plaaggeest
|
bel de importeur ... bladders zijn vrijwel niet meer verkrijgbaar van 2003 ik had hetzelfde met een cabrinha 2003 moest hem laten bestellen bij importeur succes ermee
|
|
|
Daniell
Gast
|
@Darkrider. Interfield is de importeur.
|
|
|
|
Daniell
Gast
|
Ken ik al; maar ben niet zo weg van die fietsventielen enzo.. (zie foto's op die site)
|
|
|
La Flauwurhman
|
Hahaha da's lachen, ze gebruiken fietsventielen!! Zie fotoboek, foto 6 Ik zie mezelf al mijn LE van m'n 16 oppompen met een fietspomp..... ???
|
|
|
Garmt
|
Vorig jaar had ik ook precies zo'n kite!
ik had toen in augustus een strut-tube nodig. Ik was toen bij een bepaalde shop ergens in de buurt van R'dam. Die shop had nog bosjes tubes voor Amp's op voorraad voor weinig - stuur me even een direct berichtje als je wilt weten welke shop (ivm reclame en zo)
|
|
|
bce
|
Op www.flysurf.com kan je tubes op maat laten maken en deze zijn niet met een fietsventiel afgewerkt. Als ze het model niet hebben voor de tube die je wenst moet je gewoon je kapotte tube opsturen en dan kopiëren ze die en sturen je alles terug op. Misschien een oplossing?
|
|
|
BIG AIR
Gast
|
Volgensmij gebruiken ze geen fietsventielen, ik zal een mailen ?
Ik weet wel dat ze binnenkort een nieuwe website krijgen met meer info !
|
|
|
MrRippey
|
Heb laatst een bladder besteld bij ze en zijn zeker geen fietsventielen gewoon normale, ff je oude bladder opsturen en ze maken hem zo na!! @#$ @#$
Zal wel prijzig zijn voor de middelste strut van een rhino 18 betaalde ik al iets van 40 eurie ??? ???
|
|
|
daniell
Gast
|
Dank jullie voor de reactie's. Heb inmiddels gebeld met importeur en ze bellen me terug of ze er nog 1 hebben. Daarna hou ik de andere opties in mijn hoofd. En 40 euro is niet duur voor zo'n ding; ik denk dat ik bij de importeur minimaal het dubbele kwijt ben.
|
|
|
|
Daniell
Gast
|
Oké importeur is dus geen importeur meer. En hebben ook geen bladder meer liggen voor een 11.9.... Heb een mailadres gekregen waar ik me maar tot moest wenden. Eerst maar even reactie van Zoontje afwachten heb hem een mail gestuurt. Daarna misschien maar even contact opnemen met bovengenoemde.
|
|
|
daniell
Gast
|
Helaas Zoontje had er 1 voor een 11.9 flat...
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Volgens mij zag ik van de week op een site dat Hans van Weeghel nog een aantal complete bladdersets wegdeed.... Mail hem ff op weeghel@solsol.nl .^ Ik heb zelf wel alle struts maar net niet de LE tube... Kan ie niet worden gerepareerd?
|
|
|
|
daniell
Gast
|
Ben nog even in afwachting van Telstar en nog een ietsiepietsie beetje op Wipika Europe als dat niet lukt dan bel ik ze even.
|
|
|
daniell
Gast
|
Oké ik ben de gelukkige eigenaar van een nieuw exemplaar. Bij Telstar hadden ze er nog 1 (laatste dus) liggen.
Gelukkig maar. Kreeg net wel een e-mail binnen uit Hong-Kong van Wipika dat ze me wel tegemoet willen komen en me er 1 opsturen :-) moet ik waarschijnlijk een euwigheid opwachten. Maar ja dan heb ik wel weer een reserve exemplaar.
Zij melden dat ze geen zaken meer doen met Interfield (importeur NL) omdat ze:
Ik quote:
''We were not happy with the service of our former distributor for the Netherlands as well and therefore we cancelled his contract.''
Mensen bedankt voor het meedenken!!!!
|
|
|
|
daniell
Gast
|
Mag aannemen van wel:
''But to provide you with a fast service right now please specify the serial number of your kite and we will offer you a replacement soon.''
|
|
|