Kiten op Lanzarote?

naish23

Geen avatar

Januari 22, 2005, 15:37:16
edit2Rapporteer  
Ik wil ergens in februari naar Lanzarote gaan om te kiten, wie is daar wel eens geweest? Wat zijn de omstandigheden en wat zijn de goede spots? Thnxs!!! .^
Beul
Gast
Antwoord #1 Januari 22, 2005, 22:01:37
edit2Rapporteer  
Yo Wacko!!

Ik ben op Lanzarote geweest voor één weekje en daarna keihard gevlucht naar Fuerteventura. Ik zat in Costa Teguise en hier heb ik wel gekite maar overal rotsen, nagenoeg geen strandjes of super klein met stenen. Verder moest je vaak vanuit een klein strand uitvaren tussen twee golfbrekers door, kortom breek je een lijntje buiten die golfbrekers dan kom je vrij moeilijk terug. Ook aan de andere kant van het eiland geweest, maar ook hier niet super, maar wel een stuk beter. Alleen noet altijd wind en meer een golfsurfplek. Kortom  ^ ^ op Lanzarote is alles Klote  ;D ;D

Ik zou ergens anders gaan kijken. Tip: El Medano,   @#$ Tenerife of Corralejo,   8) Fuerteventura
maxie

Geen avatar

Antwoord #2 Januari 22, 2005, 22:17:04
edit2Rapporteer  
Ik ben daar 4 jaar geleden geweest in begin oktober, was daar echt harde wind toen.
Waren daar in Peurte Del Carman. Daar hebben ze een Mooie grote baai met een stuk of 3 (kite)surfwinkels, waar ik bij 1 net in de uitverkoop binnenkwam.  .^
Er zijn daar ook 2 surfschooltjes direct aan de Baai. %@! %@! %@!
Heb daar nog gekke spanjaarden met een C-Quad zien varen. Heb er geloof ik ook nog foto's van, maar heb geen scanner.
Waren daar den continu een stuk of 4 gasten aan het kiten op zee maar was wel een beetje aflandig geloof ik. Hebben met een 4x4 (gehuurd voor toen 45 oerhallondse Guldens per dag) echt heel het eiland overgereden in 4 dagen en een aantal mooie Baaitjes gezien met azuurblauw water! Wel waren er niet veel waar geen stenen lagen, maar denk toch wel dat je van een aantal strandjes wel kan gaan kiten.
Zou er zo weer naar terug willen.... 8) 8) 8)

Wink Goeie vakantie
Beul
Gast
Antwoord #3 Januari 23, 2005, 17:11:27
edit2Rapporteer  
Beetje aflandig???? Zwaar aflandig op de meeste plaatsen, in ieder geval toen ik er was!!
Mars
Gast
Antwoord #4 Januari 23, 2005, 22:55:41
edit2Rapporteer  
Playa de las Cucharas is idd wat lastig maar wel de stek...
Puerto del Carmen tegen het vliegveld aan wat aflandig en scary met die laag overvliegende jongens. En idd veel steen.... Fuerte is beter voor kitesurfen
naish23

Geen avatar

Antwoord #5 Januari 24, 2005, 21:58:35
edit2Rapporteer  
Ok thanx voor de info...Als het begrijp is het dus of aflandig of helemaal niet? Dan is het de reis niet waard denk ik...Misschien fuerte dan?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.