JorritW
Gast
|
Ik doe mee Harm!
Pak ik wel een afgeragt custom boardje van je, zonde voor mijn eigen board haha %@!!
|
|
|
Harm
![](/forum/avs/avatar_1055.png)
|
Er zal op deze kicker weinig tot geen board schade ondstaan
|
|
|
Marc de Munnik
![](/forum/avs/avatar_1196.png)
|
Harm schade onstaat er altijd bij kickers en sliders.. Een paar krasjes op je board oke .. maar denk eens na als je board over die slider heen gaat je zie dat hij boven aan rond is.. Je board die gaat niet mee met die ronding hoor je moet goed oppasse.. boardjes willen nog wel eens breken van als je van z`n slider afgaat!
|
|
|
Harm
|
Waar het board overheen gaat is allemaal kunststof. Maar goed een paar krasjes maak ik me niet druk om. Maar goed over een paar weken weet ik meer ![Smiley](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/smiley.gif)
|
|
|
Kooger
Gast
|
Oke Harm is weer ff goed bezig geweest vanavond .^
[verwijderd door de admin]
|
|
|
Kooger
Gast
|
@#$ @#$
|
|
|
hosternokke
Gast
|
DAHM... harm en kooger dat ziet er goed uit.... * volgende week testen zeker ;D
en daarna ff leker afpilzen %proost%
|
|
|
MasterRj
Gast
|
Is het misschien nog wat om kunstof onder de buizen te plaatsen...of iets van zacht materiaal (wat glijdt)...dit verkleint het risico op beschadigingen aan vin of board...
|
|
|
!lse
Gast
|
Ziet er goed uit mannen! .^
|
|
|
KITE ANGEL
![](/forum/avs/avatar_828.png)
|
ZO ![Shocked](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/shocked.gif) Dat ziet er ckers goed uit gasten echt een coole kicker hahaha wou dat ik ook zoveel space thuis had zou echt een stuk makkelijker zijn voor dit soort projecten echt super ik wacht met smart op jullie verslag van de eerste vuurdoop met knalgeweld 8) @#$ GGGRRRTTTZZZZ Ed
|
|
|
Harm
|
Hoe bedoel je dat MasterRj? Ik zelf wil er bochtjes naar beneden opzetten! Maar een andere goed oplossing is altijd welkom!
|
|
|
MasterRj
Gast
|
die bochtjes naar beneden = heel goed idee! ik bedoel: sommige vinnen zijn wat langer dan ander (+ buizen worden uiteindelijk steeds slapper) en het zou mogelijk kunnen zijn dat je nu met vin tegen hout aan ramt (ondanks die pijpen). ik vroeg mij dus af of het misschien verstandig is om onder de buizen (dus op het hout en over gehele oppervlak) wat zacht glijdend materiaal te plaatsen. hierdoor word beschadiging tot een minimum gebracht.
|
|
|
MasterRj
Gast
|
Ik zou trouwens ook bij de hoeken zo'n kunstof pijp plaatsen zodat je ook buitenste hoek kan gebruiken en over kan sliden...(ik bedoel dan de linker en rechter kant) Echt supervet dat jullie dit zo doen trouwens. ziet er TOP uit!!!
|
|
|
Kooger
Gast
|
die bochtjes naar beneden = heel goed idee! ik bedoel: sommige vinnen zijn wat langer dan ander (+ buizen worden uiteindelijk steeds slapper) en het zou mogelijk kunnen zijn dat je nu met vin tegen hout aan ramt (ondanks die pijpen). ik vroeg mij dus af of het misschien verstandig is om onder de buizen (dus op het hout en over gehele oppervlak) wat zacht glijdend materiaal te plaatsen. hierdoor word beschadiging tot een minimum gebracht.
De buizen zullen niet slapper worden want ze zijn zeker 4 mm dikwandig , super sterk en ze zitten nog eens goed vast dus dat is geen probleem, en een zachter materiaal er onder dan hapt hij nog sneller is nu gewoon houd wat dus vrij hard is en je dus niet echt snel in zal blijven steken verder als je langere vinnen hebt dan 5 cm kan je het beter niet doen dus eerst ff passen want met hard of zacht materiaal happen zullen ze dan toch wel en dan ![Sad](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/sad.gif) En denk ook niet dat we van plan zijn al die pijpen er weer af te halen ;D
|
|
|
Harm
|
Zo als kooger al zei, deze pijpen zijn hard en kan je niet indrukken. En ja eerst boardje testen voor dat je over de kicker (kan/mag) Voor de kitehigh meeting worden er nog wel kicker/slider regels opgesteld. (geen lease, eerst board/vinnen testen, enz) Ik zit zelf te denken aan een 45 graden bochtje of 90 graden naar beneden en dan 20/30 cm pijp er aan dat bochtje, maar eerst even kijken wat het beste is.
|
|
|
kristof
Gast
|
stickers binnen!
|
|
|
Harm
|
Mooi!!
|
|
|
Beul
Gast
|
Super vet gasten, cool als dat ding volgende week op de Brouwersdan staat. Top
|
|
|
Kooger
Gast
|
En dan de laatste foto's voordat hij het water in gaat .^
|
|
|
Harm
|
Morgen Beulen @#$ @#$ @#$ @#$
|
|
|
bonko
Gast
|
hij zier er goed uit!!!!!!!!!! waar te testen morgen harm????
|
|
|
Harm
|
Borrsele
|
|
|
Harm
|
Hij is echt super!! Vandaag met iets te weinig wind getest!!!!
|
|
|
Kooger
Gast
|
ja was echt mega vet, heb er nog wat foto's van helaas nog geen actie maar De upload directory is vol dus kan niks posten :'( maar het was in iedergeval echt super @#$ @#$ @#$
|
|
|