LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Oja...bijna vergeten...
Er zit ook nog een "gluecap" op, zodat je tijdens het lamineren de insert niet volgiet met hars .^
|
|
|
Jbjoepie
|
Ziet er goed uit Leon,
Ben je nog wel is in edam??
|
|
|
La Flauwurhman
|
Whaaahahaha kom er net achter dat ik niet meer geblocked ben op mijn werk voor alles waar het woordje "kite" inzit!!
Maareh Leon...dat zijn topinsertjes!!!! .^ Maar twee maanden wachten is wel weer erg lang...
|
|
|
LeonB
|
Hey JB,
Het kiteboardseizoen begint nu weer voor mij.....
Met oosten wind ben ik natuurlijk in edam te vinden...
|
|
|
LeonB
|
Ha Dennis, Ja... 2 maanden is errug lang!! > Ik heb al diverse mails naar die vent gestuurd waarom het zo lang duurt. Normaal komt een bestelling na ongeveer 2 a 3 weken binnen. Behalve als ze per ongeluk het pakketje per boot sturen! > > > > > Maargoed...ze zijn zijn binnen .^ We kunnen weer verder met de "Squirtnatic Woodster" ;D
|
|
|
|
LeonB
|
Ik heb er nog 52 over....
Mijn prijs: 90 Eurocent/stuk. (kom ik een klein beetje uit de onkosten na het lange wachten ;D)
Zeg het maar...
|
|
|
Mitchel_12000
|
hey Leon, ik wil er wel 8 hebben voor mijn volgende board. Stuur me even een mailtje als je wilt.
greetz
|
|
|
|
regturx44
Gast
|
Zulke dingen kun je toch niet 3 naast mekaar plaatsen voor je footstraps of gebruiken julie daar maar 2 schroeven per kant voor?
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Hij heeft er 8 nodig, dus 2 per kant. Moet ook voldoende zijn hoor rutger. De reden dat ik drie per kant pakte was omdat ik die rechtstreeks in het hout schroefde.
Leon stuur mij ook maar een mail, wil er ook wat bestellen voor mijn nieuwe board.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
je hebt ook zat voetbanden met maar 1 gat per kant erin, dus.......
maar of dit sterk genoeg is?
|
|
|
LeonB
|
Leander check je mail....
Het zijn M6 inserts. 2 per voetband is echt wel voldoende. Tenzij je een aantal verstelpunten wilt hebben...
|
|
|
Superstar
Gast
|
2 voetbanden = 8 stuks.................handle ? 2 stuks totaal 10.
ik voor 20 stuks !
check mail Leon.
thnx Robin
|
|
|
KITE ANGEL
|
Hoi ik weet niet of je er nog een paar heb ik ben ook wel geintresseerd .^ GGGRRRTTTZZZ ed
|
|
|
LeonB
|
Sorry dudes,
Ik ben nu al door m'n voorraad heen... :'(
Groeten,
Leon
|
|
|
KITE ANGEL
|
das jammer man maar ik kan ze ook gewoon zelf even bestellen thnx voor de link ;D ;D GGRRRTTTZZZ Ed
|
|
|
La Flauwurhman
|
Hier zijn ze dan: 7.5 mm M6 RVS snowboard bindinginserts uit LA (USA).
Hé Leon!! Weet je zeker dat het M6 is (metrisch draad)? Op de site hebben ze het over "7.5mm binding inserts (6mm x 1mm thread)" Misschien kun je het ff checken voor me, dan bestel ik er ook een berg! Dennis
|
|
|
|