bescherming tegen kou

Buur

Antwoord #25 Februari 22, 2005, 20:01:51
edit2Rapporteer  
Ja Jappy je spoort niet, maar dat komt door de NS
Maar wel een bikkel.  8)

rene!

Antwoord #26 Februari 22, 2005, 20:53:14
edit2Rapporteer  
Als we het nou tog over kleding enzo hebben. Vanaf welke maand kan je weer zonder schoentjes en capje enzo varen??
Erik Verhe1j

Antwoord #27 Februari 22, 2005, 21:11:40
edit2Rapporteer  
Cap bij temperaturen boven 8 graden ongeveer. En schoentjes vanaf midden april ongeveer.
Handschoentjes kunnen ook al vrij vroeg uit..

Al is dit per persoon wel verschillend.. ik heb best veel baat bij handschoentjes en een schoentjes.. En die cap zet ik al snel af. Terwijl anderen juist eerst hun handschoentjes uit doen en dan pas hun cap.

Groetjes Erik
.Chris.

Antwoord #28 Februari 23, 2005, 10:41:42
edit2Rapporteer  
Cap is enorm belangrijk met koud weer, de meest lichaamswarmte verlies je via je hoofd.
Tom

Antwoord #29 Februari 23, 2005, 12:57:50
edit2Rapporteer  
Tja ze zeggen 80%
Ik doe zonder cap heb echt geen zin al die dure shit te kopen Smiley
Dan heb ik het maar een beetje koud
Roel W

Antwoord #30 Februari 23, 2005, 13:15:04
edit2Rapporteer  
Tja ze zeggen 80%
Ik doe zonder cap heb echt geen zin al die dure shit te kopen Smiley
Dan heb ik het maar een beetje koud

Dure shit? ??? heb mijn cap gekocht voor 15euro's,wil ik echt geen kou voor lijden!!
Maar moet wel zeggen dat ik hem niet gebruik zoals het hoort,gebruik hem namelijk als soort sjaal.
Lekker warm aan de nek en hoor nog alle vogeltjes fluiten,als zijn het er dat niet zo veel met deze koude.
Marco

Antwoord #31 Februari 23, 2005, 14:20:05
edit2Rapporteer  
lycra onttrekt warmte aan de huid dus draag een lycra alleen over je pak als windstopper, eronder zorgt ervoor dat je juist sneller afkoelt.
kootsie

Antwoord #32 Februari 23, 2005, 17:45:00
edit2Rapporteer  
lycra onttrekt warmte aan de huid dus draag een lycra alleen over je pak als windstopper, eronder zorgt ervoor dat je juist sneller afkoelt.

Dit is natuurlijk de meest foute tip die erbij staat. Lycra's blijven lang nat dus de wind koelt ze enorm af. Nooit iets aan de buitenkant dat vochtig blijft!
Roel W

Antwoord #33 Februari 23, 2005, 23:50:41
edit2Rapporteer  

Dit is natuurlijk de meest foute tip die erbij staat. Lycra's blijven lang nat dus de wind koelt ze enorm af. Nooit iets aan de buitenkant dat vochtig blijft!

Ik denk dat een lycra aan de buitenkant sneller droogt dan onder je pak!Trouwens een lycra droogt juist super snel.
 Lycra onder je pak niet doen,wel neopreen shirt.Doe wel een lyrca aan over mijn pak,maar dan om men suit te beschermen en ook een beetje voor de show. :-[
kootsie

Antwoord #34 Februari 24, 2005, 17:43:10
edit2Rapporteer  
Het is gewoon natuurkunde hoor!

Verdamping (opdrogen) kost energie dus warmte, daarom koel je ook af als je zomers een nat shirtje aantrekt. Wetsuits nemen geen water op dus die zijn snel droog aan de buitenkant. Lycraatjes niet.
fuck gravity

Antwoord #35 Februari 24, 2005, 17:56:32
edit2Rapporteer  
gewoon alles gichtapen met ducktape
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.