Joost
|
Haha lappenkat-kite. Als je kijkt naar de 2005 fuels zijn die ook niet zo bij elkaar gezocht de kleuren dan. Kortom is helemaal normaal en je hebt waarschijnlijk 1 die niemand anders heeft wat nog beter is. Heb vandaag met mijn fuel 2004 17 m2 gevaren en die vaart zooo lekker kortom goeie keuze gemaakt en veel vaar plezier.
|
|
|
Joost
|
Kan je er trouwens een foto van maken lijkt me wel lachuh om te zien.
|
|
|
Rudolf
|
Is dit nou laat 2004 of vroeg?
|
|
|
slufterhufters.com
|
oh, die kleur, nee die zie je veel, heb tijdje met een 13m in die kleur gekite
|
|
|
Joost
|
Is het nou geel dan met rode struts?!
|
|
|
Joost
|
Ja ik ga pitten ben te rozig van vandaag kite. JE KAN DUS KLIKKEN. Helder
|
|
|
Joost
|
Die kleuren combi die vind ik wel vet hoor. Heb je hem nieuw gekocht?!
|
|
|
Rudolf
|
Nee, maar hij is wel als nieuw
|
|
|
slufterhufters.com
|
de kite heeft zwarte struts, midden panelen geel en bij de struts rood.
|
|
|
Joost
|
Netjes gedaan dan. Hoeveel heb je er voor neer moeten leggen?
|
|
|
Joost
|
Slow chatten hiero overigens
|
|
|
Rudolf
|
500 kite only...maar dat werd 470 omdat er wat scheurtjes inzaten, "die de verkoper ook voor het eerst zag"... >
|
|
|
Joost
|
Haha ken het. Waren niet van zulke flinke scheuren dus dat ie gelijk gerepareerd moest worden. Waar heb je hem gekocht?! 8)
|
|
|
Rudolf
|
(Ben trouwens nieuw op dit forum, kijk al jaren (time flies, zeg!) op kitesurf.nl, maar daar is het een puberaal onderonsje...)
|
|
|
Rudolf
|
Ja, gekocht van ene Jeroen uit Alkmaar. Maar verder ziet de kite er prima uit.
Ik heb trouwens geen bar erbij gekregen, want ik heb al een bar. Die is echter zo'n 20 cm langer. Maakt dit nou heel veel uit? Anders kort ik um gewoon in.
|
|
|
Joost
|
Ja op kitesurf.nl is het gewoon leuk als je niks te melden hebt maar hier hebben we echt wat te melden elke dag weer vreemd maar waar het kan ook normaal. Ken je ook al Hanglos.nl daar zitten erg veel slingshot rijders kan je ook eens kijken niet dat kitehigh.nl geen slingshot rijders kent maar goed.
|
|
|
Joost
|
Nou ik vind die bar van slingshot erg fijn en ook het safety systeem wat erop zit ook. Dus ja als je de kans ziet om ergens een slingshot bar van 2004 op de kop te tikken zou ik dat doen.
|
|
|
Rudolf
|
Nou, ik zou niet gaan kiten met de scheuren die erin zitten. Maar het komt toch niet zoooo vaak voor dat er kapot materiaal wordt doorverkocht?
|
|
|
Droopster
Gast
|
Over kleuren gesproken Mooi toch
|
|
|
Joost
|
Nou ja had het toevallig net voor de zomer toen ik een X3 18 m2 wilde kopen in de winkel. Kwam thuis en nog een keer goed opgepomt. Beetje tegen de zon houden zie je toch aardig meer gaatjes opeens die ik niet wilde hebben of die zij niet zagen. Dus vandaar
|
|
|
Joost
|
He droopster zijn die van jou? Die bovenste is wel erg mooi.
|
|
|
Rudolf
|
Mooie foto's trouwens van die 2005!!! Heb nog niet echt veel mooie foto's kunnen vinden van Fuels...maar dat zal wel weer aan mij liggen. Google is niet echt kite-vriendelijk.
Ik zoek natuurlijk een leuke wallpaper nu ik net een Fuel heb @#$
|
|
|
(R)Ikke
|
Yo, ik heb een Fuel 11 in die kleuren. Geen lappenkat dus, alhoewel die van mij dat wel is. Schade schade schade schade
|
|
|
(R)Ikke
|
Trouwens, ik vaar mijn 9 11 en 15 alledrie met een 20 inch bar
|
|
|