aan de moderators

Leander

Logs: 0 | 4 uur
April 13, 2005, 10:26:25
edit2Rapporteer  
Beste moderators.

De laatste tijd zie ik op het forum steeds vaker mensen die 2 of meerdere posts direct onder elkaar plaatsen. Terwijl je makkelijk op verander kan klikken als je wat vergeten bent. Ik begin mij hier steeds meer aan te ergeren, omdat dit ten koste gaat van de overzichtelijkheid van het forum.
Ook zie ik steeds vaker posts van een half jaar of een jaar geleden terug komen. Dit is niet erg als je er iets nuttigs aan hebt toe te voegen, maar als je dan antwoord met "haha", of "vind ik ook", dan gaat dat alleen maar ten koste van de overzichtelijkheid.
Ik zal geen namen noemen, want degene die dit doen, die voelen zich toch wel aangesproken.
Ik denk dat we toch allemaal willen voorkomen dat het hier een soort kitesurf.nl wordt.
Ik wil jullie dan ook vragen hier wat strenger op toe te zien, zodat we het forum overzichtelijk houden.

Groeten Leander
Smeagol

Antwoord #1 April 13, 2005, 10:55:57
edit2Rapporteer  
@Leander,

Ook al ben ik geen super user/ moderator, ik wil toch even reageren...Ik hoor wat je zegt en voel me dus, zij het een beetje, aangesproken...in de post die ik laatst neerzette kon ik niet meerdere bijlagen ACHTERAF invoegen...wellicht heb ik niet goed opgelet of is het een "glitch" in het forum...mijn excusses daarvoor...Ik beloof dat ik in de toekomst beter zal opletten en geen dubbele posts zal plaatsen... Wink Wink Wink
janjo
Gast
Antwoord #2 April 13, 2005, 13:15:16
edit2Rapporteer  
vindt ik ook
~Arjan
Founding Father

Antwoord #3 April 13, 2005, 13:17:34
edit2Rapporteer  
Groot gelijk, we gaan ervoor om dit tegen te gaan. Alleen door tijdgebrek en steeds meer berichten houden we het niet meer in de hand.

Tijd voor nieuwe / extra onpartijdige moderators is het nu.

We selecteren zo snel mogelijk nieuwe mensen hiervoor. Voel je je betrokken, reageer dan even via info@kitehigh.nl.

Alvast bedankt,
Arjan
xray

Antwoord #4 April 13, 2005, 13:18:08
edit2Rapporteer  
Vaak is het ook niet bewust maar gebeurd het omdat de handeling eenvoudiger is/lijkt om een nieuw bericht te plaatsen.
jeffrey

Antwoord #5 April 13, 2005, 15:10:45
edit2Rapporteer  
Offtopic, Arjan
DREI
Gast
Antwoord #6 April 13, 2005, 15:53:07
edit2Rapporteer  
We moeten er met zijn allen voor zorgen dat dit forum niet in niveau daalt, zoals bv kitesurf.nl
.

daar is het echt onzinnig he jongens .^ ???
slufterhufters.com

Antwoord #7 April 13, 2005, 16:51:58
edit2Rapporteer  
Heb me al meerdere malen aangeboden voor alles op orde te houden hier, maarja dan niet.

Ga wel lekker op klotesurf.nl gallen, daar kunnen we lekker doen waar we zin in hebben he Drei...

;D
Airforce1
Gast
Antwoord #8 April 13, 2005, 17:18:19
edit2Rapporteer  
wat maak dat nou uit
dus dit vind jij erg
Ja zekers!, en dan staat er ook nog eens niets interessants.

Dit is iets wat mij de laatste tijd opvalt bij serieuze topics, waar bijvoorbeeld om advies wordt gevraagd.
Sommige voelen zich verplicht om op elke topic te reageren, soort dwang neurose ofzo  ???
wat dan resulteert in een onzin advies, waar je niks aan hebt.
Ik ben zelf beginner en heb van sommige dingen de balle verstand, maar dan ga ik ook niks zitten roepen om maar wat te roepen.
Snappie?
Maar er moet natuurlijk wel ruimte zijn voor een geintje  @#$
DREI
Gast
Antwoord #9 April 13, 2005, 17:33:54
edit2Rapporteer  
-
Naish........what else???

Antwoord #10 April 13, 2005, 18:10:57
edit2Rapporteer  
Als je de poster beloont met "punten" en hier een soort status aan verbind dan werk je onzin posts natuurlijk in de hand!
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #11 April 13, 2005, 18:15:19
edit2Rapporteer  
wat maak dat nou uit
dus dit vind jij erg
Ja, dat vind ik irritant ja. Waarom zou je dat doen, het voegt niks toe en je wordt er alleen maar minder serieus door genomen.

Ik vind dat als de moderator in moet grijpen op je post, dat je daarvoor zelfs 10 minpunten moet krijgen.
KiteDemon

Antwoord #12 April 13, 2005, 19:23:03
edit2Rapporteer  
Wat een slap gelul over punten, status en minpunten!!!
Over welke punten gaat het en wat voor status is eraan verbonden dan???
Waar kan ik voor sparen met de "punten"??
Beetje gemiereneuk allemaal!!
Dit forum is voor info-uitwisseling, nieuwtjes maar ook vooral voor ons plezier.
Als iets niet in de haak is dan zijn de moderators mans genoeg om in te grijpen en de boodschap komt heus wel door bij de poster.
Een vriendelijk verzoek aan de forumleden en bezoekers moet voldoende zijn om iedereen in het gareel te krijgen als het uit de klauw loopt.
Ik draai inmiddels al lang genoeg mee op dit forum om te weten dat de gebruikers van dit forum dit ook zullen respecteren.
Zojuist nog een post van mij verwijderd zie ik...so what!? Misschien terecht, misschien ook niet...maar geen reden om stennis over te schoppen, en ik respecteer de beslissing van de moderator.
Dus doe gewoon niet zo moeilijk en hou dit forum relaxt.
Als het echt de spuigaten uit loopt is een IP zo geblokkeerd.

Fer
Moza

Antwoord #13 April 13, 2005, 19:54:18
edit2Rapporteer  
Minpunten net als in Harry Potter.....10 punten aftek voor Griffoendor....lijkt me geen goed idee.....ik moet eerlijk zeggen dat ik het probleem minder zie...het is idd wel eens irritant hele korte antwoorden....maar over het algemeen zitten we hier mijlenver af van iets wat op kitesurf.nl lijkt!!! Ga er maar eens kijken en dan weet je het!

Moza

Antwoord #14 April 13, 2005, 19:56:06
edit2Rapporteer  
En ook ik zou het niet erg vinden als ik eens een post bij mezelf weg zou halen....ben tenslotte ook maar een mens!  %proost%

KiteKoe®t

Antwoord #15 April 13, 2005, 20:02:25
edit2Rapporteer  
Moza, nou doe je het zelf ook Smiley hahaha!.

we moeten met z'n allen gewoon ervoor zorgen dat dit forum zo goed blijft draaien als dat het nu doet. Met dingen gaan dreigen en punten gaan geven gaat ons ook simpelweg teveel tijd kosten. Leander, als je iets dwars zit aan bepaalde berichten kun je het beste een moderator een berichtje sturen zodat we daarop kunnen letten.

Persoonlijk zit ik zelf niet de hele dag alle berichten te bekijken om te zoeken naar rommel.

Thanks, Koert
jeffrey

Antwoord #16 April 13, 2005, 20:13:44
edit2Rapporteer  
jongens waar gaat dit over wat maak het uit dat je twee keer iets typt kan toch gebeuren
Marc de Munnik

Antwoord #17 April 13, 2005, 20:15:17
edit2Rapporteer  
Ik vind het verhaal over minpunten ook niet oke, Gek gedacht. Maar denk alleen al is aan het script dat ervoor gemaakt moet worden...  Ik ga de mods nu ook helpen.. Als iedereen gewoon even oplet met wat die post moet het goedkomen toch?
Ondabeach

Antwoord #18 April 13, 2005, 20:23:34
edit2Rapporteer  
In vergelijking met andere forums doet dit forum het goed! Ik blijf het een informatief forum vinden. Die hele discusie over 5th element , auto playa en noem maar op heel zinnig. Over die dubbele antwoorden lees ik wel heen. Straks beginnen we over de vele spelfouten die worden gemaakt.. pff. Ik vind het helemaal top zoals het gaat.

Keep up the good work!
KiteDemon

Antwoord #19 April 13, 2005, 20:30:32
edit2Rapporteer  
Er is ook niks aan de hand.
Leanders stoort zich gewoon ergens aan...en het is zijn goed recht om dit te melden. Hij geeft ook aan waarom dat zo is.
Persoonlijk stoor ik mij daar niet aan en ik heb er eerlijk gezegd nooit bij stil gestaan. Gemak dient de mens, en soms typ je er nog snel wat achteraan. Alleen het verzoek aan de moderators, en de vergelijking met kitesurf.nl, is een beetje buiten proporties.
~Arjan
Founding Father

Antwoord #20 April 13, 2005, 20:34:44
edit2Rapporteer  
Zo is het wel ok gasten, we doen ons best naar kunnen en kennen. Laten we proberen de informatiedichtheid op een hoog niveau te houden hier. Op KiteLounge kunnen we grappen maken en boertjes laten..

Thx voor de discussie.

Arjan
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.