Kort berichtje Pkra

cicade

Berichten: 235
April 13, 2005, 16:06:02
edit2Rapporteer  
Hier een kort berichtje van Stef over de eerste wedstrijd van de Pkra 2005.

Coche Island,isla Margarita, Venezuela


Coche Island,isla Margarita, Venezuela 
We zitten op een zandbank 2 km voor de kust van het eilandIslaMargarita te Venezuela. De locatie is een aflandige vlakwaterspot.Toch is de wind constant en elke dag aanwezig!
S´morgens een 12m, s´middags een 10m, s avonds een 8m.
Coche is een top locatie om de 1e PKRA tourstop te beginnen.

Klik hier voor meer.
 
jeffrey

Berichten: 534
Antwoord #1 April 13, 2005, 16:14:13
edit2Rapporteer  
ze dat lijk me leuk
gerco
Gast
Antwoord #2 April 13, 2005, 17:37:04
edit2Rapporteer  
heb gehoord dat PKRA toch doorgaat, maar niet in knokke wegens al de golfbrekers.
gaat nu door in heist
Marc de Munnik

Berichten: 1252
Antwoord #3 April 13, 2005, 20:32:21
edit2Rapporteer  
PKRA belgie toch wel..? Zou wel gaaf wezen enigste PKRA die dichtbij nederland is, ja dan heb je duitsland maar dat is voor mij toch wel wat veder weg!
Roel W

Berichten: 1098
Antwoord #4 April 13, 2005, 20:36:54
edit2Rapporteer  
heb gehoord dat PKRA toch doorgaat, maar niet in knokke wegens al de golfbrekers.
gaat nu door in heist
Is het eerste dat ik er van hoor,zou niet doorgaan door sponser problemen...

Hoop dat je gelijk hebt en ik niet,maar ik betwijfel het!
~Dirk~

Berichten: 633
Antwoord #5 April 13, 2005, 21:07:11
edit2Rapporteer  
Wat een maf schema hebben ze eigelijk;

Eerst Caribisch gebied;Venezuela: 12th/17 April, dan naar Europa Austria: 28/4th April, dan weer terug naar het Caribisch gebied;  Cabarete 21/? Juni, terug naar Europa;  Greece: 4/10th July, eindelijk blijven ze nog eens in Europa; Fuerte: 30/6th July/Aug, dan weer de oceaan over naar Canada: 3/11th September, terug naar Europa; Sardinie: 25 Sept/2 okt.en vervolgens weer het vliegtuig in naar Brazil: 15/20th November  ???

Lijkt dat dat toch iets handiger geplaned zou kunnen worden


Wel goed voor je frequent flyer miles
 
kaje

Berichten: 60
Antwoord #6 April 14, 2005, 22:49:29
edit2Rapporteer  
heb gehoord dat PKRA toch doorgaat, maar niet in knokke wegens al de golfbrekers.
gaat nu door in heist
Is het eerste dat ik er van hoor,zou niet doorgaan door sponser problemen...

Hoop dat je gelijk hebt en ik niet,maar ik betwijfel het!

Het zou dit jaar zowiezo niet in Knokke doorgegaan zijn, omdat de PKRA en Surfersparadise niet tot een akkoord kwamen.
Toen zijn ze uitgeweken naar Heist, maar toen haalde de hoofdsponsor het budget naar beneden. ^
Er is nog wel gezocht naar medesponsors, maar er zijn er geen gevonden, dus afgelast! Sad
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.