4 weken op kitevakantie

epjstudent
Gast
Antwoord #25 Mei 20, 2005, 09:38:36
edit2Rapporteer  
mannen zijn heerlijk vooral als ze ook n beetje kunnen surfen,maar marc het is een kitechickweekend, kan je dat wel aan!

Nou ik kan waarschijnlijk onbetaald verlof opnemen vandaar!Maar ik weet niet hoe de wind in Nl ius vd zomer anders wil ik er dan ook nog wel ff even uit als het maar lowbudget kan.Misschien is dat in Fr wel wat zal eens checken op internet!
jumpertje
Gast
Antwoord #26 Mei 20, 2005, 11:08:10
edit2Rapporteer  
Probeer berichten duidelijk op te stellen...met leestekens. Hier komt geen hond uit, is niet leesbaar! Volgende keer gaat dit weg. Iets meer je best doen als je post! Je taalgebruik kan ten opzichte van kwetsbare groepen in deze samenleving ook netter!

whahhaha gewoon k ben ook een jongen van 15 maarja k kite al wel 3 jaar en k kom elk jaar weer in lac de serre poncon super relaxed en der is super veel te doen raften kiten windsurfen discoo'ssssss :P:P  dus t kan wel gezellie worden en je kan beter op een camping gaan staan das nog goedkopen k sta ook op camping ik kiten gewoon voor de camping maar dat mag eigenlijk nie ben al 1 keer weggestuurd door politie discriminatie egt zikkk  en die kite spot voor kiteers is aanlandig maar je moet zoieso hoogte kunnen lopen en verderop is een soort water stroompje daar kite ik altijd wel klote want er zijn stenen wel goede oplaat plaats voor kites en goed te varen daar geen vlagen dus wel relaxedddddd en ik hoop dat k jullie daar wel zie wordt dan wel lachuhhhhh gr wes rippaaassss'    peapleeee
Eev

Antwoord #27 Mei 20, 2005, 13:08:24
edit2Rapporteer  
Nee helemaal niks mee vooral niet als ze ook surfen!

Nee ik neem denk ik onbetaald verlof op! Ik ga in december voor dit bedrijf naar Frankrijk en waarom niet 2 maandjes daarvoor nog effe genieten vh mooie weer!

Wil ook best nog wel ff in de zomer als het maar lowbudget is!
jumpertje
Gast
Antwoord #28 Mei 20, 2005, 14:29:02
edit2Rapporteer  
jah de camping is niej zo duur heb hieer de prijs lijst naast me liggen dus als je wat wil weten k zeg et zo  Tongue
jumpertje
Gast
Antwoord #29 Mei 20, 2005, 22:28:03
edit2Rapporteer  

moes je nog prijzen weten k hoor het wel van jullie   gr wes zondag kitehigh meeting bij brouwers dan :P:P

(aangepast)
Claudia

Antwoord #30 Mei 20, 2005, 22:36:30
edit2Rapporteer  
neehoorgeenproblemenmeemaarooknietdatik zegvannounounoudaarmoetikdanwelevennaar toeopvakantiejumpertjemaarbedanktiniede rgevalvoordetip

Maak berichten leesbaar buiten de lounge!
Rutger II

Antwoord #31 Mei 20, 2005, 23:41:41
edit2Rapporteer  
Claudia, gebruik eens leestekens, erg onduidelijk zo  Wink

Lac de serre Poncon is best een lekkere plek om te kiten, maar als je beginner bent is het best lastig omdat het kitersgedeelte bij Savines aanlandig/schuinaanlandig is, het water is er diep en de ''kust''lijn is van steen.

Oja, bij veel wind staat er een flinke chop maar dat kan wel leuk zijn!
Eev

Antwoord #32 Mei 21, 2005, 09:05:13
edit2Rapporteer  
niks ik wilde vandag en morgen kiten maar ner is nergens wind! maar je magmij best wat prijzen vertellen oor why not!
Claudia

Antwoord #33 Mei 21, 2005, 16:32:12
edit2Rapporteer  
Ik ben nog wel geweest vandaag. In Wijk aan Zee. Toch nog even een paar uurtjes ervaring op zee opgedaan, viel nog best wel mee.
kiteman-7
Gast
Antwoord #34 Mei 23, 2005, 20:44:07
edit2Rapporteer  
Topic gaat over een kitevakantie...alle berichten over en van  jonge jongetjes derhalve in de prullebak....in de lounge kun je geinen!
Nutteloos om in  3 posts uit te leggen dat je 1.65 bent en 40 kilo en dat je wallen onder je ogen hebt!

Onderwerp over quoten met een mac is verplaatst naar de lounge!
jumpertje
Gast
Antwoord #35 Mei 23, 2005, 22:37:13
edit2Rapporteer  
hey eev . ik maak wel een lijstje voor je en dan zet k die der wel ff bij kan je ff kijken wat het allemaal kost . ik vin et in iedergeval niet te duur ik ga elke zomer 4 weken dus dat moet wel meevallen de prijzen maar kijk maar even gr jumpertje
jumpertje
Gast
Antwoord #36 Mei 23, 2005, 22:40:00
edit2Rapporteer  
jammer eev t lukt niej k kan geen frans dus dat wordt moeilijk moet k ff aan me pa vragen wat et betekent dan weet ik et wel gr jumpertje
Eev

Antwoord #37 Mei 24, 2005, 09:35:11
edit2Rapporteer  
Is goed!
Claudia

Antwoord #38 Mei 24, 2005, 18:21:22
edit2Rapporteer  
Oh jeuj ik zou wel naar het kitechicks weekend kunnen. Ouders komen niet meer. Gaat iemand van jullie nog?
Eev

Antwoord #39 Mei 25, 2005, 13:35:44
edit2Rapporteer  
Ja ik waarschijnlijk nog steeds met n vriendin van mn kitesurfvereniging, mits er goeie wind is. Nu is de zaterdag goed dus...Freija ging ook toch?
Wapper
Gast
Antwoord #40 Mei 25, 2005, 14:35:39
edit2Rapporteer  
Nog 2 operaties en dan is helemaal het vrouwtje  :-* :-* :-*

Ben jij een vrouw Marc Wink?

Citaat
:-*
Claudia

Antwoord #41 Mei 25, 2005, 18:20:20
edit2Rapporteer  
Is die dan alweer terug van vakantie dan? Ga je Freija? Maar goed, die woont daar ook in de buurt dan. Weet niet met wie ik in een tentje moet Sad (geen commentaar). Misschien dat ik anders een dagje ga, weet alleen niet welke dag het leukst is, of maakt dat niets uit?
Eev

Antwoord #42 Mei 26, 2005, 09:44:39
edit2Rapporteer  
he claudia

Ik heb helemaal geen tentspullen dus ben...Maar als jij ook n tentje hebt dan ga je toch gewoon gezellig bij ons?Ik heb alleen geen plek in mn auto meer heb n heel klein autootje maar anders rijden we achter mekaar aan of zo?Voor 1 dagje is het wel ver rijden, en een heel w weekend is juist zo leuk!Maar we wachten eeerst de wind ff af!
RLV
Gast
Antwoord #43 Mei 26, 2005, 21:15:33
edit2Rapporteer  
Lacanau is een redelijke spot(als er wind staat) Je hebt daar een meer(vlak water) en de Ocean(met heel veel golfsurfers)
epjstudent
Gast
Antwoord #44 Mei 27, 2005, 17:02:47
edit2Rapporteer  
Claudia ik ga toch niet die vriendin van me zei af helaas. Ik ga morgen gewoon in katwijk kiten wordt een goei dagje hoef ik niet perse helemaal voor naar zeeland. Waar ga jij kiten morgen?

Ik ga nu scheveningen in heb de hele dag op kantoor gezeten effe een borrel doen!!
Claudia

Antwoord #45 Mei 29, 2005, 11:35:22
edit2Rapporteer  
Mijn ouders waren als verrassing gekomen. Na ja wel lief natuurlijk maar ik kon wel janken toen ik met die wind op de markt aan het slenteren was met de familie. Aaah. Jammer dat er vandaag geen wind is, wil de schade inhalen. Zit echt op het randje nu en heb het idee dat ik ieder moment weg vaar en daarom wil ik nu alles op alles zetten....maar ja.
epjstudent
Gast
Antwoord #46 Juni 07, 2005, 14:33:05
edit2Rapporteer  
25 juni is er weer een kitechixweekend in zeeland!
Freija
Gast
Antwoord #47 Juni 07, 2005, 17:15:38
edit2Rapporteer  
Komend weekend is het ook KiteChicks (11 &12) weekend Claudia en Eva en de rest!

Ik ga in ieder geval deze keer.

Zou leuk zijn om elkaar dan te ontmoeten en ervaringen of plannen rondom kitevakanties uit te wisselen.

En ptaals in de tnet heb ik enveeetul wel! (Als het geod is kan ieeerden dit leezn, tcoh? Er was oiot een sroot tset geewset dat je hnnsereren aeleln naar de lgntee van het wrood kkeen, en dus neit naar de volgorde van de ltteres)
skyrider 138
Gast
Antwoord #48 Juni 07, 2005, 18:31:15
edit2Rapporteer  
jezus freija, dit is dus echt niet te lezen.... eerste stukkie gaat nog wel maar de rest.. heb je je f one tegen je kop aan gehad.. zou morgen ff langs neurologie gaan in je pauze want het is niet goed met je... 
Claudia

Antwoord #49 Juni 08, 2005, 20:34:34
edit2Rapporteer  
oh was ik alweer vergeten. Wil wel nog steeds op vakantie, liefst hele maand augustus. Of drie weekjes ofzo. Weet je nou al hoe en wat? Heb trouwens voor het eerst een beetje heen en weer kunnen varen deze week. Duurt ff maar goed, nu doorzetten!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.