Marc de Munnik
|
Ik ga naar de zelfde camping.. Heb er zin in.. Heb je foto`s en hoever lopen is het van de caminging naar de spot?
|
|
|
ss
Gast
|
welke kite maten zijn daar gebruikelijk en waar komt de wind normaal gesproken vandaan? Is het ondiep? thanks :-)
|
|
|
|
Moza
|
OFFTOPIC: Hee ss....wist je dat jouw naam herrineringen oproept uit het verleden....kies anders even voor een wat minder beladen naam....NSDAP ofzo....of NSB....daar stoort niemand zich aan!!
???
Trouwens BIG AIR leuk om te horen dat het goed gaat...ik ben dit weekend ook met fifth aan de slag geweest en moet zeggen dat het een heel goed systeem is!!!
|
|
|
Rowin
Gast
|
He SS, Ik ben afgelopen jaar ook op camping L'amfora geweest. - Meeste gaan met een 12m2. - Ongeveer bft 4 4/5 - Wind komt opzetten tegen 11 uur. > 2 uur volle wind. - redelijk stuk ondiep, daarna geleidelijk dieper. (kitelessen> 4lessen = 90 euro 8lessen = 180 euro ( sta je op L'Amfora ?? > Dan 10 % korting) Groeten, Rowin ( www.cu2.nl/paleroflyers)
|
|
|
Rowin
Gast
|
He, was nog ff iets vergeten SS.
het is inderdaad in het hele gebied verboden,
MAAR!!, het word op één plek ( 1km van L'amfora ongeveer ) gedoogd. Dat was vorig jaar, ik hoop ook dit jaar.
Groeten,
Rowin
|
|
|
Fuel (voorheen SS)
Gast
|
Rowin, Weet je of daar een camping is (waar je mag kite)? 1 km lopen is best ver
|
|
|
walker
|
Ben er vorig jaar ook geweest, en had er nu ook moeten zijn, maar ga van de zomer zeker. Deze campings liggen in st. pere pescador (10 km van rosas) lámfora en balena alegre 2 zijn twee grote familie campings, van balena alegre 2 weet ik dat ze een eigen surf en kite verhuur en school hebben op het strand. Vanaf mijn standplaats vorig jaar was het precies 25 meter lopen en dan stond ik op het launch gedeelte van het strand (is een apart stuk speciaal voor oplaten en parkeren van de kites. http://www.ballena-alegre.com/ballena2/index.phphttp://www.campingamfora.com/groet Ben
|
|
|
rowin
Gast
|
heb je msn .. dan kan ik ff iets meer vertellen ?!?!?!?
dacht nautic almate zo ongeveer..
Groeten,
Rowin
|
|
|
rowin
Gast
|
denk trouwens dat het wel minder dan een kilometer is...
Ik had vorig jaar paar keer heen en weer gelopen om picca's te maken.. en hun van dichtbij te zien kiten.
Groeten,
Rowin
( nogmaals heb je msn ?? )
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Ey
Rowin kijk anders even in zijn profiel. Ik ga hopelijk ook naar de baai van rosas. 8) Lekker beuelen.
jeroen
|
|
|
bsonders
|
Leuke plaats kom er ook al jaren nog 3 weken ik sta altijd op Las dunas deze heeft ook een eigen surf/kitesurfzone hier nog een webcammetje van camping aquarius ook in sant pere http://www.aquarius.es/html/hmetecs.html
|
|
|
Paul
|
Ik ben daar in juni ook bijna een maand te vinden. Ga nu voor het derde jaar echt een top locatie.
|
|
|
Flakkee-John
|
ik ga 23 juli naar camping La gaviota www.lagaviota.comWeet hier iemand iets over heover het van het kitestrand is? john
|
|
|
Wake
Gast
|
Ik ga van de zomer ook 2,5 week naar Nautica Almata. Ben er 2 jaar terug geweest en toen was het super, dus hoop dat het deze zomer ook weer zo wordt, elke dag lekker met een 15/12 meter varen, en je kunt je wekker afstellen op het moment dat het gaat waaien .^ Nooit problemen met la guarda civilian gehad.
|
|
|
Bluecupra
|
Zelf ga ik van 03-06 tot 24-06 naar La Ballena Allegre 2, is nu mijn 4e jaar op rij en is ieder jaar TOP.
Kan niet wachten tot het zover is .^ @#$
Jeffrey
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Ok, laat ik het dan voor de laatste keer melden: Kiten is toegestaan bij de gebieden waar ze een vergunning hebben, dus niet gedoogd. Ik weet dat je bij camping la ballena agre 2 officieel mag kiten.
|
|
|
Bluecupra
|
Ok, laat ik het dan voor de laatste keer melden: Kiten is toegestaan bij de gebieden waar ze een vergunning hebben, dus niet gedoogd. Ik weet dat je bij camping la ballena agre 2 officieel mag kiten.
Dat is ook de reden dat ik naar La Ballena Allegre ga, naast dat de camping natuurlijk helemaal SUPER is. Nog 4 weekies
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
La ballena is echt top! Ik denk dat ik er dit jaar weer ga. Jammer genoeg is het wel behoorlijk druk daar.
|
|
|
~Dirk~
|
ik ga 23 juli naar camping La gaviota www.lagaviota.comWeet hier iemand iets over heover het van het kitestrand is? john Kijk maar op de foto van de site van gaviota, het ligt voor de deur, het houten hutje wat je op het strant ziet staan is de kiteboard school
|
|
|
Frans B
Gast
|
4 Lessen voor 90,- Ik ga in juli die kant op. Hier kost 1 les al 90,- a 100,- Euries. Ik wacht wel met lessen tot in Spanje ;D
|
|
|
Rowin
|
He andy, Het wordt er gedoogd, het word er toegestaan. Er zijn niks voor niks in de zomer 30/40 kiters. En als het niet mocht zouden er ook geen lessen worden gegeven. Gr. Rowin
|
|
|
Rowin
|
4 Lessen voor 90,- Ik ga in juli die kant op. Hier kost 1 les al 90,- a 100,- Euries. Ik wacht wel met lessen tot in Spanje ;D
He Frans, Let wel op dat je waarschijnlijk in het Engels les krijgt, je bent immers in spanje.(of spaans, als je wil ) Gr. Rowin
|
|
|
|