KiteDemon
|
Het is nu donderdag......en het ziet er slecht uit voor het weekend > > >
|
|
|
larssmits
Gast
|
ik vind het genoeg wind, alleen de wind richting niet 12 knopen, moet te doen zijn met m'n 14, mischien dat ik zelfs de 10 moet pakken...
|
|
|
KiteDemon
|
ik vind het genoeg wind, alleen de wind richting niet 12 knopen, moet te doen zijn met m'n 14, mischien dat ik zelfs de 10 moet pakken... ...dan moet jij iets van 50 kg wegen.. Maar met die richting kunnen we echt niks op de B´dam. Wat gaat het worden dudes? Er zullen nu knopen doorgehakt moeten worden!
|
|
|
|
larssmits
Gast
|
ik vind het genoeg wind, alleen de wind richting niet 12 knopen, moet te doen zijn met m'n 14, mischien dat ik zelfs de 10 moet pakken... ...dan moet jij iets van 50 kg wegen.. Maar met die richting kunnen we echt niks op de B´dam. Wat gaat het worden dudes? Er zullen nu knopen doorgehakt moeten worden! klopt (45kg) maarrrrr... Ik kom niet als het ergens is waar je alleen maar kan kitesurfen, dus ik ben voor brouwersdam
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
gewoon verplaatsen, volgend weekend of liever het weekend erna
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Nog even geduld, zou het nog veranderen vandaag? We wachten tot na 17:00 en maken het daarna zsm bekend.
|
|
|
Mario
|
ik ben er sowieso,wind of geen wind, de Catapult ninja star is dan live te zien in in ieder geval
|
|
|
BIG AIR
Gast
|
Ik ben ook voor verplaatsen.
Op zaterdag is het helemaal niets, zondag alleen maar Oost en slechts 10°c.
We moeten gewoon ZW W NW N hebben, 15 knopen en meer ! En wat hogere temperaturen.
Wat we niet moeten vergeten is dat we kiters het water opsturen met test materiaal, en dan voel ik mezelf als BIG AIR kitesurfing verantwoordelijk voor de tester. We hebben geen boot om mensen te gaan op pikken die niet meer terug kunnen komen bij afnemende wind.
Kortom verzetten !
|
|
|
Nomaad
Gast
|
Oost dus afblazen die handel!
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
Ik ben ook voor verplaatsen.
Op zaterdag is het helemaal niets, zondag alleen maar Oost en slechts 10°c.
We moeten gewoon ZW W NW N hebben, 15 knopen en meer ! En wat hogere temperaturen.
Wat we niet moeten vergeten is dat we kiters het water opsturen met test materiaal, en dan voel ik mezelf als BIG AIR kitesurfing verantwoordelijk voor de tester. We hebben geen boot om mensen te gaan op pikken die niet meer terug kunnen komen bij afnemende wind.
Kortom verzetten !
heb je gelijk in. is het zowiezo geen idee om een boot te regelen.voor noodsituaties en boardjes die afdrijven.
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Groot gelijk mannen, daar zijn we ons ook van bewust en mede op basis daarvan nemen we besluiten. Anders zou het zelfs tegen het doel van onze site ingaan.
Maar ondanks het tegen lijkt te zitten blijven we nog even scherp, het is niet de eerste keer dat een event is afgeblazen terwijl er op de dagen zelf uiteindelijk toch top wind uit een mooie richting kwam.
Arjan
|
|
|
janjo
Gast
|
DOOR LATEN GAAN
ER IS NU AL ZOVEEL GEREGELD JE KAN DAT MOEILIJK VERZETTEN
EN DAN IS HET WEER DE VRAAG OF HET WAT HET WEER BETREFD DOOR KAN GAAN.
MAZZEL.
|
|
|
FLOF
|
Er komen nog mooie weekenden zat, waarom lopen klootviolen met minimale omstandigheden? Verzetten zou ik zeggen :-X
|
|
|
BIG AIR
Gast
|
Verzetten is voor mij geen probleem, ik kan het hele jaar, behalve in school vakanties.
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
als je het verzet zou je het tot na de meivakantie kunnen verzetten, verhoogte kans op mooi weer, warmer water en dan kan het goed voorbereid worden
|
|
|
rutger2
Gast
|
ik zeg ook ->verzetten
|
|
|
larssmits
Gast
|
nog een uurtje, en we weten het
|
|
|
Joren
|
Ik ben er zoiezo en ik denk wel dat er veel anderen ook zullen komen, dus als we gewoon 2 meetingen door laten gaan, dan mag iedereen zelf bepalen naar welke ze gaan. Ik ben iig zondag op de brouwersdam te vinden, iedereen kan daar dan de nieuwe CATAPULT SAMURAI bewonderen 8)
|
|
|
~nick~
Gast
|
uhmm is er al iets bekend???
|
|
|
|
Joren
|
ah dus eht gaat niet door? Jammer En laat ik nou net 23 mei examens hebben > Ik ben er dus wel zondag... Een beetje kites kijken en gezellig wat kletsen is ook ok
|
|
|