"3 verloren jaren bedoelen ze... Andere merken hebben al jaren of meer een vergelijkbaar dan wel beter product op de markt" ik kon t niet beter verwoorden...
@Shore, Wil jij ook beweren dat je eerst zelf F1 gereden moet hebben om te kunnen beoordelen of Eau Rouge een makkelijke of moeilijke bocht is? Sommigen noemen dat inzicht
Cabrinha heeft dat "one-click" systeem al ruim 2 jaar!
In principe zijn de Best/Blade systemen ook 'one-click' en die bestaan al veel langer. En de Nuke release werkt nog wat beter eigenlijk.
De nieuwe Eleveight release lijkt ook op dit systeem, maar daar duw je de cap omhoog met de chicken loop... geen idee hoeveel druk je daarvoor moet uitoefenen maar het lijkt erop dat je sowieso van bovenaf op de swivel terug moet duwen, dus onehanded kan je vergeten.
Hoe goed het allemaal nog werkt met een kilo zand ertussen moet nog blijken...
Verder lijkt het mij een prima bar, hoewel aan de smalle kant en minimalistisch. Centerhole lijkt me ook van het klemmende type met die dikke PU... verder lijkt het er niet op dat er snel dingen kapot zullen gaan.
De adviesprijs is van de zotte overigens. 540,-
« Laatste verandering: Juli 21, 2017, 19:23:22 door Faxie »
Cabrinha heeft dat "one-click" systeem al ruim 2 jaar!
Bij deze 'one-click' lijkt het er toch op dat je de cap niet omhoog hoeft te duwen/trekken om het loopje er weer in te klikken nadat je je safety getrokken hebt.