Ongeluk IJMuiden

tron javolta

Berichten: 62
Antwoord #25 Oktober 15, 2004, 09:05:47
edit2Rapporteer  
Zit hier met een brok in m'n keel... heel veel sterkte aan nabestaanden, vrienden en kennissen.
PDJ
Gast
Antwoord #26 Oktober 15, 2004, 09:07:52
edit2Rapporteer  
Inderdaad Robby en Henk, topgasten!!!
Lijk me ook voor hun geen pretje wat ze hebben meegemaakt.

Aan familie en vrienden, sterkte en gecondoleerd.
Marcel .... kitehigh!!

(Zit gewoon met een dikke strot!!)
Tukker

Berichten: 185
Antwoord #27 Oktober 15, 2004, 09:15:52
edit2Rapporteer  
Rillingen lopen over m'n rug.......familie en vrienden wens ik heel veel sterkte toe.

Erik
ErikB

Berichten: 876
Antwoord #28 Oktober 15, 2004, 09:21:11
edit2Rapporteer  
Ik wens de familie veel sterkte en zijn (kite)vrienden ook veel sterkte.
Ben er stil van na het gelezen te hebben.
Weet wat het is om een goede vriend te verliezen.

Elke keer als ik weer het water op gaat dan kijk ik naar de foto van Ronald in m'n bus, en maak elke keer weer een sprongetje voor hem.

Hoop dat al z'n kite maten dat ook voor marcel doen.

Want als marcel naar beneden kon kijken dan zou die dat wel waarderen.
En met een glim lach jullie toe juichen.

slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #29 Oktober 15, 2004, 09:28:34
edit2Rapporteer  
jah...... we hebben het ook van zeer dichtbij meegemaakt.....
tis haast een jaar geleden...... Ronald.....

en nu weer.... Marcel... hopen dat jullie veel lol hebben samen, maar dat zal wel lukken, alle 2 zeer fanatic, elke dag los op de wolken......

sterkte, en mijn medeleven naar de familie.

nilezz
Gast
Antwoord #30 Oktober 15, 2004, 09:32:55
edit2Rapporteer  
tering......wordt er ook gewoon stil van na verhaal van zijn maatje gelezen te hebben.

heel veel sterkte voor familie, vrienden en de rest van de nabestaanden.

en inderdaad veel respect voor de gasten die nog geprobeerd hebben om hem te helpen....
mijngatindelucht

Berichten: 408
Antwoord #31 Oktober 15, 2004, 09:33:09
edit2Rapporteer  
Gestorven tijdens onze sport

Wat een verdriet

Sterkte voor iedereen

Ivo
Olaf
Gast
Antwoord #32 Oktober 15, 2004, 09:34:33
edit2Rapporteer  
Heel veel sterkte aan de nabestaanden, als ik de stukjes zo over hem lees was hij een kitesurfer zoals er zoveel zijn, helemaal verslaafd.

Zo'n tragisch ongeluk, helaas zijn we niet in staat om de tijd terug te draaien.

rillingen over je rug en prikkende ogen.....

iedereen veel sterkte met het verwerken

Olaf Janssen

Kakiay
Gast
Antwoord #33 Oktober 15, 2004, 09:39:25
edit2Rapporteer  
Ik wordt hier wel even stil van.

Mijn oprechte deelneming en sterkte toegewenst aan betrokkene en Familie.

Fantastisch dat jullie je maat zo snel ter hulp schoten en dat je je eigen kite laat gaan om iemand te helpen , maar helaas mocht het niet meer baten.

STERKTE !!!
Yannick

Berichten: 1302
Antwoord #34 Oktober 15, 2004, 09:43:36
edit2Rapporteer  
*slik *zucht *brok in mijn keel is niet weg te krijgen   Sad

sterkte aan de vrienden, familie en kennissen van Marcel.  :'(
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #35 Oktober 15, 2004, 10:02:20
edit2Rapporteer  
Krijg er tranen van in m'n ogen. Zo'n bericht doet me veel. Is voor mij een nachtmerrie scenario. Iedereen veel sterkte gewenst.
Wim
flying doctor
Gast
Antwoord #36 Oktober 15, 2004, 10:02:26
edit2Rapporteer  
Veel sterkte toegewenst aan iedereen... een verlies voor ons allemaal. Dit had ieder van ons kunnen overkomen, beginner of pro... ben er goed ziek van.

Veel respect voor het optreden van de aanwezigen, moet verschrikkelijk geweest zijn om een maatje uit het water te halen..

Sterkte allemaal,

Niels
Radical Ronnie

Berichten: 386
Logs: 0 | 1555 uur
Antwoord #37 Oktober 15, 2004, 10:06:34
edit2Rapporteer  
Verschrikkelijk....

Geeft toch te denken: Aan de ene kant is dit mijn absoluut favoriete sport/hobby, aan de andere kant hebben ik en al mijn direkte kite-vrienden inmiddels minimaal 1 flinke klapper gemaakt, die ook net zo goed verkeerd had af kunnen lopen :-[

Alle familie, nabestaanden en vrienden van Marcel in ieder geveel veel sterkte!
kentyman

Berichten: 2093
Antwoord #38 Oktober 15, 2004, 10:08:05
edit2Rapporteer  
Wat een bizar slecht nieuws, ik zit half verdoofd achter m'n PC. Mijn respect voor de mensen die zo snel te hulp schoten en natuurlijk de redding brigade, politie en ambulance. Mijn medeleven voor familie en vrienden ...
Yannick

Berichten: 1302
Antwoord #39 Oktober 15, 2004, 10:16:46
edit2Rapporteer  
dit kwam ik tegen op hanglos.nl

"Om even alle speculaties de wereld uit te helpen !!!!
 
Ik ging samen met mijn maat Marcel voor het eerst kiten op IJmuiden normaal varen wij op zandvoort, Marcel een zeer ervaren zeekiter en ik een rookie! kites getuned dus het water op , marcel geeft aan dat ik eerst mag dus dat doe ik ook , al vechtend door de golven zie ik marcel achter mij langs lekker planerend de zee op knallen , niets aan de hand , even later zie ik zijn kite in het water drijven , dit duurde mij te lang (normaal waterstart hij hem best snel) na zo'n 10 min zie ik een andere kiter marcel zijn kite goed in de wind leggen en de kite gaat weer de lucht in , helaas storte hij meteen weer neer . even later ligt zijn kite tegen de pier aan en begin ik te beseffen dat er iets mis is . Lopend richting pier hoor ik ambulance en denk huh waarom ........niet voor hier ... dus toch........
Op de pier aangekomen komt een kite bekende helemaal overstuur op mij afgerend "het is fout met je maat!" en idd marcel lag op de pier en werd gereanimeerd (zo'n 20 min.) tevergeefs.
 
autopsie liet weten dat marcels zijn doodsoorzaak een gebroken nek is geweest, hoogstwaarschijnlijk door een te harde landing / crash na een sprong , hij was op slag overleden.
Ik verlies hierbij mijn beste vriend een kerel die altijd veiligheid heel hoog had staan , week terug hebben we nog gepost over hoe gevaarlijk IJburg volgens ons was jullie begrijpen dat vrienden en familie op dit moment in een zwart gat zitten , ik heb er zelf ook geen woorden  voor , zo sta je met je maat te lachen 5 min later is alles stuk!
 
 
Marcel " we houden van je " RIP !!!!!!  "
 :'(
Mr. Indigo

Berichten: 50
Antwoord #40 Oktober 15, 2004, 10:16:57
edit2Rapporteer  
tranen in mn ogen als ik dit lees...
Heel veel sterkte voor familie en vrienden.

respect voor de jongens die geprobeerd hebben wat in hun mars lag.

~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #41 Oktober 15, 2004, 10:28:59
edit2Rapporteer  
Mijn oprechte medeleven aan familie en vrienden...

vorig jaar 26 november verloren wij, slufterhufters, ons maatje Ronald.... Had het er laatst nog over met Erikkie.... "Gaan we er nog heen dan....." en "wat gaat deze herfst voor ongelukken brengen...."

Helaas is het leven niet een open boek..... en dat jouw hoofdstuk zo moet sluiten is tragisch voor je familie en vrienden.
Ronald zijn motto was Kite to die or don't kite at all....  Hij liet ons achter terwijl hij deed wat hem lief was.... KITEN.... dat is de enige troost!!

Sjoerd
Buur

Berichten: 989
Antwoord #42 Oktober 15, 2004, 10:30:12
edit2Rapporteer  
Geen woorden voor deze gebeurtenis.

Sterkte aan een ieder die betrokken is.

Buur  

Fabian
Gast
Antwoord #43 Oktober 15, 2004, 10:40:14
edit2Rapporteer  
Alle familie,vrienden,kennissen en collegakiters gecondoleerd met dit verlies.
Onwijs veel sterkte gewenst.
Fabian
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #44 Oktober 15, 2004, 10:41:44
edit2Rapporteer  
Sterkte aan familie en vrienden! :'(
Jappy

Berichten: 947
Antwoord #45 Oktober 15, 2004, 10:41:52
edit2Rapporteer  
Dit is natuurlijk vreselijk nieuws.

Marcel, je bent altijd een zeer gewaardeerde collega geweest, we zullen je zeker missen.

Je zal zeker bij me zijn als ik weer op je oude Wipika boardje vaar.

Mijn medeleven gaat uit naar de familie en vrienden.

Je collega en medekiter, Jasper
Smeagol

Berichten: 1277
Antwoord #46 Oktober 15, 2004, 10:55:31
edit2Rapporteer  
Heel veel sterkte aan vrienden, familie en kennissen... :'(
Robbert
Gast
Antwoord #47 Oktober 15, 2004, 10:55:50
edit2Rapporteer  
Jsus, lees het net in de krant.

Heel veel sterkte toegewenst aan familie, vrienden en mede kiters.

Robbert
loenitoen
Gast
Antwoord #48 Oktober 15, 2004, 11:02:18
edit2Rapporteer  
De Vlieger.........
-
Bij Hazes heb ik zitten janken, had niks met die man zijn muziek alhoewel ik heel wat nummers heb mee staan bleren in de kroeg..
Maar hij leefde zijn leven.....
-
Een kiter, ik heb niks met die sport, ben zelf fanatiek windsurfer, en heb nooit problemen met kiters[ snap de onderlinge stress ook niet ]
maar lees dan dat iemand met een zelfde fanatisme als ik mijn sport beleef, is omgekomen..Gestorven in het harnas, mooier kan niet maar het had mooier geweest als hij nog jaren zijn vlieger hoog aan de hemel zou hebben staan..
-
Mijn condeolances gaan naar allen die hem hebben gekend;..



----------------------------
loeni.



Mo
Gast
Antwoord #49 Oktober 15, 2004, 11:12:44
edit2Rapporteer  
En hij was nog zo bezorgd om mijn broer (ongeluk IJburg). Ik zit te trillen in mijn stoel. Marcel... !!!!!
Geen woorden voor. x
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.