kiter24
Gast
|
2 minuten op de fiets ;D
|
|
|
niels

|
utrecht horst 25min
|
|
|
Joost

|
utrecht - slufter/oostvoorne 1 uur maar meestal tiel - slufter/oostvoorne 1,5 uur
|
|
|
(R)Ikke

|
Ik word gek ???
Heerlen - Brouwersdam 2 uur en een kwartier Heerlen - Strand Horst 2 uur en 20 minuten Heerlen - Vrouwenpolder 2 uur Heerlen - Slufter kleine 3 uurtjes ;D ;D Heerlen - Oesterdam 1 en een half uur
Ik heb ook nog gekite op Mirns en Lauwersoog, maar laten we het daar verder niet over hebben @#$
Eigenlijk heb ik wel een KiteHigh sticker verdiend :-X voor het maken van de meeste kilometers. 17000 km per jaar en ik gebruik de auto buiten het kiten vrij weinig. 8)
Dus ;D ;D
|
|
|
Joost

|
Shit dit overtreft echt alles ikke. Bumper sticker verdient " Ik ga loos van kite"
|
|
|
(R)Ikke

|
Dank je Dank je
|
|
|
Nic
Gast
|
Tilburg-strand......
Minimaal 1 uur en een kwartier... ^
Ik moet echt gaan verhuizen... %@!
|
|
|
Jappy

|
Leiden - Scheveningen (met de trein en tram) ongeveer 3 kwartier ^ Maar binnenkort Den Haag - Scheveningen 5 min op de fiets .^
|
|
|
KiteDemon

|
Zoetermeer-Scheveningen 20 min. Zoetermeer-Slufter 45 min. Ik zie dat de meeste aardig wat kilometertjes maken...........  Kostbare verslaving.......... 
|
|
|
lexx

|
krommenie - wijk aan zee 10 min.
|
|
|
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
|
Tilburg-Slufter circa een uurtje Tilburg-Brouwersdam 1,25 uur Tilburg-Grevelingendam circa 50 minuten @#$
|
|
|
showerman
Gast
|
Zoetermeer - (was) autoplaya 50 min. (ik probeer mij aan de snelheid te houden!) 
|
|
|
Ondabeach

|
Die aa plas is dat nog wat? Naaldwijk- Hoek v Holland 15 min Naaldwijk- Oostvoorne 40 min
|
|
|
lars

|
Ik ongeveer hetzelfde als van Marcel! Kom uit Dongen ( onder Tilburg)
Vindt het zelf best goed te doen om naar zee te rijden! Alleen in de zomer duurt het wat langer vanwege de witte kentekenplaten die dasn richrting de kust knallen! ^
|
|
|
(R)Ikke

|
O ja, de tijden die ik op geef zijn de wintertijden. Dus in de zomer komt er wat extra tijd bij. 
|
|
|
Rich

|
Ik ben blij dat ik een auto van de zaak heb en mijn baas de brandstof betaald!
Den Bosch - Slufter / Oostvoorne : een dik uur Den Bosch - Brouwersdam : een uur en een kwartier Den Bosch - Vrouwenpolder : anderhalf uur
Ben vorig jaar ook naar Fehmarn ofwel het duitse Maui gereden (600km!) om een uurtje of 5 te kiten toen het in Nederland overal windstil was.
Altijd balen als je een uur of langer in de auto hebt gezeten en het waait net niet...
|
|
|
MrRippey

|
Leiden --> Wassenaar 15 min 8) 8) 8)
En Leiden --> Oostvoorne 60 min , en de baas betaald de brandstof!!!! .^ .^ .^
|
|
|
zagy

|
delft scheveningen of wassenaar 20 min. slufter 40 min. ikke, dit is niet normaal meer, die tijden. Wel even niks als de wind tegenvalt
|
|
|
Sam
Gast
|
Zelf woon ik in Egmond aan Zee, dus als het hard waait komt het zand en zout tot aan de voordeur. Ik loop dus hooguit 5 minuten................................
Je kan beter vragen wie de meeste kilometers vreet: Ken iemand uit Maastricht die kite, he NIELS geef jij is op hoeveel tijd jij kwijt bent????????
Groeten, Sam
|
|
|
|
haaaanz
Gast
|
zeewolde - strand horst met de fiets 40 minuten zeewolde - strand horst met de auto 25 minuten zeewolde - stichtste brug met de auto 20 minuten zeewolde - slufter met de auto 1 uur en 30 minuten of iets meer zeewolde - ijmuiden/wijk aan zee met de auto 55 minuten
|
|
|
R.
Gast
|
Zeewolde - Wolderwijd - 1 minuut. Zeewolde - Strand Horst - 25 minuten
Hans hoe kom jij aan 40 minuten? Fiets jij helemaal om ofzo?
|
|
|
jeffrey

|
meerkerk-slufter 55 minuten meerkerk-horst 30 minuten
|
|
|
haaaanz
Gast
|
raymond, ik moet al 25 minuten fietsen naar de pont, dat karretje achter me fiets fiets wat zwaarder waardoor ik niet meer 20 mins onderweg ben, en dan nog 10 minuten met de pont en dan nog goed 5 minuten van de pont naar strand horst zelf ik woon helemaal achterin zeewolde weet je nog 
|
|
|