KITE ANGEL
|
ja hij is wel wat, maar 2004 is wel veel beter
|
|
|
(R)Ikke
|
Ik had een AB 10.0 uit 2002 en heb nu een Fuel 11 uit 2004. Het windbereik van de AB was echt behoorlijk groot. De high-end was prima, de low-end was........dat is er niet. Jellyfishen, ja dat kan een AB prima. Vaart lekker licht op de bar en stuurde lekker snel. Verder vond ik de wipika niet echt sterk in elkaar zitten, veel problemen met de bladders ook. Daarintegen is de Fuel echt een beest. Geen problemen met bladders, jellyfishen doet hij niet aan, stuurt lekekr snel, wel wat zwaarder op de bar, hoogte lopen kost wat meer werk. Kortom ik zou voor een fuel gaan, maarja dat wil je ook. 2003 fuel kan ik niets over zeggen, buiten het feit dat daar geen gebruik word gemaakt van one-pump en splitstruts. Maar, ik zou voor een fuel 11 2004 gaan in vergelijking met de AB. O ja, High-end van Fuel is super, low-end is niks mis mee.
Greetz .^
|
|
|
Ricardo
|
(2004) High end is idd super .^ Ik ben echt ongelooflijk tevreden over deze kite, over de 2003 weet ik net zoveel te vertellen als (R)ikke. Maar ik zou gewoon voor een 2004 gaan, desnoods 2e hands ofzo echt een top kite!!
|
|
|
(R)Ikke
|
Ja inderdaad, top kite. .^
|
|
|
klavertje
Gast
|
hai Peter gast. Zelf heb ik een Airblast uit 2002 van 10 m2 geprojecteerd gehad. Deze heb ik ingeruild voor een Fuel 2003 van 9 meter. Is dat even een wereld van verschil! De Airblast jellyfished tot je broek er van afzakt, de Fuel hangt als een blok in de lucht. Die Fuel is een beest van een kite, maar depoweren is minimaal. Dat komt waarschijnlijk ook door het kleine formaat van de kite. Fuel is helemaal top als je ervoor wilt werken!!
|
|
|
peter_s
Gast
|
Ok dan, veel over de 2004 fuel maar niet echt veel over de 2003! weet iemand er iets meer over?? heb gekeken naar het windbereik en komt redelijk overeen met die AB! en meer werken om hoogte te lopen?? lijkt mij een negatief punt? al met al wel of geen verbetering van AB naar fuel?
mzzl
|
|
|
Joost
|
zeker wel een verbetering zou echt voor de 2004 gaan omdat de inovaties die zijn doorgevoerd in de 2004 super zijn (one pump , spiltstrut) hierdoor is de prestatie van de fuel verbeterd. De 2003 fuel stond namelijk ook bekend als een beul kite waar aardig wat kracht achter zat. De 2004 heeft een super high-end en wel minder krachtig maar totaal niet nadelig eerder een voordeel dus als je een kite moet doen is de 2004 of 2005 fuel wel.
|
|
|