Donderdag(17-03) 20knp op de B`dam??????

ouddorp-rules

Berichten: 744
Maart 18, 2005, 21:09:23
edit2Rapporteer  
Ok, was idd niet handig! Maar als ruben als handlepassend van de duinen springt en kevin 20sec vanaf een hooge duin zweeftt is het allemaal tof, waanzinnig enz???  :-X
Tijdje terug zelfs iemand gezien die het leuk vond om bij de B`dam over een 2 tot 3m hoge blokkedam te springen, die geven niet bepaald mee als je...

Laters
youri
Gast
Antwoord #1 Maart 18, 2005, 21:11:12
edit2Rapporteer  
woooow das ziek man .dike shitt eey


7mttr  zouwt gaan??? @#$ @#$ @#$ %proost% %proost% %proost%
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #2 Maart 18, 2005, 21:14:09
edit2Rapporteer  
Heel slim?,......... not!
MasterRj
Gast
Antwoord #3 Maart 18, 2005, 21:22:09
edit2Rapporteer  
HEEL SLIM....totdat die gast die aan je hangt ineens loslaat....levensgevaarlijk (tenzij je graag botten breekt)
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #4 Maart 18, 2005, 21:24:04
edit2Rapporteer  
Of het handvat scheurt van je trapeze, goed voor je ruggetje!
JTP_Joost

Berichten: 366
Antwoord #5 Maart 18, 2005, 23:10:20
edit2Rapporteer  
not smart guys!!!!
youri
Gast
Antwoord #6 Maart 19, 2005, 10:46:33
edit2Rapporteer  
der is tog niks gebeurt of wel soms?

als je je vleiger toch onder contraolen heb wat is er dan ana de hand dan zweef je zacghtjkes naar de grond.
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #7 Maart 19, 2005, 11:13:40
edit2Rapporteer  
100x gaat het goed..

Je moet het zelfs onder de mensen brengen deze ongein, anders hoort niemand ervan wat jullie op het strand gedaan hebben, omdat het goed is gegaan.

Als het die ene x fout gaat leest de halve wereld erover, en dan wil je het juist stil houden.

Dom en onverantwoord, zo breng je onze mooie sport weer lekker naar buiten.
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #8 Maart 19, 2005, 11:36:07
edit2Rapporteer  
Ok boys, idd niet handig!
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #9 Maart 19, 2005, 13:43:49
edit2Rapporteer  
Dan heb je het niet goed gevolgt van Ruben en Kevin.

Er is toen op hanglos een storm van discussie losgebarsten over dat filmpje.
En dat filmpje van Kevin is na een uurtje van de site gehaald omdat er ook een storm van protest kwam.

Ja, ik sprong over die stenen ja, zijn geen foto s van geplaatst of ruchtbaarheid aan gegeven, en het was 5 a 6bf.

Ik vindt het ook prachtig allemaal, maar wat ik zei, 100x gaat het goed en het hoeft maar 1x fout te gaan.

Soms is het beter om zulke dingen niet te plaatsen, heeft met verantwoording te maken naar anderen toe, kijk bij jouw gaat het goed, maar als andere dat na gaan doen....
Je hebt die dag voor de rest toch niemand over die stenendam zien springen, en er waren toch een paar ervaren kiters bij, maar die weten wat hun grenzen zijn.
Niet iedereen weet dat, ik soms ook niet geef ik toe.



 
jeffrey

Berichten: 534
Antwoord #10 Maart 19, 2005, 14:15:57
edit2Rapporteer  
dat is wel tof
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #11 Maart 19, 2005, 14:22:56
edit2Rapporteer  
Dan heb je het niet goed gevolgt van Ruben en Kevin.

Er is toen op hanglos een storm van discussie losgebarsten over dat filmpje.
En dat filmpje van Kevin is na een uurtje van de site gehaald omdat er ook een storm van protest kwam.

Ja, ik sprong over die stenen ja, zijn geen foto s van geplaatst of ruchtbaarheid aan gegeven, en het was 5 a 6bf.

Ik vindt het ook prachtig allemaal, maar wat ik zei, 100x gaat het goed en het hoeft maar 1x fout te gaan.

Soms is het beter om zulke dingen niet te plaatsen, heeft met verantwoording te maken naar anderen toe, kijk bij jouw gaat het goed, maar als andere dat na gaan doen....
Je hebt die dag voor de rest toch niemand over die stenendam zien springen, en er waren toch een paar ervaren kiters bij, maar die weten wat hun grenzen zijn.
Niet iedereen weet dat, ik soms ook niet geef ik toe.



 

Ok, no offence!
youri
Gast
Antwoord #12 Maart 19, 2005, 18:01:05
edit2Rapporteer  
oke gelijk

die ene keer is mij over komen dat het fout ging
 ^ ^ ^
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #13 Maart 19, 2005, 18:29:45
edit2Rapporteer  
Gewoon op de dag met elkaar lekker beulen, en voorzichtig zijn.
Kijk een ongeluk is zo gebeurt, dat is met alles in het leven.

Kijk het is natuurlijk leuk om een vette foto of film op Kitehigh te gooien, is logisch.
En het is ook een vette foto, maar wel met kanttekeningen.

En als het fout had afgelopen heb je altijd de foto s nog.... ghehehehehe..

Moet wel bekennen dat ik af en toe een engeltje op mn schouder heb zitten, en soms ook niet het goede voorbeeld geeft, maar dat maakt de sport wel leuker, soms een beetje over the edge gaan.

ey Youri, je hebt nog 8 levens over he....of heb je een deal met de duivel gesloten...
youri
Gast
Antwoord #14 Maart 20, 2005, 10:15:10
edit2Rapporteer  
geegege arno
had hem haast een hand kunnen geven  ^ ^ ^was wel mider
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.