naish23
Geen avatar
Berichten: 762
|
Als je dat doet moet je je stuur lijnen evenveel langer maken als de nieuwe afstand tussen die knoop en de depowerstrap. Je powerlijnen worden immers in vergelijking met je stuur lijnen langer. Wat je ook kan doen is dat touw korter maken door er een stuk af te knippen. Dan komt je depowerstrap ook dichterbij, wat bij jouw oplossing niet zo is. Je moet dan wel de vijfde lijn ook een stukje in korten.
|
|
|
Erik Verhe1j
Berichten: 1044
|
Je hoeft niks te knippen.. Gewoon even de knoop eruit halen en het touw korter maken.
Je stuurlijnen nu iets korter maken.
Groetjes Erik
|
|
|
guest
Gast
|
ik heb dat gewoon gedaan en heb geen verschil gemerkt. je kort je stuurlijnen wel wat in, maar je powerlijnen ook e, aangezien je de chickenloop korter maakt...
|
|
|
Marcel~
Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
|
Als je het depowerkoord korter maakt dan staat de kite meer gepowered waneer de loop tegen de bar aan staat en dus moet je de stuurlijnen een knoopje verder van de bar afzetten, niet inkorten maar verlengen dus... 8)
|
|
|
slufterhufters.com
Berichten: 6021
|
super simpel, kort gewoon je depowertouw in door middel van het knoopje iets los te maken en de boel op te schuiven tot gewenste lengte, daarna weer goed aantrekken die knoop. dezelfde lengte die je hebt ingekort gebruik je ook om je stuurlijnen in te korten door middel van een knoopje dichter naar je bar te leggen.
|
|
|
dizzy
Gast
|
heerlijk al die tegenstrijdige antwoorden, nu weet die arme jongen het nog niet!!
|
|
|
MrRippey
Berichten: 524
|
Thx weet het nu wel mijn eigen gedachten gewoon de knoop inkorten en je stuurlijnen een knoppie minder zetten thx voor de tips 8) 8) 8)
|
|
|
Marcel~
Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
|
...als er een stopper net onder de bar op de depowerlijn zit zodat je een vast depower bereik hebt dan kort je alleen boven de bar in en heeft Arno gelijk en kort je ook je stuurlijnen hetzelfde aantal cm's in... Weet niet of dat bij North het geval is. Bij Naish 2004 niet in ieder geval en dan verkort je je depowerbereik waardoor in de stand loop tegen de bar de kite meer staat gepowerd dan daarvoor en dan verleng je de stuurlijnen om minder power te krijgen in die uiterste stand...
|
|
|