Breekijzer Hulp:
Hoe schakel ik de hulp in van Breekijzer?
Het televisieprogramma Breekijzer bestaat al zeven jaar. Door de jaren heen heeft Pieter Storms de meest uiteenlopende problemen aangepakt en opgelost. Er is geen enkele instantie die om hem heen kan hij breekt deuren open die voor anderen gesloten blijven en omzeilt zonder moeite tegenstribbelende voorlichters.
Anno 2001 hebben de grootste bedrijven inmiddels noodscenario's klaarliggen voor het geval dat Pieter Storms op bezoek komt. Zonder u kan en kon Breekijzer niet breken. Wij willen u daarom bedanken voor het vertrouwen dat u in Breekijzer heeft.
U kunt op verschillende manieren de hulp van Breekijzer inschakelen.
Het makkelijkste is een brief schrijven, maar u mag ook een mailtje sturen of een klachtenformulier invullen . Om te zorgen dat uw probleem zo goed mogelijk bij redactie van Breekijzer terecht komt, volgen hier een aantal tips.
Zorg dat u altijd uw volledige adres en telefoonnummer vermeldt. Probeer daarnaast uw probleem zo helder en duidelijk mogelijk op papier te zetten. Als u belangrijke stukken meestuurt ( dit is niet noodzakelijk, de redactie kan deze altijd later bij u opvragen ), zorg dan dat u geen originele stukken meestuurt, maar slechts kopieën.
Indien uw probleem geschikt lijkt voor behandeling in Breekijzer, dan zal de redactie contact met u opnemen. Het is daarom niet nodig weer contact met Breekijzer te zoeken. U krijgt altijd binnen 2 weken een bevestiging dat uw brief is aangekomen. Als u er zeker van wil zijn dat uw brief Breekijzer bereikt, kunt u deze het beste aangetekend versturen.
De redactie van Breekijzer beoordeelt binnen vier weken of uw probleem geschikt is voor behandeling in Breekijzer. Indien u binnen vier weken na het versturen van uw brief niets heeft vernomen, is uw probleem niet geschikt en zal dan ook niet worden behandeld in Breekijzer. Door het grote aanbod van problemen kan de redactie helaas niemand persoonlijk op de hoogte brengen waarom een zaak niet geschikt is.
De criteria voor een Breekijzer-zaak lopen per zaak uiteen. De redactie van Breekijzer kan niet aangeven welke criteria dat zijn, maar u moet er vanuit gaan dat elk probleem een Breekijzer-zaak kan worden.
Indien u nog vragen heeft of hulp wilt bij het maken van een brief, sturen van een mailtje of invullen van een klachtenformulier, kunt u contact opnemen met de Breekijzer Hulplijn. De medewerkers van de hulplijn kunnen uw probleem doorgeven aan de redactie van Breekijzer, maar kunnen geen invloed uitoefenen. Ook voor (direct) juridisch advies kunt u bij de Breekijzer Hulplijn terecht.
Dus heeft u een probleem, schroom niet en schrijf Breekijzer!
Breekijzer
Postbus 355
1200 AJ Hilversum
breekijzer@stormsfactory.nlKlachtformulier
Breekijzer Hulplijn 0900-BREEKIJZER of 0900-2733545 (€ 0,80 per minuut).