Antwoord ZHL Dhr Borns

ErikB

Berichten: 876
Oktober 22, 2004, 10:32:49
edit2Rapporteer  
Oke ik heb net dhr Borns gesproken en inderdaad deze meneer is maar een enkele keer op het auto strand geweest vroeger.

Punt is dat als de mensen iets slopen daar er hardere maatregelen worden getroffen.
En beton blokken de enigste oplossing was.

Antwoord was dat er wel meer plekken zijn waar hulpdiensten moeilijk bij kunnen komen.
Er word nog wel gezocht naar een oplossing.

Ik heb verteld dat er inderdaad heel veel kitesurfers zijn +- 150 in de weekenden en dat het auto strand één van de veiligste spot is ,omdat het zo ondiep is en ideaal voor beginners en om les te geven aan beginners.

Het antwoord was dat er ergens in de krant had gestaan dat het autostrand daar niet bij hoorde als veilige spot en had het ook over twee doden.

Hij vond het ook maar niks dat kite surfen want hij wilde er niet aan denken dat een recreant een plankje voor z'n hoofd krijg van een kite surfer HEEL gevaarlijk dus.

Dat rapport komt er zeker en is aangevraagd door een instantie welke dat was onbekend.(waarschijnlijk de land eigenaar)

De gemeente oostvoorne heeft volgens deze meneer heel veel te zeggen.
En Gemeente Rotterdam heeft er niks mee te maken.

Afijn als je je been breekt dan moet je gewoon 112 bellen dat was het antwoord.

Het ZHL houd zich aan de Europeesche regelgeving en wat er allemaal speelt op het autostrand dat intreseert deze heren niet.

Had het ook nog over we leven in een democratisch land en dat de burgers zelf het recht in eigen hand neem dat mag niet.
Alex.....
Gast
Antwoord #1 Oktober 22, 2004, 10:47:25
edit2Rapporteer  
in en in triest.
Joost--

Geen avatar

Berichten: 1016
Antwoord #2 Oktober 22, 2004, 10:53:36
edit2Rapporteer  
ja maar wat was niu de oplossing


KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #3 Oktober 22, 2004, 12:49:47
edit2Rapporteer  
.....hmmmm.... blijkbaar zijn kiters geen recreanten in zijn ogen.
En de objektiviteit is erg ver te zoeken.

Hij zal vanavond wel weer erg veel plezier aan de Balkellendeposter boven zijn bed beleven.......

Wat een triest figuur.
Arthur
Gast
Antwoord #4 Oktober 22, 2004, 15:56:25
edit2Rapporteer  
op·roer (het ~)
1 beweging tegen het openbaar gezag, gepaard gaand met verstoring van de openbare orde en verzet tegen de overheid => rebellie, revolte

op·stand (de ~ (m.))
1 oproer, verzet op grote schaal
2 het gehele samenstel van iets met wat erbij hoort [bv. van een winkel alle kasten, planken, laden enz.]
3 overeind staand deel, schot

ver·zet (het ~)
1 tegenstand tegen een niet als juist ervaren machtsuitoefening => oppositie, protest, tegenkanting, weerstand, weerwerk
2 de gezamenlijke mensen die zich verzetten tegen een overheerser => verzetsbeweging
3 onderlinge verhouding van tanden op de tandwielen van een racefiets

ver·zets·groep (de ~)
1 groep samenwerkende verzetsstrijders

ver·zets·mo·nu·ment (het ~)
1 monument ter herdenking van het verzet     ;D

ver·zets·strij·der (de ~ (m.))
1 iem. die deelneemt aan een verzetsbeweging => vrijheidsstrijder
 
ver·zet·ten1 (ov.ww.)
1 elders of anders zetten => verplaatsen
 
ver·zet·ten2 (wk.ww., zich ~)
1 proberen te voorkomen dat iets onaangenaams gebeurt met zichzelf of de zijnen => de hoorns opsteken, een vuist maken tegen iem./iets, front maken, iets niet op zich laten zitten, opkomen tegen, vechten, weerstand bieden, zich kanten tegen, zich keren tegen, zich roeren, zich verweren, zich weren; <=> aanvaarden, toegeven aan

re·bel (de ~ (m.), ~len)
1 opstandeling tegen de door de spreker als wettig geziene overheid => oproerling
 
re·bel·len·le·ger (het ~)
1 leger van personen die in opstand zijn tegen de wettige overheid
 
re·bel·len·lei·der (de ~ (m.))
1 aanvoerder van een groep die rebelleert tegen een zittende regering
 
re·bel·le·ren (onov.ww.)
1 zich verzetten tegen het gevestigd gezag => opstaan tegen, revolteren
 
re·bel·lie (de ~ (v.), ~ën)
1 oproer
 
re·bels (bn.)
1 opstandig => weerspannig
 
re·bels op (bn.)
1 woedend

re·vol·te (de ~ (v.), ~n/~s)
1 opstand => oproer
 
re·vol·te·ren (onov.ww.)
1 in opstand komen => rebelleren
Wilco
Gast
Antwoord #5 Oktober 22, 2004, 15:57:56
edit2Rapporteer  
tis natuurlijk erg lullig wat ze doen....maar tis natuurlijk ook zo dat als ze regels maken, ze moeilijk over der eigen heen kunnen laten lopen, door mensen die voor 1000 euri per keer slagbomen slopen. Want eerlijk is eerlijk het was bij slagbomen gebleven als men ze niet gesloopt had...Je gaat echt niet ver komen met zulke acties, hoe klote et ook is...zal toch via overloos gepraat en onderhandel moeten via NKV ofzo.

En idd die groenen zitten er niet mee dat er geen auto's opkunnnen, want je zal waarschijnlijk niet ernstig verwond raken bij wandelen....kiters kiezen er zelf voor om daar te gaan kiten en ze weten dat die betonblokken der liggen...eigen risico...(ik zou me der ook niet zo druk overmaken) en zeg nou zelf als er iets ernstigs gebeurt dan komt de heli, en voor een gebroken been met de ambulance is ook wel een beetje overdreven nie? (tenminste op de achterbank ging bij mij ook prima hoor)

-dan kan je natuurlijk gaan zeiken dat kiten er nog wel toegestaan is en er dus hulp moet kunnen komen IS OOK ZO maar dan laat de volgende stap zich al raden..simpel: kiten geheel verbieden  >Sad    
Sebastiaan

Berichten: 133
Antwoord #6 Oktober 22, 2004, 16:28:42
edit2Rapporteer  
De provincie doet nog onderzoek naar de gevolgen van de recent van kracht geworden Vogelrichtlijn en Habitatrichtlijn voor het recreatief gebruik van het strand en zee.

Ben erg benieuwd wat de uitkomst van dat onderzoek wordt..
Frits

Berichten: 726
Antwoord #7 Oktober 22, 2004, 17:32:08
edit2Rapporteer  
Dat verdwijnt net als veel andere onderzoeken in een of ander laadje
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #8 Oktober 22, 2004, 19:02:14
edit2Rapporteer  
Wilco heeft gelijk. Deze slag is verloren maar zorg dat je niet de oorlog verliest door overdreven asociaal gedrag.

Sterkte met het behoud van jullie spot.

Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #9 Oktober 22, 2004, 19:20:07
edit2Rapporteer  
Dhr Borns is zekker 500 jaar oud? Pffff triest!
tron javolta

Berichten: 62
Antwoord #10 Oktober 23, 2004, 13:48:46
edit2Rapporteer  
en voor een gebroken been met de ambulance is ook wel een beetje overdreven nie? (tenminste op de achterbank ging bij mij ook prima hoor)

Euhm... dus eerst 3 km lopen en dan op de achterbank gaan zitten... of je maten dragen je 3 km, kan natuurlijk ook...

 :Smiley
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #11 Oktober 23, 2004, 14:05:59
edit2Rapporteer  
Kunne we die Borns niet een introductie lesje aanbeiden ?? Misschien begrijpt hij ons standpunt dan wat beter..
Of krijg hij ook het virus te pakken  ;D
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #12 Oktober 23, 2004, 14:20:37
edit2Rapporteer  
Misschien is een goede dialoog de beste remedie, slopen is echt zielig en heeft echt geen zin! Ik ga wel eens kijken of ik een gesprek regelen met het ZHL.
Wilco
Gast
Antwoord #13 Oktober 23, 2004, 15:29:17
edit2Rapporteer  
en voor een gebroken been met de ambulance is ook wel een beetje overdreven nie? (tenminste op de achterbank ging bij mij ook prima hoor)

Euhm... dus eerst 3 km lopen en dan op de achterbank gaan zitten... of je maten dragen je 3 km, kan natuurlijk ook...

 :Smiley

Uhhm foutje..bedankt Smiley
NAISHTERBATE
Gast
Antwoord #14 Oktober 24, 2004, 10:55:51
edit2Rapporteer  
Misschien is een goede dialoog de beste remedie, slopen is echt zielig en heeft echt geen zin! Ik ga wel eens kijken of ik een gesprek regelen met het ZHL.

Sorry ben toch voor slopen  ;D
Japairman

Berichten: 1169
Antwoord #15 Oktober 25, 2004, 18:21:55
edit2Rapporteer  
Misschien is een goede dialoog de beste remedie, slopen is echt zielig en heeft echt geen zin! Ik ga wel eens kijken of ik een gesprek regelen met het ZHL.


Sorry ben toch voor slopen  ;D


dialoog werkt beter op de lange termijn, als je zonodig crimineel bezig wil zijn kan je beter het ZHL stalken bijv.

http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?board=6;action=display;threadid=5603

of

http://socrates.web-log.nl/index.log?ID=1215600

Heeft er nog iemand een spoedcurses "stalken doe je zo"
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.