risico als bladder klapt?

huib

Februari 19, 2005, 13:27:42
edit2Rapporteer  
Ik heb dus twee weken geleden een TFC vin door de LE van mijn kite gehad. Zwaar klote dus. Zeker als de vakantie net begonnen is.

De bladder is gerepareerd door er een stuk van een oude bladder overheen de lijmen en daarna op enkele plekken nog te heat sealen. De scheur in de LE laat ik volgende week repareren bij Kite Repair.

Nu vertelde iemand mij dat ik het best de bladder kon vervangen door een nieuwe omdat je nu het risico loopt dat de bladder klapt op de reparatie en dan de hele LE over de naad openscheurt.

Lijkt mij een beetje raar. Als nu de bladder klapt omdat de druk veel te hoog is (na te hard oppompen bij warm weer bijvoorbeeld). Maar als de bladder scheurt op de reparatie, scheurt dan echt de LE open?
Janus

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 Februari 19, 2005, 15:01:59
edit2Rapporteer  
Ha Huib,
Ik denk dat je het wel goed gedadan hebt, lijkt me ook een beetje sterk verhaal.
kootsie

Antwoord #2 Februari 19, 2005, 17:17:42
edit2Rapporteer  
ben het helemaal met je anus eens
huib

Antwoord #3 Februari 19, 2005, 18:51:36
edit2Rapporteer  
Thxs! Gewoon lekker doorvaren totdat ie stuk gaat.

Heb trouwens net op de BEST site gekeken. Ik moet een nieuwe bladder hebben voor de center strut van mijn Yarga 14. Als ik dan toch al verzendkosten betaal, heb ik voor 40$ een nieuwe bladder voor de LE (x dollarkoers en plus belastingen natuurlijk). Maar ja is toch weer 40$.
Buur

Antwoord #4 Februari 19, 2005, 18:53:15
edit2Rapporteer  
Vaak klapt de bladder omdat de LE open scheurt, maar een nieuwe voor de zekerheid is beter, gewoon in je tas dat als je oude het begeeft je der direct een nieuwe in kan doen. 
Papa

Geen avatar

Antwoord #5 Februari 19, 2005, 20:49:24
edit2Rapporteer  
@ huib
waarom kijk je niet op Boardsports.nl en mail je willem ff (info@boardsports.nl) die kan je ook aan een bladder helpen en ik dnek dat je m dan eerder en miss ook wel goedkoper (ivm verzendkosten) binnen hebt...
Ian

Antwoord #6 Februari 20, 2005, 23:56:12
edit2Rapporteer  
weer je wat een nieuwe bladder voor een LE van een north kite kost?
circa 130 euro betaalde ik in 2004...
Wees blij dat je Best hebt!
Erik Verhe1j

Antwoord #7 Februari 21, 2005, 00:18:01
edit2Rapporteer  
@Buur.. Je bladder van je LE vervang niet ff snel op het strand lijkt me.

Greetz
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.