WAT EEN ZOOITJE OP HET AUTOPLAYA

Rutger II

Berichten: 1864
Antwoord #25 Maart 16, 2005, 22:35:49
edit2Rapporteer  
Huh is da hooi of stront ofzo ?
KITE ANGEL

Berichten: 293
Antwoord #26 Maart 16, 2005, 22:37:15
edit2Rapporteer  
Idd toen ik het eerste stuk schreef was ik gewoon echt gefrustreerd mischien lijkt het op de pics niet zo heftig maar net zoals vandaag gewoon ff lekker knallen en op je blote poten door de horseshit terugkomen bij mijn wagen is toch best hinderlijk maar die opruimactie is wel een goed initiatief maar dan moeten die ruiters ook die strontruimen en dat zie ik nog nie gebeuren  Sad Sad Sad

mzzzl ed
Rutger
Founding Father

Berichten: 856
Antwoord #27 Maart 16, 2005, 22:41:55
edit2Rapporteer  
Tis hoog water geweest denk ik.
Joost

Berichten: 1318
Antwoord #28 Maart 16, 2005, 23:38:31
edit2Rapporteer  
Niet te geloven zeg wat een terring zoooi heb het nog nooit zo gezien en dan al dat hooi waar komt dat vandaan man toch niet van de zee.
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #29 Maart 17, 2005, 02:23:09
edit2Rapporteer  
is de natuur gasten!
that's nature of je het nou mooi vind of niet
geef het een jaar en het is dichtgegroeid, tenzij we er alsnog veel gaan kiten! 8)
La Flauwurhman

Berichten: 866
Antwoord #30 Maart 17, 2005, 03:25:43
edit2Rapporteer  
Als je naar het strand loopt en je kijkt naar rechts is zie je dat het hele veldje vol staat met dat spul.
Is gewoon losgewaaide shit....... -> gewoon doorheen banjeren voordat de boel dichtgroeid!
R2F
Gast
Antwoord #31 Maart 17, 2005, 10:08:22
edit2Rapporteer  
he het was inderdaad een enorme rotzooi echt niet te geloven  Sad gewoon te triest voor worden
dit moet echt veranderen, die paardenstal moet gewoon weer normaal worden
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #32 Maart 17, 2005, 11:25:31
edit2Rapporteer  
Nu zullen er vast veel vogels komen, lekker is de strond en in de rotzooi zitten.
denniSS fuel
Gast
Antwoord #33 Maart 17, 2005, 20:44:35
edit2Rapporteer  
BEETJE JAMMER WEERRRRRRRRRRRRR ..................................
Soca

Berichten: 93
Antwoord #34 Maart 17, 2005, 21:13:34
edit2Rapporteer  
kzal morgen eens bij ZHL informeren over die troep en over een oplossing.. mij is door hen gegarandeerd dat er een pad zou blijven, dit noem ik geen pad. Ook is het naar mijn mening hun taak om t strand schoon te houden, dr is geen prullenbak niets te vinden dus is het niet zo heel vreemd dat asociale mensen hun troep neergooien. ZHL mag bepalen hoe t strand wordt afgesloten dus hebben ze ook op te draaien voor de troep die er nu ligt..
denniSS fuel
Gast
Antwoord #35 Maart 17, 2005, 21:15:54
edit2Rapporteer  
storthoopPLAYA
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #36 Maart 17, 2005, 22:27:15
edit2Rapporteer  
Ik heb me der maar bij neerghelegd zijn een hoop andere leuke spots te vinden maar het blijft zonde vooral dat het strand nu zo word verziekt
pietpatat
Gast
Antwoord #37 Maart 19, 2005, 14:39:04
edit2Rapporteer  
Overdrijven is ook een kunst.
Er is nog gewoon een pad en het is echt geen vuilstort.

Ik ben blij dat de auto's weg zijn.
Dat is lekker rustig, ik sta niet tussen de auto's, mn honden kunnen loslopen zonder dat ik moet uitkijken dat ze plat worden gereden. En kiten is nog steeds top op de playa.
Socaaa
Gast
Antwoord #38 Maart 19, 2005, 14:41:56
edit2Rapporteer  
kijk eens bij www.autostrand.nl nieuws...  ;D vooral die tweede foto van het paaltje ben ik erg trots op.. ahum
trekhaaksjaak
Gast
Antwoord #39 Maart 19, 2005, 20:18:09
edit2Rapporteer  
dat paaltje is er zo uit met mijn jeep?????gratis en voor kiters met veel plezier??  @#$  %@! %@! %@! %@! @#$ %@!


 %proost%paal er uit =fun op het autoplaya .^ .^
pietpatat
Gast
Antwoord #40 Maart 20, 2005, 10:22:04
edit2Rapporteer  
Laat die palen nou maar staan, dat strand is dicht en jullie acties leveren alleen maar een permanente sluiting op.
Die palen zijner om te zorgen dat de hulpverlening het strand op kan.
Of wil je dat ze er weer tankversperringen gaan leggen?
Dan ben je door jou aktie medeverantwoordelijk als er geen ambulance op het strand kan komen als dat nodig is.
Ik zou er maar eens goed over denken.

Actie is prima maar hou het wel bninnen de grenzen van de wet.
Vernieling hoort daar niet onder.

Je bent inieder geval NIET bezig voor mijn belangengen als kitesuerfer.
Die behartig ik via een normale manier en die snijdt totnutoe hout.
De recreatie is behouden en die auto's die niet meer op het strand kunnen is soms lastig maar ook wel lekker rustig op het strand.

Mischien dat er wel meer mesen zo over denken , dan moeten die hun mond ook eens opentrekken.
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #41 Maart 20, 2005, 10:39:39
edit2Rapporteer  
Idd, alle ongein die wordt uitgehaalt met de versperring wordt beloont met een totaalverbod als sommige zo doorgaan.

Er wordt achter de schermen hard gewerkt om voor sommige scholen een vergunning te verkrijgen, zodat ze daar gewoon les mogen blijven geven.
En dat je er gewoon mag blijven kiten.

Die "troep" op het strand heb ik al 7 jaar meegemaakt sinds ik daar op het autostrand kwam, met springvloed of harde ZW, W of NW wind en hoog water dan is losgeslagen riet en andere planten die daar groeien altijd te zien op het autostrand.
Maar toen werd het platgereden door de auto s en nu niet meer.
sprinkhaan & jonge wolf
Gast
Antwoord #42 Maart 20, 2005, 11:18:30
edit2Rapporteer  
ed dit zijn alleen foto's van de toegang naar het strand.............hoe is het nou op het strand?????????greetz sprinkhaan en jonge wolf
KITE ANGEL

Berichten: 293
Antwoord #43 Maart 20, 2005, 13:49:36
edit2Rapporteer  
Hee jonge wolf zoals ik al eerder heb geschreven op het strand zelf is het goed te doen alleen
je moet door paardestront en andere rotzooi heen maar het blijft een superspot om te knallen
toen ik dit bericht poste was ik gewoon supergefrustreerd door die teringzooi op je blote poten
door de stront banjeren is geen pretje maar daar wennen we wel aan heheh
gewoon blijven gaan allemaal dan blijft het pad tenminste bestaan  %proost% %@! %@!

grttzzzz Ed
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.