Yannick
|
oeh, vette print op de achterkant 8), ziet er verder mooi uit !
|
|
|
D1is
|
ja he!! heb ik zelf verzonne, een beetje naish-achtig, maar spuiten was wel lastig. Best veel werk ;D
|
|
|
Airforce1
Gast
|
Kicke boardje, heb je met hoogglans gespoten ;D
|
|
|
(R)Ikke
|
Hee dude,
Geil gemaakt. Wanneer gaan we weer kiten. Veel te lang zonder al weer.
Plankje is vet 8)
Maar nog steeds geen Sk8 ???
Greetz Rik
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
Mooi print, en nu veel hoge sprongen dan kunnen we m allemaal zien.
|
|
|
(R)Ikke
|
;D ;D ;D,
he old man heeft gelijk Kiteeee, maarja met zo'n flysurfer kom je niet zo hoog :-X
Greetz
|
|
|
Edward
|
;D zekers wel een mooi boardje!!! vaart die goed?? is het geheel een eigen ontwerp? of bowuijze allaaa......?
|
|
|
D1is
|
hoi allemaal!!!!
boardje is helemaal zelf ontworpen, ik heb eerst natuurlijk veel naar die shapes gekeken en jaime pro 128 is echt het mooiste! Daar lijkt die van mij ook op.
Die vaar echt super! hoogte lopen gaat makkelijk, alleen met weinig wind wordt het een tank, dan krijg je een gevoel dat je vast aan het water geplakt bent. Maar dat komt door de lengte, denk ik. Boardje is niet zo zwaar en dus springen gaat ook makkelijk!
greeetz
|
|
|
D1is
|
oh ja! en trouwens, dat over flysurfers die geen lift hebben, vergeet het maar, die "Ikke" is gewoon een anti-foil maniac. Met psycho II kom je niet meer de grond op!!!!!!!!!
|
|
|
kentyman
|
coole print! Strak gemaakt.. En ik heb er geen verstand van maar voglens mij zijn foil kites ook juist goed voor lift...
|
|
|
|
WaZuP
|
sjonge jonge rechtur concaaf plakt nog harder vlakke bodem rechte outline en zeer vlak dan planeer je het hardst aan en natuurlijk een scherpe rail deze ziet er wel heel rond uit maar verder cool boardje
|
|
|
D1is
|
ja , inderdaad, ik heb'm een "beetje" rond gemaakt, maar das al kwestie van smaak he
|
|
|
WaZuP
|
das zwaar relaxed door de chop dan erk je er amper iets van terwijl en scherpe rail constant agresief bijt
|
|
|
WaZuP
|
maar het is wel minder goed om overpowerd mee te kiten dan kun jer niet zonder scherpe rail.
laters Tim
|
|
|
(R)Ikke
|
Hee kiteee, Dus volgende keer weer een scherperail maken he, anders moet ik in overpowered condities alleen verder terwijl jij op het strand staat te kijken ??? Let's go kiteboarding zo snel mogelijk 8) Greetz Ikke
|
|
|
D1is
|
ouwe!!!!! Volgende keer dat we gaan kiten zie je mij over je kop heen vliegen terwijl je met je S8 en je leash aan het kloten bent!!!!!!! ;D It's time voor the great tricksss!!!!! het is al te koud om te varen dus we gaan springen
|
|
|
(R)Ikke
|
Yah man 8) Zo wil ik het horen. Nu die mafketel van een Erik gek maken en ik zie jullie beide over mij heen vliegen ??? Kom op hij, jullie jongen gasten hadden mij allang voorbij moeten zijn man Hahahahaha. Balle
|
|
|
(R)Ikke
|
Hey dude,
Heb je die nieuwe flysurfer gezien op het forum.
Ga je die kopen? ???
Balle 8)
|
|
|
D1is
|
nee man
s me te duur, zou ik wel een 7 willen hebben. Die varen heel relaxed unhooked!!!!!!!!
dus alle tubes zijn niet onvervangbaar meer!!!!!
ik kijk wel wat ik voor een redelijke prijs kan krijgen.
|
|
|
|
D1is
|
hahah, bedankt, nu weet ik hoe je op het forum heet , waarom showerman? douche is voor mietjes!!!! schoon wordt je tijdens het kiten!!!!!!! 40-50 per uur en dan laten vallen, en schoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:P:D
|
|
|