Testdaggie Vegas & F.One a.s zondag(20-03) gaat nu DEFINITIEF door!

ouddorp-rules

Berichten: 744
Maart 14, 2005, 18:07:35
edit2Rapporteer  
Deze dag gaat aanstaande zondag gewoon door. Op deze dag is de mogelijk om de nieuwe Vegassen te proberen i.c.m. de nieuwe F-one boards(Skate en Style)!
De locatie is nog steeds de B`dam aan de zeekant, waar precies is even afhankelijk van de windrichting!
Dus vanaf 12:00h is iedereen welkom om wat spullen te testen, bekijken, besnuffelen, voellen enz..
Greetz[/b]
jeffrey

Berichten: 534
Antwoord #1 Maart 14, 2005, 18:32:01
edit2Rapporteer  
waar word het gehouden dan
fuck gravity

Berichten: 463
Antwoord #2 Maart 14, 2005, 18:36:02
edit2Rapporteer  
brouwersdam
Beul
Gast
Antwoord #3 Maart 14, 2005, 19:05:44
edit2Rapporteer  
Hopelijk was dat het voorlopig, We worden wel dood gegooid met dat Vegas gedoe, Vegas dit Vegas dat. Het is leuk als je gesponserd wordt door een shop maar hou je reclame een beetje in normale proporties, of ben ik nou de zeikerd??

Verder no offence!!  %proost%
fuck gravity

Berichten: 463
Antwoord #4 Maart 14, 2005, 19:08:25
edit2Rapporteer  
dit is gewoon een testdag voor mensen die hem graag eens in hen eigen handen willen hebben simpel toch
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #5 Maart 14, 2005, 19:33:43
edit2Rapporteer  
Hopelijk was dat het voorlopig, We worden wel dood gegooid met dat Vegas gedoe, Vegas dit Vegas dat. Het is leuk als je gesponserd wordt door een shop maar hou je reclame een beetje in normale proporties, of ben ik nou de zeikerd??

Verder no offence!! %proost%

Het is nog een testdag and thats it! Mensen krijgen mogelijkheid om met die kite te vliegeren, mooi toch! Wat iedereen daarna doet moet die helemaal zelf weten.
We hebben natuurlijk gelukkig nog niet zoveel over Naish gehoord, wie heeft er foto`s, is die gezien in holland,wie weet er meer van,wie heeft die vogel al gezien,5 pagina`s vol met reacties op een foto van een kitetas enznznznznznznenzn.
Ik heb het 1 keer over een ANDER merk en dan wordt je opeens dood gegooid????? Wat een boer niet kent....

Ook no offence
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #6 Maart 14, 2005, 20:12:01
edit2Rapporteer  
Ik begrijp je punt Beul, maar kom op mannen, een testdag vroeg in het seizoen voor een nieuwe kite lijkt mij prima. Volgens mij zitten er best mensen op te wachten. Tegen de tijd dat meneer Vegas iedere week als hij gaat rippen er een testdag van maakt hier, moeten we ingrijpen. Sommige merken en kiters maken nu eenmaal meer muziek dan anderen. Dat zien we hier terug.

Maar wil je wat concreter zijn en voldoen aan de onderstaande vragen:
- wie;
- wat;
- waar;
- wanneer;
- etc..

Succes man!



Beul
Gast
Antwoord #7 Maart 14, 2005, 20:36:19
edit2Rapporteer  
Ok Arjan, mee eens. Toch enigszins zeiken he? Sorry gasten!!!
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #8 Maart 14, 2005, 21:53:45
edit2Rapporteer  
Ok Arjan, mee eens. Toch enigszins zeiken he? Sorry gasten!!!

Geeft niet, nog steeds welkom om te testen!
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #9 Maart 14, 2005, 22:04:18
edit2Rapporteer  
Wat gebeurt er als er geen wind staat want volgens mij zijn de voorspellingen niet zo goed voor het weekend?
Joost

Berichten: 1318
Antwoord #10 Maart 14, 2005, 22:09:12
edit2Rapporteer  
dan gaan we bij alex zijn kite staan en kijken, ruiken, likken aan zijn vegasje.
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #11 Maart 14, 2005, 22:38:01
edit2Rapporteer  
Wat gebeurt er als er geen wind staat want volgens mij zijn de voorspellingen niet zo goed voor het weekend?

Blijft altijd moeilijk om zo`n dag te plannen, gewoon hopen dat de voorspellingen veranderen! En anders idd effe kijken,voelen en spelen met de kite op strand!
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #12 Maart 14, 2005, 22:56:14
edit2Rapporteer  
windgure geeft op zat en zon 0 tot 6 knopen dus dat word denk ik dan wel ruike kijken en voelen
WIM

Geen avatar

Berichten: 385
Antwoord #13 Maart 14, 2005, 23:34:54
edit2Rapporteer  
Hopelijk was dat het voorlopig, We worden wel dood gegooid met dat Vegas gedoe, Vegas dit Vegas dat. Het is leuk als je gesponserd wordt door een shop maar hou je reclame een beetje in normale proporties, of ben ik nou de zeikerd??

Verder no offence!! %proost%


Ik vindt het prima om kiters de gelegenheid te geven nieuwe kites te testen. Dus regelmatig een testdag aankondigen moet kunnen en is zelfs prima. Duidelijk is ook dat een testdag commerciele bedoelingen heeft, dat weet iedereen.
Je kan er ook niet naast kijken dat een aantal gesponserde mensen hun ervaringen met kites op het forum zetten zonder anderen de gelegenheid te geven ze te testen. Hierbij is vaak helemaal niet duidelijk dat die mensen gesponserd worden, wat toch een beetje misleidend is.
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #14 Maart 15, 2005, 01:15:11
edit2Rapporteer  
Oke testdag kan comercieel zijn maar een kiteshop heeft vaak meerdere merken en zal dus wel meer te testen hebben vooral als je het lief vraagt

ten tweede hoef je die kite als je hem hebt getest echt niet bij die shop te kopen als je hem zo geweldig vond kun je die kite ook wel bij een andere shop kopen dus al dat comercieel gedoe valt echt wel mee

Ik vind het gewoon chill dat een shop zegt kom dan maar testen zonder dat ik alles zelf moet regelen en als ik hem dan koop ja dat ligt er nog maar aan waar ik hem haal denk dat ik naar de goedkopste ga.

En de mensen die de merken die hun sponseren in de lucht prijzen dat zul je denk ik nooit verkomen.
Ik vind mensen ook erg stom als ze iets kopen omdat iemand zegt deze kite heeft zoveel hangtime je kan er 30 sec mee blijven zweven. want mischien is die voor hun gewoon te hoog gegrepen en vinden ze het uiteindelijk maar een t###ng kite.
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #15 Maart 15, 2005, 07:53:57
edit2Rapporteer  
Hopelijk was dat het voorlopig, We worden wel dood gegooid met dat Vegas gedoe, Vegas dit Vegas dat. Het is leuk als je gesponserd wordt door een shop maar hou je reclame een beetje in normale proporties, of ben ik nou de zeikerd??

Verder no offence!! %proost%

Best leuk, ik heb dit gevonden wat jij recent geschreven heb:

objectieve tests, die lees je hier nagenoeg niet hoor, in ieder geval dat vind ik. Voornamelijk semi-gesponserde riders die in ruil daarvoor veel op het kiteforum zitten. Je hebt er veel meer aan om op een testdag of bij een winkel een kite zelf te testen en je oordeel te bepalen.

Testdag??????
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #16 Maart 15, 2005, 09:09:26
edit2Rapporteer  
Een goede kite verkoopt zichzelf...

We zijn er maanden mee bezig geweest om de mensen die van horen zeggen of ergens hebben gelezen en daarmee op de forums hun oordeel neerzetten, de mond te snoeren, want je kan alleen een oordeel geven als je daadwerkelijk met de kite gekite hebt, en het liefst een paar keer om een redelijk oordeel te geven over de eigenschappen van de desbetreffende kite.

Geef je de gelegenheid om een kite te testen, gaan ze daar weer over zeuren.

Haast iedereen is nieuwsgierig naar de 2005 kites, er is een hoop veranderd aan de kites, het is geen 5 cent zo n kite, dus is voor de meeste belangrijk dat ze de kite kunnen testen voordat ze misschien een hele berg pleuro s uitgeven aan een stuk doek van plezier.

En wat is nou mooier dan positieve reakties van NIET gesponsorde riders over een kite.

ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #17 Maart 15, 2005, 18:28:27
edit2Rapporteer  
-> Heren de dag wordt a.s zondag(20 maart), ze geven 13-14knp en 18 graden op!  %@!  %@!
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #18 Maart 15, 2005, 21:59:07
edit2Rapporteer  
Ziet er niet goed uit hoor Sad

winfinder zegt 8 kn Z
windguru zegt 12 kn O
en tele tekst   3bf ZO

We zullen het wel zien dit is wel lekker om op het land beetje te spelen ???

Hoop op wat jij zegt dat zou ideaal zijn want deze zij alledrie vaak niet nauwkeurig of hebben het mis maar goed zeggen wel alle drie niet veel en ZO
antonius
Gast
Antwoord #19 Maart 17, 2005, 01:12:44
edit2Rapporteer  
waarom sta je er gewoon niet bij op de kitehigh dagen??? veel beters toch??
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #20 Maart 17, 2005, 11:06:38
edit2Rapporteer  
Je heb gelijk, ga effe wat mailen!
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #21 Maart 17, 2005, 11:14:08
edit2Rapporteer  
wordt niks met de wind. Dus ook niet testen. Gewoon op de kitehigh meeting
denniSS fuel
Gast
Antwoord #22 Maart 17, 2005, 20:46:08
edit2Rapporteer  
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm       @#$  %@!
Harm

Berichten: 865
Antwoord #23 Maart 17, 2005, 21:17:50
edit2Rapporteer  
Ik hoorde vandaag dat alle maten SK8 Parabolic, bij Jonker in Renesse liggen (en dat ze geteste kunnen worden).
Daarnaast zijn er ook nog een aantal f-one kite`s 2005 (Dream en M5).
En zondag zijn de kite`s op de brouwersdam te testen, en volgens mij de vegas 2005 ook toch?
Meschien dat iemand zijn raven ook nog voor de test beschikbaar wil stellen???
Tis wel zo leuk als iemand een kite koopt en ook weet wat voor kite het is 8) 8)
Zie ook: www.fone.nl www.northkiteboarding.com

Samengevoegd, Arjan

joey
Gast
Antwoord #24 Maart 17, 2005, 22:22:40
edit2Rapporteer  
Ben zeer benieuwd naar de depower range van de kites

hoe was je test met de 14 mbt tot depower


joey
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.