KiteDemon
|
Gewoon een paar dagen van tevoren de lokatie op alle forums knallen, zien wel wie er allemaal komt. Bv een downwinder Slufter langs de zandplaten richting Ouddorp bij N-NO.
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
lijkt me leuk! moet je het wel btje centraal houden... zeg maar;) haha.. niet helemaal in zeeland ofzo maar... leuk id!!!
|
|
|
Ondabeach
|
Lijkt me gaaf XFer zo'n downwinder.. Ik kon bij de laatste niet op de Grevelingen
|
|
|
3x scheur x3
Gast
|
count me in! downwinder vanaf slufter naar rockanje?
|
|
|
slufterhufters.com
|
tjezus peet, zo kort, als we weer de juiste windrichting hebben, dan beginnen we op nudebeach, en dan door naar brouwersdam, kijken we daar wel of we nog verder gaan....
|
|
|
KiteDemon
|
Zijn er ook slachtoffers die willen rijden??? En als we met een grote groep zijn dan moeten we maar een touringcar huren (met bar)...tenslotte moet je ook weer terug bij je auto zien te komen.
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Het lijkt me echt helemaal top om van de Slufter naar Ouddorp te gaan. Maar als we dit willen doen moeten we niet te lang wachten de want tempratuur gaat hard naar beneden.
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
ja.. en het gaat ook harderz waaien *grinnik*
|
|
|
|
NiCk
Geen avatar
|
ik doe ook mee downwinder slufter - oudorp ;D
|
|
|
WaZuP
|
Count me in voor slufter Ouddorp. Al vriest het ik ga mee.
Lekker voor de wind varen en kijken wie zijn kite het meeste achter elkaar kan loopen ;D ;D ;D Tim T
|
|
|
WaZuP
|
En dan moeten we zorgen dat er gelijk een krat bier en een bbq en wat wishky (lekker warm) in ouddorp staat.
|
|
|
slufterhufters.com
|
de beste windrichting hiervoor is NO, betekent met de komende herfst in aantocht dat de temperatuur laag zal zijn.
wat we wel kunnen doen is een downwinder vanaf de Brouwersdam richting slufter 2e trap, of door langs nudebeach aan wal bij de blokkendam. ZW is nu weer veel voorkomend.
|
|
|
KiteKoe®t
|
Dan moeten we ff een reisbus ofzo regelen, verzamelen we bij de blokkendam ofzo, reizen we af naar ouddorp en gaan weer kitent terug naar blokkendam.
|
|
|
Japairman
|
Dan moeten we ff een reisbus ofzo regelen, verzamelen we bij de blokkendam ofzo, reizen we af naar ouddorp en gaan weer kitent terug naar blokkendam.
Touringcar is goed betaalbaar met zen alle en ruimte genoeg voor ons materiaal.
|
|
|
Japairman
|
keb een offerte aangevraagd , we zouden die bus als er genoeg belangstelling is meerdere malen kunnen laten rijden zodat er om het uur bijvoorbeeld een groep van 40 kiters over het water heen scheurt!!! ;D ;D ;D
|
|
|
KiteKoe®t
|
Kijk, goed bezig Japairman!
Dit moeten we groots aanpakken !
|
|
|
ARC-Rider
|
Pas geleden heb ik een downwinder gemaakt vanaf de brouwersdam naar ouddorp. Was supergaaf stuk om te varen, maar wel een best wel een eind varen.
Als jullie nog verder willen, zou ik zeker met vermeoidheid rekening gaan houden en de mogelijke problemen die daardoor kunnen ontstaan (uitputting, onderkoeling, enzo). Voor de organisatoren: Neem even contact op met de knrm voor begeleidende boten. Better safe than sorry.
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
- goed eten van te voren. - trek gerust nog iets onder of over je pak heen aan. -controleer je spullen goed, lijnen, depowertouw. we varen langs de stranden dus we hebben geen begeleiding nodig, zorgen dat we met laag water de oversteek van ouddorp naar de slufter maken, kunnen we langs de zandbanken, en daar kan je overal staan.
had zelf in gedachten om te starten bij Renesse strand, langs brouwersdam, ouddorp strand, dan richting slufter, nudebeach, eindpunt blokkendam. als we dat doen met een lekkere ZW wind dan is het 1 lange downwinder, is stukken minder vermoeiend dan lange banen trekken. bv bij ouddorp vette lange golfrij sessies vlakwater richting de zandbanken, vet golfrijden bij de slufter tot aan de blokkendam.
|
|
|
|
denniSS fuel
Gast
|
JUISSSSSSSSSSST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ;D
|
|
|
KiteKoe®t