|
Caution-Rider
Gast
|
Thnx men!! Om de twee weken zullen er nieuwe vette fotos op komen!! Van de jonge riders van de grevelingendam! 8)
|
|
|
Ricardo
|
Ziet er zeker goed uit!! (grevelingendam is toch bij Bruinisse?)
|
|
|
Caution-Rider
Gast
|
Grevelingendam is een stukje voor bruinisse dacht ik ja...
|
|
|
Marten
|
top site glenn!!!!!
|
|
|
Caution-Rider
Gast
|
Ja vet of niet marten wanneer gaan we varen man ;D
|
|
|
Joren
|
Hopelijk dit weekend (+vrijdag), als je vriendin niet weer eens mee moet... ;D
Volgende week ben ik trouwens de hele week vrij (behalve op dinsdag) @#$ dus kom me maar halen als er wind staat. Marten is denk ik ook wel een aantal dagen vrij die week.
|
|
|
mark Cab
Gast
|
He glenn
waar was je gisteren heb ik samen met john toch nog lekker een paar uurtjes gekite .^ maar zie je snel weer geloof dat john vanmiddag ook weer gaat
gr mark
|
|
|
Pitbul
Gast
|
Ziet er heel strak uit complimenten waard
|
|
|
Beul
Gast
|
het is nog geen kitehigh forum, maar ziet er goed uit!!
|
|
|
Caution-Rider
Gast
|
Joren ben lekker op wintersport helaaasssssss En er staat toch geen wind... de wind komt als ik terug ben!! .^
|
|
|
Caution-Rider
Gast
|
He Mark!! Ik was er maandag ook... of bedoel je zondag ik was aan de andere kant een paar keer!! Vet master man... gewoon bij die mosselbanken!! Kun je zo het water in lopen!! .^ @#$ Zie je! Greetz
|
|
|
F*ck Gravity
|
Ziet er zeker goed uit!! (grevelingendam is toch bij Bruinisse?)
Thnx men!! Om de twee weken zullen er nieuwe vette fotos op komen!! Van de jonge riders van de grevelingendam! 8)
De jonge riders???? What about the good "old" ouwegies?? wat is de maximale leeftijd Glenn???
|
|
|
WIM
Geen avatar
|
Ja John, in het kitesurfen zijn wij gepensioneerden. Maar we doen toch nog lekker mee. %@!
|
|
|
lars
|
Nou, nou, zulke ouwe bokken zijn jullie toch nog niet??
|
|
|
F*ck Gravity
|
Haha...., moet je mij eens zien na een dag intensief beulen, niet vooruit te branden Maarja, Lars je hebt gelijk....., Wim, wij zijn gewoon "de gerijpte Grevelingen kite locals" %@! @#$
|
|
|
lars
|
Ja, zo kan je het ook noemen..... Gerijpte locals! .^
|
|
|
Caution-Rider
Gast
|
Oude locals.... waar is die site van jullie dan?? Jullie hebben er toch al een!?? Welke site is dat?????
Greets P)
|
|
|
F*ck Gravity
|
Nou nou Glenn, ga je op leeftijd discrimineren???? noem je (gave) site dan maar geen Grevelingendam "local" site want de "ouwegies" maakte de Grevelingen al onveilig toen jij je broek nog vol scheet. Van het weekend weer kiten das veel belangrijker, seeya
|
|
|
Markie Parkie
Geen avatar
|
Ja eindelijk wind in het weekend hoop dat de windguru het goed heeft ;D dan ben ik zaterdag en maandag op de dam te vinden .^
gr mark
|
|
|
Marten
|
en met welke ouwe grevelingenlocal kan marten dit weekend meerijden??? ;D
|
|
|
WaZuP
|
ziet erg goed uit mannen.
weer een mooie site erbij
|
|
|
Caution-Rider
Gast
|
Owow John voelt zich zo te horen achtergelaten.... ;D Wat maakt het uit zeg shitt... 8)
|
|
|
Jantje smit
Gast
|
Whaha zozo, je kan ook alle rider van NL erop zetten hahahaha ->
|
|
|