Is nog erg wennen aan de timing, maar heb er een goede keuze aan gedaan denk ik. Ben wel erg benieuwd waar de low-end op uit zal komen. Wat me erg opvalt is hoe makkelijk je de druk in windvlagen wegtrapt. Er is werkelijk geen moment geweest dat ik de 12 afgelopen zondagavond heb moeten depoweren. Als de timing goed is geeft de kite ook erg veel lift. Kite voelt erg vertrouwd en comfortabel. Daarbij bevalt hij na één sessie zo goed dat ik ook maar een 7 erbij besteld heb;) blauw/rood/zwart
vrijdag op Wijk aan de 8 gehangen de hele middag ben zeer tevreden tot nu toe. -goede pop & hangtime -zeer direct in het sturen -lichte barkruk(in te stellen) -goede verticale boost - upwind was ff moeilijker door de sterke stroming op Wijk had de eigenlijk de 10 moeten pakken.
Wat een schijt edit, schijt muziek, veel pseudo filsofisch gelul en teveel natuur en zonsondergang shots. Actie was wel ok maar echt een draak om af te kijken. Ze kunnen beter nog een paar van die f-one of slingshot movies kijken want die kijken wel lekker weg.
Goed bezig Marc! De Chaos dus met hogere Y split waarschijnlijk.
Ben wel benieuwd wat zo'n barretje gaat kosten. Moet dit jaar toch wel lukken om over de 500 euro te gaan?
Prijzen weet ik niet, maar over de 500 kan ik mij niet voorstellen! Ik denk zo rond de €479,- (Vorig jaar ook) De Chaos heeft geen hogere Y-splitsing in zover ik het kan zien.
De kites zijn in ieder geval ruim 10% duurder dus in dat geval zou hij er overheen gaan. Sowieso een eur/usd probleem voor bijna alle merken. Behalve Ozone aangezien die aan de yen verbonden is...
ik hoorde gisteren op het strand dat op een set van 3 er binnen enkele maanden 2 aan de buitenkant , bij de buitenste strut gescheurd zijn vanaf de bovenkant bij medium inpakt. Toeval of zijn er al meer verhalen bekend?
ik hoorde gisteren op het strand dat op een set van 3 er binnen enkele maanden 2 aan de buitenkant , bij de buitenste strut gescheurd zijn vanaf de bovenkant bij medium inpakt. Toeval of zijn er al meer verhalen bekend?
Welke kite? Niets van gehoord op het strand trouwens. Ook niet op kiteforum.com gelezen.
Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.