dizzy
Gast
|
gaaf die fotos !!!, maar waar is dat ? het lijkt meer op een grote vijver dan op een meertje, niet super vlagerig dan ???
|
|
|
Moza
|
Vette pics!
|
|
|
plaaggeest
|
relaxte shit man zo'n spot heb ik ook in de buurt in de vrije uurtjes als ik geen vervoer heb lekker daar beulen
|
|
|
pierre
|
das gewoon naast me werk ga daar denk ik na t werk ook s effe lekker varen scheelt me een hoop reis tijd 8)
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Dat ziet er vet uit. Gewoon op een brede sloot ofzo!! Is het daar niet vlagerig tussen die huizen? Ik waag me niet meer op binnenmeertjes.
|
|
|
paul74
Gast
|
het is erg vlagerig maar wel leker ;D soms 3-6 Bf
|
|
|
Sebastiaan
|
Ik ga tegenover die plas wonen, heb er twee keer gekite. Eigenlijk is oost de enige optie, en zelfs dan vaar ik er liever niet, megavlagerig. Zag jullie bezig afgelopen zondag, vroeg me alleen af waarom jullie daar gingen en niet met NNW even in de auto stapten om vervolgens 25min. later heerlijk op zee te kiten. Ik neem aan dat de vlagen erger waren dan met oost.
|
|
|
paul74
Gast
|
ik woon tegenover dat meertje en met ooste wind is zeker beter , tot kijk dan met oost .^
groetjes
|
|
|
(Super) Mario
|
Is zeker geen meertje of sloot................ 8) Maar super vlagerig en zeker ook geen spot voor beginners ^ Heb in het begin 2 keer m'n kite daar beschadigd :'(
|
|
|