Nieuwe beheerder Kitehigh.nl gezocht

Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Maart 03, 2025, 22:57:06
edit2Rapporteer  
Leest hier iemand ooit nog iets? Het is voor mij ook alweer eeuwen geleden dat ik hier iets gepost heb.

Wegens persoonlijke omstandigheden staat het beheer van Kitehigh.nl al een tijd op een laag pitje, mods zijn andere dingen gaan doen en de meeste gebruikers zijn naar social media verhuisd.

Al die tijd heb ik de site draaiende gehouden zo goed en kwaad als het gaat. Maar de software begint nu echt antiek te worden en een upgrade is helaas niet eenvoudig met zoveel handgemaakte code.
Ook de dedicated server zelf begint kuren te vertonen die ik met mijn beperkte kennis niet opgelost krijg en daarom de webshop van mijn eigen bedrijf onder breng bij een andere provider.

Server contract loopt nog tot 5 november 2026 en tot die tijd zal kitehigh.nl online blijven als er geen onherstelbare server crash zich voordoet.

Maar daarna gaat wat mij betreft de stekker eruit, tenzij...

Tenzij iemand anders het stokje over wilt/kunt nemen. Je kunt me bereiken via https://www.infexion.eu/contact/ of op dit topic reageren.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.