speedkiten

Flywoods

Berichten: 271
Antwoord #25 Februari 15, 2005, 09:42:40
edit2Rapporteer  
Dit ziet er goed uit ! Mooi profiel, super dunne le. En nog makkelijk zelf te maken ook nog mochten ze duur zijn. Weet iemand of ze goed stabiel zijn ? En het zijn toch 4 lijns kites met depower ?

[verwijderd door de admin]
Arjen
Gast
Antwoord #26 Februari 15, 2005, 10:11:09
edit2Rapporteer  
Ik zak trouwens ook wel eens af naar het zuiden Arjen. Heb een zus in A'dam wonen en ik kite ook wel eens in Enkhuizen. Moeten maar eens bekijken waar een goede spot is. Maar eerst met boardje af.



Top jongen. Gaan we daar in de buurt eens de geluidsbarriere doorbreken!! Stuur me maar eens een mailtje (e-mail staat in  mijn profiel), dan kom ik richting IJsselmeer.


Mazzel, Arjen.
plaaggeest

Berichten: 1209
Antwoord #27 Februari 15, 2005, 16:07:14
edit2Rapporteer  
laat resultaten maar weten en post een paar fotos!
Flywoods

Berichten: 271
Antwoord #28 Februari 17, 2005, 12:05:46
edit2Rapporteer  
Ben het boardje aan het maken en bedenk me dat het misschien ook wel iets voor twintips is, die flowrelease. Dan moet het planeervlak natuurlijk wel iets breder dan 10 cm maar de helft van het boardje oid. De riggel helpt je bij lage snelheden ook nog wat met hoogte lopen en bij hoge wordt je planeervlak kleiner. En als je het planeervlak ook nog een concaaf geeft sprayt  het water misschien onder je lijskeg door. Dus minder weerstand
Maar eerst het speedboardje maar eens maken en dan maar eens de spray bestuderen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.