~Dirk~
|
.^ eruuuug mooi die blauwe raafjes 8) Waar gaan ze vliegen?
|
|
|
Roel W
|
Als je ze gevaren hebt effe een verslagje zou leuk zijn,voor al de geintresseerde onder ons en we zijn met zen vele!! 8) Lucy bastard
|
|
|
mathieu3
Gast
|
Ze gaan los op Horst (voornamelijk)...
Moet deze week naar het buitenland dus dan komt het er nog niet van.... ^
|
|
|
Roel W
|
Ze gaan los op Horst (voornamelijk)...
Moet deze week naar het buitenland dus dan komt het er nog niet van.... ^
Kom ze wel effe halen,laat ik je gelijk weten hoe ze vliegen. :-*
|
|
|
|
KiteDemon
|
Tering!! Das snel!!!! Betekend dat ik ze volgende week kan ophalen.....anders had ik ze vandaag kunnen misbruiken.
|
|
|
ralph local@noordwijk
|
hoe komt het dat de int. teamriders ze nog niet hebben, en een paar "amateurs" wel...
|
|
|
Sebastiaan
|
omdat ze in duitsland al te koop staan?
|
|
|
|
KiteDemon
|
Mathieu, hoe zijn de tassen??? Ik dacht ff dat ook Naish met van die minuscule aktentasjes zou komen net als SS.
|
|
|
mathieu3
Gast
|
De tassen zijn gewoon groot, Fer. Het lijkt een beetje op een gewone rugtas. Ik had hiervoor Aero2 kites en die tassen vond ik er wat steviger en mooier uitzien.
Sebastiaan, ik heb de kites gewoon uit Nederland. Niet uit Duitsland!
|
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik heb nog ene hagel nieuwe torch 10 te koop incl bar en lijnen slecht 1 x uit de verpakking geweest
|
|
|
KiteDemon
|
ik heb nog ene hagel nieuwe torch 10 te koop incl bar en lijnen slecht 1 x uit de verpakking geweest
....beetje overhaastig geweest met de aankoop...? Of is de kite helemaal niks...
|
|
|
|
KiteDemon
|
Hmmm....rare vraag...?
Jezelf Naish torch 10 kiter noemen als je je kite 1 x uit de tas hebt gehaald.......en vervolgens ermee op het forum leuren......
Vraag me nog steeds af waarom je er van af wil....
|
|
|
Joost
|
Nou daar komt de verkoop van X4 kites aan hoor. Wie begint er als eerste met zijn verkoop die kan ze nog voor een leuke prijs verkopen.
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Nou daar komt de verkoop van X4 kites aan hoor. Wie begint er als eerste met zijn verkoop die kan ze nog voor een leuke prijs verkopen.
ik mag het hopen, want ik zoek nog een 16.
|
|
|
Joost
|
Nou wie helpt deze gozert aan een 16. Je kan nu nog een mooie prijs vragen of wordt er een kunstmatige prijsvehoging in stand gehouden tussen de X4 rijders?! ghehe
|
|
|