iemand in de regio helmond, bakel?

larssmits
Gast
April 17, 2005, 11:37:37
edit2Rapporteer  
hey, ik woon zelf in bakel en zijn er nog meer mensen die hier in de buurt wonen?

Ik ben zelf van plan om af en toe een rakje te varen op berkendonk, en als m'n vader zin heeft om me naar kessinich te brengen kessinich... (ik mag zelf pas over 3 jaar auto rijden  ->)

dus spots gezocht:D


En weet er iemand waneer je op de bakelse plassen mag komen? (nu staan er nog overal verboden toegangsbordjes vanwegen draaikolke enzo.)
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #1 April 17, 2005, 16:31:43
edit2Rapporteer  
In Limburg wonen en geen rijbewijs hebben ??? ??? ??? ??? Met mijn verslavingsgedrag!!!!!! ??? ??? ???! Soms zou ik willen dat ik 16 was, soms niet ;D
Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #2 April 17, 2005, 17:03:14
edit2Rapporteer  
idd ben het met je eens bob dat wordt moeilijk ook voor mij ben net terug uit wijk aan zee geen wind maar wel effe lekker wezen chillen op het terras
larssmits
Gast
Antwoord #3 April 17, 2005, 18:47:48
edit2Rapporteer  
ik woon in noord brabant Wink
ik kan af en toe met iemand mee rijden naar zee... Maar kan er in Best gesurft worden? (Met best kites in best varen )
aqua best?
en iemand ervaring op hemelrijk?
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #4 April 17, 2005, 20:16:11
edit2Rapporteer  
twee keer naar aqua best geweest. Een keer met weinig wind, kon ik nog beetje op de plank blijven staan.
Een keer met 5 bft, maar dat is dan gewoon leip en niks aan. Veel te vlagerig.
gert-jan1971
Gast
Antwoord #5 April 18, 2005, 12:12:59
edit2Rapporteer  
Lars,

Aquabest zou kunnen maar is niet echt ideaal, de kant waar je moet varen zit net achter de inrit van de A2 vanuit het centrum Ehv + er zitten veel duikers in het water die regelmatig naar boven komen ivm oefeningen. De andere kant gaat helemaal niet ivm met Water ski-baan.. E3 zou kunnen maar is een pokke eind lopen + ligt midden in de bossen.
gert-jan1971
Gast
Antwoord #6 April 18, 2005, 12:18:54
edit2Rapporteer  
Lars, zou gauw ik het iets rustiger heb en het weer iets aangenamer wordt ga ik in het weekend wel een paar keer richtig zeeland, niet zo'n probleem om mee te rijden.

Gert-Jan
larssmits
Gast
Antwoord #7 April 18, 2005, 14:54:17
edit2Rapporteer  
Lars, zou gauw ik het iets rustiger heb en het weer iets aangenamer wordt ga ik in het weekend wel een paar keer richtig zeeland, niet zo'n probleem om mee te rijden.

Gert-Jan

dat zou wel fijn zijn Smiley
maar zolang ik geen wetsuit heb moet ik nog op m'n mountainboardje rond rijde Wink

waar woon jij ergens?
alexx
Gast
Antwoord #8 April 18, 2005, 18:29:51
edit2Rapporteer  
ik woon in eindhoven en ga ook regelmatig met de auto naar zee...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.