptop op de achterbank achter laten. Binnen het uur was het raak, raampje ingetikt en weg is de laptop.

Maar wat was je denkende om voor ca. 2.500 euro aan kites in de auto te laten liggen?

Ik vind het wel erg vervelend voor je dat je dit op de vervelende manier hebt moeten leren.

nick1984

Geen avatar

Antwoord #2 Juni 01, 2015, 13:52:34
edit2Rapporteer  
Ben blij dat je hem kon helpen ErikFanatic!!!
ErikFanatic

Antwoord #3 Juni 01, 2015, 15:00:00
edit2Rapporteer  
Ik zal indien ik de kites tegen kom op marktplaats deze arme gozer inlichten.

En trouwens, mocht ik zo`n mafkees een raampje van de auto zien intikken
zal ik hem mishandelen.

Meer kunnen we niet doen is het niet?
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 Juni 02, 2015, 18:26:50
edit2Rapporteer  
Dat geldt tegenwoordig voor heel Nederland van boeren gehucht tot binnenstad Rotterdam!
Overal opletten en je spullen niet in het zicht laten liggen.

Voor een junk is alles van enige waarde interessant!
Oli4k

Antwoord #5 Juni 02, 2015, 23:07:13
edit2Rapporteer  
Die junks zijn soms verdraaid goed op de hoogte. Ik liep eens over Centraal met mijn MTB en hoorde een junk die me zag langslopen even piekfijn opsommen wat alle onderdelen op mijn fiets gekost hadden. Dat was dan geen kite, maar toch.

@ErikFanatic Dat heet eigenrichting, daar los je het probleem niet mee op. Je verlaagt je dan tot onder het niveau van zo'n kneus die niet van andermans spullen af kan blijven. Allemaal gedrag wat niet in de surfwereld thuishoort.
Jeroen Schoots

Geen avatar

Antwoord #6 Juni 03, 2015, 20:50:17
edit2Rapporteer  
We moeten iets met die gestolen kites meldingen, drop ze hier zodat we regelmatig deze meldingen kunnen vergelijken met te koop aangeboden spullen

https://www.facebook.com/pages/Black-kites-list/486396151510384

Groet Jeroen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.