Kitesurfen in de buurt van Wijchen/Nijmegen

Darkwing
Gast
Maart 09, 2005, 16:22:41
edit2Rapporteer  
Hallo, als ik een boardje heb, kan ik beginnen met kitesurfen, nou is mijn vraag, waar kan dat in de buurt van Wijchen/Nijmegen. Het hoeft niet uber-groot te zijn, als ik het er maar een beetje kan leren. (Dus echt grote sprongen maken, doe ik wel als ik het iets beter kan, op zee of zo  Wink )   

Martijn


Shit, in het verkeerde gedeelte geplaats, kan een moderator hem verplaatsen  :Smiley  ???
dimitri
Gast
Antwoord #1 Maart 09, 2005, 17:02:15
edit2Rapporteer  
als je nog op zoek bent naar een boartje ik heb er een in de aanbieding laat maar ff weten of je nog op zoek bent
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #2 Maart 09, 2005, 17:09:15
edit2Rapporteer  
Echt kiten kun je daar niet. Altijd vlagrige wind en geen goede spots. Het dichts bij isStrand Horst in Harderwijk.
Darkwing
Gast
Antwoord #3 Maart 09, 2005, 17:20:55
edit2Rapporteer  
Echt kiten kun je daar niet. Altijd vlegrige wind en geen goede spots. Het dichts bij isStrand Horst in Harderwijk.

Hmmz... ik hoef ook niet 'Echt' te kiten,  alleen een beetje op en neer varen

Maar goed, snap wat je bedoeld, is Strand horst het dichtst bij? Jammer....

@Dimitri, wat voor een boardje heb je dan? Ik zoek een board van ongeveer 1.30-1.40 meter lang... Helemaal compleet, en het liefst voor rond de 200-250 euro...

Maarja, gaat zo beetje offtopic :Smiley
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #4 Maart 09, 2005, 17:25:08
edit2Rapporteer  
Ja ik dacht ook dat je op een klein binnenmeertje wel op en neer kon varen.
NOT!!!
Je wordt iedere keer vet gelift en vervolgens valt je kite uit de lucht. Het schiet echt niet op.
Je kan beter een stukje rijden dat het veilig is.
Veiligheid boven alles. En Horst zit je binnen het uur.
Darkwing
Gast
Antwoord #5 Maart 09, 2005, 17:28:47
edit2Rapporteer  
Ja ik dacht ook dat je op een klein binnenmeertje wel op en neer kon varen.
NOT!!!
Je wordt iedere keer vet gelift en vervolgens valt je kite uit de lucht. Het schiet echt niet op.
Je kan beter een stukje rijden dat het veilig is.
Veiligheid boven alles. En Horst zit je binnen het uur.

Helaas ben ik 13, en mijn moeder heeft geen zin om me elke week naar het strand/Strand Horst te brengen Wink
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #6 Maart 09, 2005, 18:00:45
edit2Rapporteer  
He Martijn,


ben jij de dude die laatst in Bijsterhuizen aan het vliegeren was?
JTP_Joost

Berichten: 366
Antwoord #7 Maart 09, 2005, 18:26:54
edit2Rapporteer  
ik zou toch horst doen... en de echt hoge sprongen hoeven natuurlijk niet persee op zee hè ;D ;D

13 jaar... suc6 man...!!!!!!!!!
Darkwing
Gast
Antwoord #8 Maart 09, 2005, 18:39:44
edit2Rapporteer  
He Martijn,


ben jij de dude die laatst in Bijsterhuizen aan het vliegeren was?


Dat ben ik ja...
Darkwing
Gast
Antwoord #9 April 21, 2005, 19:15:17
edit2Rapporteer  
Chill !!!, morgen ga ik als het goed is naar telstar in Harderwijk om een wetsuit te kopen. Als ik dan een keertje mee ga, zou jij het dan een beetje willen uitleggen enzo, en moet ik dan zelf een boardje mee nemen (Heb al een X-treme boardje besteld, maar weet nog niet wanneer die klaar is) of mag ik de eerste keer een board van jou lenen?
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #10 April 22, 2005, 07:46:21
edit2Rapporteer  
Ja dat mag Darkwing!
Darkwing
Gast
Antwoord #11 April 24, 2005, 19:58:19
edit2Rapporteer  
Mooi! Smiley Ik heb gisteren bij Telstar een wetsuit gekocht, dus dat gaat wel goed komen Grin

Mijn oom (heeft vroeger gesurft) wilde graag weten of je dan naar zee ging of strand horst, hij zei dat de zee wel gevaarlijk/moeilijk was om te beginnen enzo.
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #12 April 24, 2005, 20:17:22
edit2Rapporteer  
We gaan naar zee! En ik let wel op je! Horst is door de omstandigheden (windvlagen, obstakels) veel gevaarlijker!
Darkwing
Gast
Antwoord #13 April 24, 2005, 20:28:21
edit2Rapporteer  
Okee, is ook prima. Ik bel je binnenkort wel om te vragen wanneer ik een keer mee kan. Aan het einde van de mei-vakantie kan wel.. (7-8-9 mei ofzo)

Maarja, ik bel je nog wel een keer! Ik heb er in iedergeval zin in, ben benieuwt hoe het gaat... Wink
Darkwing
Gast
Antwoord #14 Mei 21, 2005, 17:54:54
edit2Rapporteer  
Op kitesurf.nl, bij locaties staan ook de "Rijkerswoerdse Plassen"

Is dat niks? Geen golven, maar een half uurtje rijden, op kitesurf.nl staat dat er redelijk veel kiters, zijn, een man of 10...

Gaat iemand hier wel eens kiten en is het wat? Al is het alleen maar om het te leren enzo, geen golven en lekker dicht bij!!
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #15 Mei 21, 2005, 18:54:03
edit2Rapporteer  
Is helemaal niks Martijn!
Darkwing
Gast
Antwoord #16 Mei 21, 2005, 18:57:50
edit2Rapporteer  
Hmm... dat is jammer! Als het nou strakke 4bft waait, is dat dan geen leuke plas om gewoon een beetje heen en weer (proberen) te varen? Tja.. mischien een beetje vlagerige wind, maar dat moet toch kunnen?
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #17 Mei 21, 2005, 19:20:05
edit2Rapporteer  
Om lekker te kunnen kiten moet je toch echt naar zee. De wind is daar gewoon veel stabieler.
Darkwing
Gast
Antwoord #18 Mei 21, 2005, 19:30:58
edit2Rapporteer  
Het dichtsbijzijnde strand is helaas een eind rijden, en daar heeft mams niet echt zin in Wink

Mischien als het wat lekkerder weer is ofzo...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.