Woensdag Muiderzand/Zilverstrand???

IJs
Gast
Oktober 19, 2004, 21:34:51
edit2Rapporteer  
Ik ben morgenmiddag vrij en wil gaan kiten bij Muiderzand of zilverstrand?Maar weet niet of deze locaties geschikt zijn om te kiten ??? mocht 1 van jullie tooevallig wat weten over deze locaties zou ik dat heel graag horen ben tot nu toe alleen bij Mirns en Schellinkhout geweest!
Thanks dudes
N.
Gast
Antwoord #1 Oktober 20, 2004, 00:19:31
edit2Rapporteer  
het wordt morgen zuid oost 16 a 18 knopen. Dan kan je het beste naar Schellinkhout. Ik ben daar morgen ook om ongeveer 13:00 uur.
WouterN
Gast
Antwoord #2 Oktober 20, 2004, 08:51:58
edit2Rapporteer  
Is het wel mogelijk om bij muiderzand te kiten?
pierre

Berichten: 125
Antwoord #3 Oktober 20, 2004, 09:47:04
edit2Rapporteer  
schellink hout zzou ik niet doen kom je als nog in edam uit..
zo is de wind schuinsaflandig op schellinkhout
N.
Gast
Antwoord #4 Oktober 20, 2004, 10:56:15
edit2Rapporteer  
Muiderzand ligt toch bij Muiderberg? Daar is de wind lekker aflandig met zuid oost.
WouterN
Gast
Antwoord #5 Oktober 20, 2004, 11:45:24
edit2Rapporteer  
Nanja, dat ligt er aan welke kant je van de A6 het strandop gaat..
IJs
Gast
Antwoord #6 Oktober 20, 2004, 11:53:07
edit2Rapporteer  
Het is in aan de andere kant van het water bij Muiderberg dus de wind is er wel aanlandig!maar er is dus niemand met ervaringer met deze locatie! ???
Nou ja ik ga wel ff kijken vanmidaag en laat het jullie weten!
iig toch bedankt..
IJS
N.
Gast
Antwoord #7 Oktober 20, 2004, 12:18:28
edit2Rapporteer  
IJs, ik heb je een mailtje gestuurd. Kan je die even lezen?
Groetjes,
Nanja
N.
Gast
Antwoord #8 Oktober 20, 2004, 19:52:31
edit2Rapporteer  
Hoe was het vandaag op Zilverstrand? Ik ben erg benieuwd. Ik heb heerlijk gekite vandaag op Schellinkhout. Ik hoop jullie op Zilverstrand.
pierre

Berichten: 125
Antwoord #9 Oktober 20, 2004, 19:54:20
edit2Rapporteer  
stond de wind er nie aflandig dan met z o of ben ik nu helemaal de wind kwijt
IJs
Gast
Antwoord #10 Oktober 20, 2004, 22:04:23
edit2Rapporteer  
Ik ben vandaag uiteindelijk naar muiderzand geweest,wordt ook Almeerderzand genoemd het is de eerst volgende afslag na Muiderberg vanaf Amsterdam de locatie op zich is vrij goed buiten de seizoenen in de zomer schijnt het er veel te druk te zijn.
Het is de eerste 50meter ondiep en er zijn wel wat boompjes op de kant. Wij zaten vanmiddag iets teveel in de buurt van de brug waardoor de wind ietwat vlagerig was maar wat niet wegneemt dat locatie volgens mij ( ??? ) uitermate geschikt is voor mensen die in de buurt van amsterdam willen kiten...het is per slot van rekening 15 tot 20 min. rijden Shocked
Windrichting O / Z-O / Z
Zliverstrand (wat aan de andere kant van de brug ligt) is een locatie waar ik mijn twijfels bij heb aangezien er flink wat palen in het water staan wel lekker rustig en zou eventueel uitermate geschikt zijn bij
Windrichting Z / Z-O / Z-W

Hoop alsnog wat meningen van andere Kiters te krijgen die bekend zijn met deze locatie.

Cheers IJS  Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.