Kijk ze staan de mannen!

Idefixe

Berichten: 8241
November 08, 2015, 12:43:21
edit2Rapporteer  
Gisteren mogen genieten van de vele talentjes die onze sport kent. Te gast bij Watersport Vereniging Zandvoort die het OZK organiseerde. En dat deden ze goed! Een super sfeertje! Complimenten!

Met een lekker Hollands windje werd er op een goed niveau dik geknald!
Gefeliciteerd  jongens! 1.Joris Herrewijnen 2. Lucas Keuning 3. Martijn Smeets . En nr 4 Jis van Hees....     Daar gaan we nog veel meer van horen!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 November 08, 2015, 14:01:06
edit2Rapporteer  
Leuk!

Wordt eigenlijk veel te weinig verslag van gedaan dit soort evenementen
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #2 November 08, 2015, 14:52:55
edit2Rapporteer  
Was voor t eerst op bezoek in Zandvoort (in de zomer &k€u#t¥), maar buiten t seizoen  blijkbaar gezellig, huhh, was er noooit eerder geweest

Watersportvereniging Zandvoort is een solide luxe strandtent met veel opbergruimte voor je gear. Het heeft 2 bouwlagen. Beneden zitten haken en opbergruimte, zelfs toiletten! en schoon ook. Boven kun je drankje doen, chillen. Stiekum gekeken naar lidmaatschap dit is (dacht ik 144). Ze zitten ook pal naast de reddingsbrigade. Die voer met de boot actief tot ijmuiden op en neer. Goede combinatie communicatie watersportvereniging en Reddingsbrigade.

Op t strand was alles strak georganiseerd. Normaal een overkill aan reclame merken, en dit keer meer de locale bedrijven tegen de mast van de jury. Overal jongetjes van 12, 13, 14 met pa achter een joekel van lens. Qua weer en gezelligheid, was t met 19 graden, vette wind, net Brasil.  Ik heb genoten! YeSS

Mijmeringen Ijmuiden:
Als ik Zandvoort zo zie, denk ik jaloers: wat een gemiste kans voor Ijmuiden. Jammer dat zoiets niet daar tot stand is gekomen. 35 minuten van Amsterdam. Die vleugelboot vanaf Centraal station is vorig jaar opgeheven. Waar ligt die boot nu eigenlijk? Reddingsbrigade heeft ruimte te over in hun ivoren toren! En dit jaar zone 1 opgeheven voor de zomerperiode. Het stikt er van de kitescholen, maar ieder voor zich. En de gemeente? Die plakt overal pamfletten v kitesurfers, je zou bijna denken dat ze promotiekansen kado geven.......


Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3 November 08, 2015, 15:47:29
edit2Rapporteer  
Geen drol verstand van alles wat met filmen / edit enz te maken heeft ( wel een leuk "ding" trouwens / gaan we meer mee doen!)
We hebben een actioncam in de test: De SJCAM 5000+ .  De beste actieshots? Tja, die heb ik gewoon gemist. ( sorry, next time better! ) maar goed, een korte sfeer impressie van al die hard werkende ( en dan vooral ook de pa's en ma's   Grin ) enthousiaste talentjes. Nogmaals thnx Watersport Vereniging Zandvoort.

http://vimeo.com/145037741?utm_source=email&utm_medium=vimeo-cliptranscode-201504&utm_campaign=28749
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.