autostrand open!

snowwie
Gast
November 12, 2004, 22:49:30
edit2Rapporteer  
jow ppl,

we did it again  8) hehe!
t autostrand ligt weer open! nu maar hope dat ze net ni weer dicht gooie! binnekort worde er hardere maatregele genome!
zorg dat je er bent!

later aapiejs!
Rutger II

Berichten: 1864
Antwoord #1 November 12, 2004, 22:50:25
edit2Rapporteer  
heb je iets meer info? wanneer? wat ze hebben gedaan ???
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #2 November 13, 2004, 00:05:05
edit2Rapporteer  
zou wel relaxed zijn  ;D
Soca

Berichten: 93
Antwoord #3 November 13, 2004, 10:24:27
edit2Rapporteer  
Netjes! i'll be there today!! Grin 8)
naish23

Geen avatar

Berichten: 762
Antwoord #4 November 13, 2004, 19:56:42
edit2Rapporteer  
Wat hebben jullie gedaan dan? Die blokken opgeblazen? En geen gezeik met die milieugasten?
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #5 November 13, 2004, 20:15:55
edit2Rapporteer  
ben er vandaag opgereden om te surfen niks gezien van het zh landschap.
voelde weer vertrouwd, want het is toch wel een pokkeind lopen met 2 kites en een board.
Japairman

Berichten: 1169
Antwoord #6 November 14, 2004, 14:10:32
edit2Rapporteer  
ben er vandaag opgereden om te surfen niks gezien van het zh landschap.
voelde weer vertrouwd, want het is toch wel een pokkeind lopen met 2 kites en een board.
zeker voor zo'n oude man!!!! ;D

Jammer dat ze niet gewoon een parkeerplaats op de plek hebben gemaakt waar vroeger de zeemeeuw stond!!!!!

Dat was de perfekte oplossing geweest.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 November 14, 2004, 14:56:18
edit2Rapporteer  
Idd, maar daar viel niet over te spreken met ZHL. Nee, liever ff een aantal honderden meters duingebied omploegen om een fietspad en een belachelijke parkeerplaats neer te leggen vonden zij een veel betere oplossing.

Ik ben vorige week geweest, maar het is echt een pleuriseind lopen! Niet leuk in deze kou.
Rutger II

Berichten: 1864
Antwoord #8 November 14, 2004, 16:59:05
edit2Rapporteer  
Pleuriseind valt dus echt wel mee, misschien 10 minuutjes lopen, en onderweg gewoon lekker vogeltjes checke, wat wil een mens nogmeer  Wink
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #9 November 14, 2004, 17:02:18
edit2Rapporteer  
KITE !!!!
Rutger II

Berichten: 1864
Antwoord #10 November 14, 2004, 17:24:21
edit2Rapporteer  
ja dat doe je toch erna  ???
SpeedyG

Geen avatar

Berichten: 33
Antwoord #11 November 15, 2004, 10:23:27
edit2Rapporteer  
jow ppl,

we did it again  8) hehe!
t autostrand ligt weer open! nu maar hope dat ze net ni weer dicht gooie! binnekort worde er hardere maatregele genome!
zorg dat je er bent!

later aapiejs!

Bedankt voor je actie Snowwie, maar ik ben bang dat de harde maatregelen binnenkort nodig zijn. Ben er zondag geweest en het was al weer dicht gemaakt. Zelfs een deel van het " heilige natuurgebied" hebben ze gebruikt om de rioolpijp te stutten.

 >:(ZHL >Sad, betekent dat niet ZEER HARD LEERS

Bedenk nog meer namen voor de afkoring  >:(ZHL >Sad.
Degene met de mooiste afkorting krijgt een gratis promotiepakket van het  >:(ZHL >Sad, met daarin een boekje met fraaie wandeltochten, informatie over de duinen, natuurgebieden etc.

teammohawk
Gast
Antwoord #12 November 15, 2004, 13:01:14
edit2Rapporteer  
Zieke Hufterige Lullen club 8)
FLOF

Berichten: 879
Antwoord #13 November 15, 2004, 13:43:33
edit2Rapporteer  
OK, dit is wsl vloeken in de kerk en tegen zere benen aanschoppen, maar vind het eigenlijk wel relaxt zo op otoplaya. Zaterdag was er geen kip, super rustig, geen klasjes, geen gelazer. 10 minuten lopen door stilte gebied, kite oppompen en als enige blazen over de zee. Windmeterje en Guru doen wonderen, ik had de juiste kite bij me.
M.a.w. elk nadeel hep zun voordeel. Als ik alleen al denk aan die stuntelende Oosterburen van afgelopen zomer en klasjes met huisvrouwen en vrijgezellen. Playa is weer van de kiter en das maar goed ook. Lopen is goed voor je en ik heb ook nog eens de zeer zeldzame Oost-Birneese blauwstaart Tjiftjaf gespot, wat wil je nog meer   ;D
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #14 November 15, 2004, 14:29:07
edit2Rapporteer  
dat er weinig mensen zijn heeft ook met de tijd van het jaar te maken
en persoonlijk vind ik het ook wel leuk als er een hoop anderen zijn. (max 50). In je eentje varen is ook niks he.
SpeedyG

Geen avatar

Berichten: 33
Antwoord #15 November 15, 2004, 18:16:41
edit2Rapporteer  
DrPurno,

Wil je hier nooit meer medelen dat je de Oost-Birneese blauwstaart Tjiftjaf gespot hebt. Als het  >:(ZHL >Sad dat hoort wordt het gehele strand vanaf Oostvoorne tot aan Rockanje en waarschijnlijk nog verder, afgesloten voor iedereen. Komen er grote hekken omheen etc.
Want de Oost-Birneese blauwstaart Tjiftjaf  is toch wel heeeeeeeel bijzonder voor ons land.
PS.
Ik heb um zondag ook gezien. Hij stond op een heel klein surfplankje en kon al redelijk goed surfen. Had vrijwel geen wind nodig en stak z'n middelteen op naar geitesok medewerker van het  >:(ZHL >Sad
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #16 November 15, 2004, 21:56:47
edit2Rapporteer  
Ik snap de reactie van DrPurno wel, maar idd. tijd van het jaar. Vorig jaar heb ik ook nog wel eens vrijwel alleen op het water gestaan op Oostvoorne in November.

Probleem is echter dat je vanaf die parkeerplaats niet echt goed de wind kunt meten. Dus de kans de je een verkeerde kite meeneemt is groot.

En om nu twee of meer kites mee te nemen, ondanks dat het nu moeilijk is de spullen achterin een auto te gooien blijft het een minder idee dat je lekker aan het rippen bent, terwijl er een dikke €1000,- op het strand ligt.

Belangrijkste punt vindt ik voor de winter dat je niet gelijk de auto in kan tegen afkoeling. Ik denk dat die wintersessies dadelijk als het echt koud wordt tot het verleden behoren.
FLOF

Berichten: 879
Antwoord #17 November 16, 2004, 09:39:26
edit2Rapporteer  
Ben ik helemaal met je eens Wave-kiter, over dat meten van de wind op de parkeerplaats...echter, op het strand is het vaak ook niet duidelijk in Oostvoorne. Afgelopen weekend N-NW en dan nemen de duinen de wind weg, kun je meten wat je wil, maar pas op het water weet je het echt. Daarom luister ik vaak naar mijn Tsjechische wind-goeroe, die zit meestal goed.
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #18 November 16, 2004, 12:36:31
edit2Rapporteer  
vaak zit die goed, maar daar kun je niet van op aan om een kite te kiezen.
Het beste werkt altijd nog als er anderen aan het kiten zijn, omte kijken welke maat zij varen en hoeveel ze moeten sinussen.
Moeten er natuurlijk wel anderen zijn  ???
FLOF

Berichten: 879
Antwoord #19 November 16, 2004, 13:45:42
edit2Rapporteer  
Jij bent echt van de slimme antwoorden vandaag he Leanderx4?  ;D
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #20 November 16, 2004, 13:58:26
edit2Rapporteer  
altijd he  ;D
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #21 November 16, 2004, 16:52:58
edit2Rapporteer  
die bomen vet relaxed 8)

open autoplay nog veel relaxter 8) 8)
Radical Ronnie

Berichten: 386
Logs: 0 | 1555 uur
Antwoord #22 November 18, 2004, 08:50:19
edit2Rapporteer  
Ideetje: Een vouwfietsje achterin de auto...

Kun je snel mee heen en weer naar de auto om je kites te wisselen

 ???

FLOF

Berichten: 879
Antwoord #23 November 18, 2004, 13:49:23
edit2Rapporteer  
Goh, maar dan wel en met rupsbanden neem ik aan....daar kom je toch niet mee vooruit op otoplaya?

Idee, je pompt gewoon al je kites op en iedereen blijft er met z'n tengels van af!

 :Smiley
Aerodre
Gast
Antwoord #24 November 18, 2004, 14:51:37
edit2Rapporteer  
Mag je eigenlijk een tentje opzetten op het strand? Ja toch? Je blijft er niet in slapen; gewoon zeggen dat het een windscherm is ofzo. ???
Of anders gewoon met lint een stukkie strand afzetten, zoals bij wedstrijden of een Kiteboardklette ;D ;D

Spulletjes van mensen erin die willen kiten en denken meer nodig te hebben dan 1 board en 1 kite, en 1 oplettende vriendin/moeder/vader/vriend/whatever die achterblijft.
En dan 5 euri "stallingkosten" betalen; ik noem maar wat. Heb ik er wel voor over als mijn spullen niet voor het grijpen liggen!  ;D
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.