KiteKoe®t

|
Welke heb je liggen allemaal ?
|
|
|
plaaggeest

|
welke heb je allemaal dan ?
|
|
|
Tomonotherpc
Gast
|
Jah ik wil dr ook nog ff een zooi !! Tegen betaling ?
|
|
|
Eppie
Gast
|
Joh koop die dingen gewoon of bestel een Stance abonnement bij Hooked Sports.
|
|
|
Flakkee-John

|
ik heb er 2 liggen en een instructie dvd.
1 Strung Out 2 Awake 3 le kitesurf
Ik wil ook mijn collectie wel vergroten
laat het maar weten om bij te ruilen of we fikken ff een kopie 8)
john
|
|
|
dennis
Gast
|
ik heb:
kiteboarding 101 en 201 en een stance wie maakt mij blij?
|
|
|
Tom

|
Hoe ?
|
|
|
andy
Moderator

Logs: 0 | 33 uur
|
Ik heb: Slingshot, Dream, Space Monkeys 1 en 2, Zero3, Ten4 (slechte kwaliteit), Stance (nummer 15 ofzo).
Andy
|
|
|
Dennis Schoonakker
Gast
|
Ik heb: Slingshot, Dream, Space Monkeys 1 en 2, Zero3, Ten4 (slechte kwaliteit), Stance (nummer 15 ofzo).
Andy
Ik heb kiteboarding 101 en 201, koptietje utwisselen met spacemonkeys 1 en 2?
|
|
|
gerrit

|
Ik heb in de aanbieding: Kite boarding 101 201 Space monkey's Ten4 Naish Zero3 en nog een ook nog compilatie DVD stort 6 euro per stuk mail eerst even gerrit@oec.nl dan heb je ze binnen 2 dagen binnen afname 3 stuks compilatie DVD kado!
|
|
|
~Sjors RE-CO2

|
Ik heb zo goed als alle........... ben nog opzoek naar 13 daze en the complete kiteboarding guide
|
|
|
|
plaaggeest

|
ik heb boosting 1en 2 allerlij tricks worden uitgelegd van handlepass tot wakestyle ...
|
|
|
Tomba
Gast
|
jullie zorgen ervoor dat er geen kitefilms meer worden gemaakt! weten jullie wat het kost om een goeie film te maken?
|
|
|
skyrider 138
Gast
|
Conspirancy theorie is ook wel aardig.. is welleiswaar 2003 maar wel met Vari, Andre Philip, dat amrikaanse jochie dat voor Slingshot vaart, ben z'n naam even kwijt. Alles spots zie je, Cabaret, Brzailie, Fuerte Venture, erg bruut om daat te kietn met windkracht zeven...
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
jullie zorgen ervoor dat er geen kitefilms meer worden gemaakt! weten jullie wat het kost om een goeie film te maken?
Ik vind 35 euro voor 30 tot 60 min film ook overdreven duur hoor.
|
|
|
KITE ANGEL

|
das wel duur leander maar voor de windloze sombere dagen heb ik het wel over 8) : 
|
|
|
kootsie

|
Tuurlijk niet, de kiteindustrie is juist gebaat bij gratis promotie van hun materiaal, als ze slim zijn stoppen ze bij elke kite een gratis dvd.
|
|
|
BoardAholic
Gast
|
Ben nu eigenlijk alleen nog op zoek naar de kaften van die dvd's iemand enig idee waar ze zijn te downen?? of als je ze al hebt ..don't hesitate and send.... .^thnx
|
|
|