Noud
Geen avatar
|
@ Joris,
Post hier even de resolutie die je graag zou willen, dan mail ik het wel even.
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
Sniffel
toch nog iemand die een klein btje medelijden met me heeft.. tis niet eerlijk ! jullie doen cker allemaal Grafische Opleidingen enzo! STINKERTS ! IK MOET MOET NOG HEEL LANG WACHTEN.. + INTAKE GESPREK BINNENKORT .. tukkels
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
nee ik studeer weg en waterbouwkunde, met specialicatie constructie. dus veel verder dan autocad kom ik niet maar goed wel mooi compliment dat je denkt dat ik zon opleiding doe
|
|
|
Joost
|
En ik heb een 4,5 jarige bouwkunde achtergrond en nu twee jaar kunstacademie dus ach weet ook niet veel zie je maar aan mijn aantal stemmen
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
En ik heb een 4,5 jarige bouwkunde achtergrond en nu twee jaar kunstacademie dus ach weet ook niet veel zie je maar aan mijn aantal stemmen
je wil zkr architect worden???
|
|
|
Rutger II
|
K vin nr1 ook wel vet, lekker simpel maar wel netjes
die van noud is ook errug cool
|
|
|
Steph
|
Erg gave backgrounds! Top werk allemaal, bedankt! De keuze is in ieder geval lekker moeilijk.
|
|
|
joshua
Gast
|
nr.4 Sky®ideR is echt de mooiste ennn... de beste!~ %@!
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
whieej.. dr zijn er 2 geweest die zo lief waren om op mij te stemmen 0=) *voelt zich nog niet zo heel erg slecht*
|
|
|
|
Sky®ideR
|
~Arjan hoe lang gaat het door...?? Het is trouwens wel heel erg spanned tussen Noud en mij.
Wel erg coole reacties Dank 8)
|
|
|
Smeagol
|
Wendy natuurlijk op no.1...(als je dochter zoiets heeft ontworpen kan je ten eerste als vader niet zeggen dat het niets is en ten tweede is het gewoon een mooi bureaublad .^ .^ .^)...en Noud graag oowk op no.1 mede omdat de compositie rustig, uitgebalanceerd .^ en toch dynamisch .^ is ...ik kan niet kiezen vandaar graag beide op de 1e plaats...
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
pap... en nu in het nederlands
|
|
|
Smeagol
|
pap... en nu in het nederlands
Je begrijpt niet wat er staat??... Nah jah....In gewoon Twents betekent dat dat ik ze allebei "skitterend" vind...zo beters? ;D .^
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Het loopt bijna gelijk op tussen 4 en 5. We houden de stemmogelijkheid open tot zaterdag 2 april!
Dat wordt peultjes zweten voor bepaalde personen denk ik.
Hoi, Arjan
|
|
|
Sky®ideR
|
En bedankt he ~Arjan
|
|
|
-_Wouter87_-
|
Jan, zo'n mooie header hebbie gemaakt. had om eerlijk te zijn wel iets meer verwachtn van je achtergrond ik stem op 4, kvind het echt een top achtergrond...
|
|
|
Sky®ideR
|
Dank je wel Wouter87 Grtz
|
|
|
-Max-
Gast
|
whohoo al 2 stemmen. en dat voor een paar minuten werk (met een nieuw programma vraag me niet hoe het heet) en een paar google plaatjes
|
|
|
kiteaap
Gast
|
ik heb op noud gestemd vet gaaf:D!
|
|
|
Moza
|
Ik heb noud hier op twee 19 inch schermen naast elkaar....maar de .nl valt eraf.....kun je die niet nog wat opschuiven....voor de rest heel classy!!!
|
|
|
Noud
Geen avatar
|
Moza,
Welke resolutie wie je exact hebben (?) dan mail ik het wel effe. Weet niet hoe dat zo gekomen is, wellicht omdat ik op 'n mac werk @#$ Laat maar horen!
|
|
|
Engel
|
Ik vond 4 en 6 wel goed. Zonder eerst naar de uitslagen te kijken heb ik toch maar op 6 gestemd. Maar als ik dan zie dat de strijd nu tussen 4 en 5 lijkt te gaan, dan had ik liever 4 gekozen. Die is echt veel beter. .^
|
|
|
Joost
|
Dank je engel haha eindelijk van de 2 stemmen af.
|
|
|