Ik heb tijdens mn trip in Zuid Afrika begin dit jaar 2 weken in een wildpark vrijwilligerswerk gedaan en daarbij ook leeuwen mogen observeren ik vind ze in de dierentuin al indrukwekkend maar zo in hun natuurlijke habitat zijn ze nog vele malen indrukwekkender, dat er dan een kortzichtige yank voor veel geld met zn kruisboog een leeuw voor zijn genot dood maakt is gewoon te triest voor woorden. Het te hopen dat de reacties van de mensen die hier van walgen een afschrikwekkend effect hebben op mensen die het dood maken van grote wilde dieren als plezier beleven. Nu hopen dat dit de druppel is die de emmer doet overlopen en er internationaal iets aan gedaan wordt
« Laatste verandering: Juli 30, 2015, 21:05:18 door PeTeR* »
@Eagle-Jan, Mocht je een keer gebeten worden dan heb je tenminste een sterk verhaal om te vertellen.
geef mijn portie maar aan fikkie... ik sla deze graag over.
wat die tandarts betreft... elke 2 uur 1 tand langzaam met een tang uit z'n bakkus trekken zonder verdoving. Zijn z'n tanden op dan stappen we over op zn nagels.
Gisteren op IJmuiden heb ik er weer 1 gezien. Hij kwam op een paar meter afstand boven. Na een aantal meters meezwemmen dook hij weer onder. Mooi om te zien