dow
Gast
|
misschien nog iets beter nadenken over de lay out. een alles omvattende weersite voor surfers vind ik wel een relaxed idee zeker combi windguru en actuele metingen en misschien nog andere voorspellingen weer.nl weeronline.nl windfinder.com enz erbij en dan kan je wel erg uitgebreid tsjekken wat t word.
|
|
|
Maxlw
Gast
|
weer.nl staat er wel op...Onder link verwachting Meteo consult... Mischien moet ik dat wat duidelijker maken...
|
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Hey superrelaxte site man! Vooral die webcams zijn chil. Ik heb gelijk even m'n spullen te koop gezet... Nu nog wat meer spots...
|
|
|
|
Marc de Munnik
|
Leuke informatieve site.. Goed iedee alleen wel een paar negatieve maar goed bedoelde argumenten. Je doel is bezoekers verwerven, Informatieve site.. je bent er niet uit om er inkomsten mee te maken. Mischien moet je dit toch even in je achterhoofd gaan houden. Waarom? Je layout.. Je layout is gewoon niet chill ziet er leuk uit hoor maar klopt niet me je idee. Het moet overzichterlijker en dynamiser dit houd je klanten vast. Ik ben nu op je site geweest en denk niet .. dit is 'de site' Komt door de layout. Al is de layout nou iets praktischer dan is het een top site. Dus laat een layout maken door een professioneel iemand (deheeger.nl) En zorg dat je als je eenmaal bezoekers hebt een sponser vind die jou het geld tereug geeft dat je hebt moeten betalen voor een layout. Dude ik bedoel het allemaal goed hoor maak zelf ook website`s en weet dat een layout gewoon heel belangrijk is.
|
|
|
|
Marc de Munnik
|
Nope.. Het is dus geen reclamepraatje voor mezelf dude..!
|
|
|
Mr. Indigo
|
zeker goed idee. probeer het iets helderder en inderdaad meer spots aan te bieden en ik denk dat je dan een hele goede site hebt die veel mensen gaan bezoeken. het is veel makkelijer om via 1 site alle relevante sites te bekijken dan al die sites zelf op te zoeken. kortom; prima plan, werk het iets uitgebreider uit en de site kan grafisch inderdaad wat mooier. maar goed initiatief!!!
|
|
|
WIMPIII
|
Leuke site. Ik vind de bronvermeldingen wel een beetje storend. Het wordt hierdoor minder overzichtelijk. Moeten er natuurlijk wel bij maar naar mijn smaak liever op een ander plekje. Verder prima.
|
|
|
Maxlw
Gast
|
Inmiddels heb ik toch maar de layout aangepast.... Volgens mij is dit nu een perfecte opzet.....
Maar als er nog mensen sugesties hebben dan hoor ik dat graag...
|
|
|
Joren
|
ziet er heel veel beter uit zo!
|
|
|
Emiel
|
ziet er mooi uit! probeer alleen de windrichting bij actuele wind wat duidelijker te maken verdr helemaal toppie.owjah, doe muiderberg er ff bij
|
|
|
Maxlw
Gast
|
Als je een linkje hebt van een webcam of van de actuele waterdata van muiderberg, zet ik die er morgen voor je op...
|
|
|
ARC-Rider
|
Ik heb wat suggesties geplaatst over de brouwersdam en over trendmatige weergave van de actuele metingen. Succes met je site, ziet er leuk en handig uit!!!
|
|
|
|
Jurrien
|
Voordat ik nog meer spots ga toevoegen vraag ik me af of er nog dingen zijn die mischien beter kunnen. Dus mensen ga naar: www.windzoeker.nl en geef even evt. suggesties hoe het nog beter kan, zodat dit echt de ultieme windsite wordt. Groet, Max ik weet niet welke spots je gaat toevoegen maar lauwersmeer/oog zou wel mooi wezen
|
|
|
Maxlw
Gast
|
Ik heb brouwersdam toegevoegd....
Ik kon alleen nergens een webcam vinden van brouwersdam... Als iemand er één weet hoor ik het graag...
|
|
|
ARC-Rider
|
Een webcam voor de brouwersdam is er helaas niet, althans niet dat ik weet. En dit komt voornamelijk omdat er geen telefoonlijnen op de brouwersdam zijn. Zelfs een waterleiding en riolering zijn er niet.
Als het goed is komt er binnenkort wel een voor het strand Flaauwe werk bij ouddorp. Alleen is het daar niet toegestaan om te kiten.
|
|
|
(R)Ikke
|
Ziet er veel belovend uit.
Keep up the good work
|
|
|
Maurits
|
misschien kun je het veluewe meer erbij zetten??
|
|
|