Samen met een geweldige service! Bij mijn laatste sessie waren, door een niet goed uitgevoerde self-rescue, mijn beide rubbers aan mijn 'barstok' afgescheurd! Ik had mijn powerlijnen niet goed vastgemaakt aan de bar, waardoor de kite opeens weer wind kon vangen en alles in eens weer 'losknalde' , met het afgescheurde resultaat.
Toen ik Gilion Goveia van Fluid, met schaamrood, confronteerde met mijn onkunde, had ik de volgende dag een nieuwe barstok thuis liggen. Mijn aanbod over een eventuele vergoeding werd resoluut van de hand gewezen. Het geeft bij Fluid zo'n goed gevoel dat je zo dicht bij de bron zit, die er ook nog eens alles aan probeert te doen je zo goed mogelijk te helpen. Top Gilion!
Ondertussen deze windloze periode gebruikt voor het bestuderen van de self rescue video's en ik ben weer helemaal klaar voor volgende week. Want mijn windfinder/guru begint weer helemaal te kleuren.
Is dit niet zo een safety net als Ozone die vanzelf los schiet Verder een mooi barretje hoor
Hey Tijger,
Thanks man ^^ doet me goed dat hij goed ontvangen wordt.
dit is een van de weinig QR systemen die door de franse test komt. Schiet zeker niet zomaar los zelfs niet in 63 knopen . kom hem gerust een keertje testen.
Wie heeft het hier over testen Nee ik zag laatst op schel Ger (de Gier) die had een elastiek er om heen, ik vroeg hem de reden daar van, omdat ie dus anders los schiet. en die van Ger (ozone) lijkt heul veul op deze
Chikenloop, dat metalen oogje schiet los zonder hem te activeren, volgens Ger he, ik vaar Cabrinha
Ironisch, want Cabrinha heeft een service bulletin uitgegeven voor losschietende QR's op hun laatste bar vanwege een te slap elastiek.
Verdiep je eerst even in iets voordat je wat roept, want wat jij nu insinueert klopt namelijk niet.
Een mooie verbetering die bar van Fluid, jammer dat ik het nergens serieus kan (mag?) testen voor een langere periode i.p.v. twee uurtjes of iets in die trend.
Chikenloop, dat metalen oogje schiet los zonder hem te activeren, volgens Ger he, ik vaar Cabrinha
Ironisch, want Cabrinha heeft een service bulletin uitgegeven voor losschietende QR's op hun laatste bar vanwege een te slap elastiek.
Verdiep je eerst even in iets voordat je wat roept, want wat jij nu insinueert klopt namelijk niet.
Een mooie verbetering die bar van Fluid, jammer dat ik het nergens serieus kan (mag?) testen voor een langere periode i.p.v. twee uurtjes of iets in die trend.
Ahja wacht, het probleem kwam niet vaak genoeg voor voor een recall, dus hebben ze er slechts een tech-tip van gemaakt
Chikenloop, dat metalen oogje schiet los zonder hem te activeren, volgens Ger he, ik vaar Cabrinha
Ironisch, want Cabrinha heeft een service bulletin uitgegeven voor losschietende QR's op hun laatste bar vanwege een te slap elastiek.
Verdiep je eerst even in iets voordat je wat roept, want wat jij nu insinueert klopt namelijk niet.
Een mooie verbetering die bar van Fluid, jammer dat ik het nergens serieus kan (mag?) testen voor een langere periode i.p.v. twee uurtjes of iets in die trend.
Ahja wacht, het probleem kwam niet vaak genoeg voor voor een recall, dus hebben ze er slechts een tech-tip van gemaakt
Maar nog steeds de beste safety op de markt toch? Net als hun vorige
De Fluid versie blijft tenminste altijd in de bovenste positie als je QR trekt. Bij de Cab is dat niet altijd het geval. Tot zover de 'easy reset'
Dit is gewoon een slijtdeel, wanneer je de QR nooit gebruikt gebeurd er ook niets mee. Mijn Slingshot QR werkt precies het zelfde... Je bent wat dat betreft echt een hypocriet en zielig mannetje.
Maar nu weer ontopic, het is elke keer afdwalen met jou...
Chikenloop, dat metalen oogje schiet los zonder hem te activeren, volgens Ger he, ik vaar Cabrinha
Ironisch, want Cabrinha heeft een service bulletin uitgegeven voor losschietende QR's op hun laatste bar vanwege een te slap elastiek.
Verdiep je eerst even in iets voordat je wat roept, want wat jij nu insinueert klopt namelijk niet.
Een mooie verbetering die bar van Fluid, jammer dat ik het nergens serieus kan (mag?) testen voor een langere periode i.p.v. twee uurtjes of iets in die trend.
Ahja wacht, het probleem kwam niet vaak genoeg voor voor een recall, dus hebben ze er slechts een tech-tip van gemaakt
Maar nog steeds de beste safety op de markt toch? Net als hun vorige
De Fluid versie blijft tenminste altijd in de bovenste positie als je QR trekt. Bij de Cab is dat niet altijd het geval. Tot zover de 'easy reset'
Dit is gewoon een slijtdeel, wanneer je de QR nooit gebruikt gebeurd er ook niets mee. Mijn Slingshot QR werkt precies het zelfde... Je bent wat dat betreft echt een hypocriet en zielig mannetje.
Maar nu weer ontopic, het is elke keer afdwalen met jou...
Takes one to know one
Als ik dat tegen jou had gezegd had je het vast weer weggemod he Sowieso als mod een persoonlijke aanval doen....Daar gaat je integriteit...
Als dat elastiek al slijt van een paar keer QR trekken vraag ik me af hoe dat moet zijn met de Rpm bridle om maar iets te noemen.
En ik ben niet degene die begon met off topic gaan.
(En sorry Gil.... lijkt me een meer dan prima barretje. Krijg wel zin om te snoepen als ik m zie )
« Laatste verandering: November 06, 2015, 04:39:09 door Faxie »
Als ik dat tegen jou had gezegd had je het vast weer weggemod he Sowieso als mod een persoonlijke aanval doen....Daar gaat je integriteit...
Nee hoor ik had niets weg-gemod. Het is gewoon zo dat je kennis van kitemateriaal gewoon slecht te noemen is, dat zou je ook gewoon kunnen toegeven. Dan is er niets aan de hand.
Als mod heb ik trouwens ook nog een mening, die kan ik prima ventileren.
En nu is de discussie klaar anders ga ik wel dingen verwijderen. Dus vanaf nu geen andere zaken meer in dit topic dan de Fluid bar!
Jammer alleen dat de depowerlijn nog steeds dubbel is. Is er geen oplossing met Nuke te bedenken voor een single lijn en dan a la Cabrinha/RRD/Wainman e.a. voor een 2 kamerbuis met daar doorheen de safety en depowerlijn. Maakt het opgeruimder en zal nog beter glijden.
Verder ben ik nieuwsgierig door alle verschillende kleurtjes EVA tape of dat qua levensduur niet sneller kapot gaat dan wel loslaat bij de randen dan bij een single tape.
Mooi zijn iig de nieuwe barends en nog steeds dat inox hart van de bar
Lijkt wel of je nu lijnen van Teufelberger hebt gemonteerd, klopt dat?
Als ik dat tegen jou had gezegd had je het vast weer weggemod he Sowieso als mod een persoonlijke aanval doen....Daar gaat je integriteit...
Nee hoor ik had niets weg-gemod. Het is gewoon zo dat je kennis van kitemateriaal gewoon slecht te noemen is, dat zou je ook gewoon kunnen toegeven. Dan is er niets aan de hand.
Als mod heb ik trouwens ook nog een mening, die kan ik prima ventileren.
En nu is de discussie klaar anders ga ik wel dingen verwijderen. Dus vanaf nu geen andere zaken meer in dit topic dan de Fluid bar!
Jammer alleen dat de depowerlijn nog steeds dubbel is. Is er geen oplossing met Nuke te bedenken voor een single lijn en dan a la Cabrinha/RRD/Wainman e.a. voor een 2 kamerbuis met daar doorheen de safety en depowerlijn. Maakt het opgeruimder en zal nog beter glijden.
Verder ben ik nieuwsgierig door alle verschillende kleurtjes EVA tape of dat qua levensduur niet sneller kapot gaat dan wel loslaat bij de randen dan bij een single tape.
Mooi zijn iig de nieuwe barends en nog steeds dat inox hart van de bar
Lijkt wel of je nu lijnen van Teufelberger hebt gemonteerd, klopt dat?
Thanks! Yeah zijn teufelbergerlijnen indeed. Er is meer dan voldoende ruimte voor de 2 lijnen aangezien wij een speciaal bargat hebben. Zelfs met flinke kiteloops raak je met je bar de depowerlijnen niet. En toch heb je het normale contact gevoel.
Overigens zijn er ook nog geen goede stoppers (optioneel) voor enkele depowerlijnen.