Het grote kite-locaties suggesties topic

Joris

Berichten: 1631
Oktober 24, 2004, 20:39:13
edit2Rapporteer  
Hey Arjan en andere kitehigh scripters, jullie zijn vast druk bezig met de site maar het leek me toch een goed idee om nog een keer een lijst met suggesties van onze kant samen te stellen.

So far:

> Geografische coördinaten
Erg handig voor de luie mensen met een gps onder ons. (eventueel alle spots exporten naar een POI file) Bovendien is het dan makkelijk er meteen een link onder te zetten naar mapquest pf windguru ofzo. Het is dan denk ik ook niet zo moeilijk het kaartje met stipjes door php aan te laten maken (maakt nieuwe spots toevoegen stuk makkelijker).

> Foto's
Stond vast al op de todo lijst maar ik dacht laat ik het nog maar keertje roepen. Link onder elke foto met simpel upload script. thumnailtjes bij spot info etc. Het lijkt me in ieder geval een stuk makkelijker/sneller dan om het via mail enzo te doen.

> Bereikbaarheid OV
Voor de mensen zonder rijbewijs misschien handig om te vermelden, zullen er wel niet zo veel zijn dus weet niet of het heel erg zinvol is.



andere mensen nog goeie ideeën?
Joost--

Geen avatar

Berichten: 1016
Antwoord #1 Oktober 24, 2004, 20:46:53
edit2Rapporteer  
eeen niveau bijzetten.

dus geschikt voor:

beginners of gevorderden

pierre

Berichten: 125
Antwoord #2 Oktober 24, 2004, 20:54:10
edit2Rapporteer  
joris zo lang jij in spanje zit heb je helemaal nix aan je ov en kite ik lekekr rusteg door
Smeagol

Berichten: 1277
Antwoord #3 Oktober 24, 2004, 21:22:39
edit2Rapporteer  
[knip]
...het kaartje met stipjes...
[knip]

kijk eens op http://www.kitesurferen.dk/en/spot_index.php
Ik neem aan dat er zoiets bedoeld wordt???...even HttTrack gebruiken om de pages te downen, bewerken naar de eigen layout en klaar is Kitehigh... :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley
Ksurf
Gast
Antwoord #4 Oktober 24, 2004, 23:05:31
edit2Rapporteer  
Nog een tip om goede spots te zoeken:  Kijk op sattelietfoto's van nederland naar mooie zandbanken.

Op www.vanuitdelucht.nl kan je over heel nederland heen vliegen op 200 meter hoogte!  je kan zelfs de trappen van de maasvlakte onderscheiden.

kies bij "gemeenten" een leuke plaats uit en klick op "vlieg naar het stadhuis"  

Je moet wel even de plugin downloaden.
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #5 Oktober 25, 2004, 12:52:13
edit2Rapporteer  
sjeq
http://www.esport.nl/surfsnow/_spotinfo/nederland.htm

huib

Berichten: 453
Antwoord #6 Oktober 25, 2004, 13:16:31
edit2Rapporteer  
Net even kitesurferen.dk en esport.nl gecheckt. Die Deense site is wel gaaf met als dat interactieve gezoom enzo maar een beetje TE naar mijn mening. Die Esports site is een stuk duidelijker. Zoiets en dan gericht op het kiten is wel gaaf.

Linkje maar Mapquest of naar een routeplanner is ook wel handig.
BeeS MR

Geen avatar

Berichten: 189
Antwoord #7 Oktober 25, 2004, 16:07:47
edit2Rapporteer  
Ik zou bij een spotbeschrijving graag alleen feiten zien, en dan een aparte link naar een soort van topic waar elke kiter de spot kan reviewen...
Zo lees je nu bij een spot bijvoorbeeld: Het strandje is niet zo groot, maar groot genoeg om te launchen, of bij Zuiden wind is de wind wat vlagerig... Allemaal waardeoordelen van 1 persoon... Dus liever alleen feiten, en een apart gedeelte met meerdere waardeoordelen voor de vergelijking...
Frits

Berichten: 726
Antwoord #8 Oktober 25, 2004, 16:28:49
edit2Rapporteer  
kan er niet zoiets komen als Geschikte lokaties voor deze wind ? Smiley
xray

Berichten: 3688
Antwoord #9 Oktober 25, 2004, 17:35:13
edit2Rapporteer  
http://www.kitebeaches.com
KiteKoe®t

Berichten: 1304
Antwoord #10 Oktober 25, 2004, 17:42:45
edit2Rapporteer  
kan er niet zoiets komen als Geschikte lokaties voor deze wind ? Smiley

Frits, check op de frontpage, die optie bestaat al he.  "Spots per windrichting"
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.