uitgehaakt????

northkiter
Gast
Mei 21, 2005, 12:17:30
edit2Rapporteer  
hey kiters 

ik heb een vraagje als ik een truckje wil doen maar dan uitgehaakt moet ik dan me strap hellemaal aan trekken als ik me trap hellemaal aan trek dan vaart die leker, maar ik zag een kiter die haakte hem gewoon uit zonder de strap aan te trekken???....maar als ik dat doe dan gaat me kite raar doen en heb ik geen controlle over me kite??????

wie o wie weet heer het antwoord op

(ow jah ik heb een rhino 5  16 met het 5th element en ik heb een rhino 1 12 4 lijns)

 Undecided

denniSS fuel
Gast
Antwoord #1 Mei 21, 2005, 12:23:31
edit2Rapporteer  
aan trekken en dan stukje bij beetje lossen totdat hij lekker vaart.......... en wat die kiter betreft , misschien vaarde hij al met een aangetrokken strap.
Buur

Berichten: 989
Antwoord #2 Mei 21, 2005, 14:33:02
edit2Rapporteer  
je hebt kites die niet totaal open gaan staan als he ze powerd of uithaakt. maar bij een gemiddelde kite moet je wel de strap aam trekken. omdat anders de kite achteruit gaat vliegen
Ook stuurt je kite beter een sneller wanneer je je strap een stuk aan trekt als je uigehaakt vaart. en je kite wordt niet onwijze sleurmachine. 
Jobsie
Gast
Antwoord #3 Mei 21, 2005, 15:32:21
edit2Rapporteer  
ik vaar altijd met me strap aangetrokken. als ik unhook dan staat me kite perfect. sling vaart tog het best als hij gedepowered staat dus dat is THHHIIIIEEEEOP!  @#$ @#$ %@!
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #4 Mei 21, 2005, 16:36:58
edit2Rapporteer  
zou met die 12 je strap wle aantrekken, met je 16 hoeft het niet perse die is er al meer op gebouwd.
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #5 Mei 21, 2005, 18:17:39
edit2Rapporteer  
Ik heb die rhino05 in mijn handen gehad, maar vond um niet echt super voor uitgehaakt. Als je de bar al een beetje aantrekt voel je al wat verschil in power. Dat heb je bijvoorbeeld bij een Slingshot een stuk minder.
Marten

Berichten: 281
Antwoord #6 Mei 21, 2005, 19:52:54
edit2Rapporteer  
je kan ook je depowerlijn inkorten dan hoef je die strap niet steeds aan te trekken.
Joris

Berichten: 1631
Antwoord #7 Mei 21, 2005, 21:07:58
edit2Rapporteer  
je kan ook je depowerlijn inkorten dan hoef je die strap niet steeds aan te trekken.

je kan ook de versnellingsbak uit je auto halen dan hoef je niet meer te schakelen als je berg op moet.
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #8 Mei 21, 2005, 21:44:12
edit2Rapporteer  
naja...gewoon beulen!!
zagy

Berichten: 804
Antwoord #9 Mei 21, 2005, 22:09:47
edit2Rapporteer  
ik doe het nooit.
mn kite staat dan wel helemaal open maar heb er nooit problemen mee.
iK sprik er vaak nog hoger mee ook. Hij staat dan net op het randje van stallen.
Low end is ook goed
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #10 Mei 21, 2005, 22:39:36
edit2Rapporteer  
Maar dan word je kite wel iets langzamer en gevoeliger als ie zover open staat. Dat vind ik zelf niet zo lekker voor uitgehaakte kiteloops.
Jobsie
Gast
Antwoord #11 Mei 22, 2005, 12:06:38
edit2Rapporteer  
zagy jij moet je strap eens aantrekken en dan zul je merken dat je veel harder gaat. je kite heeft veeeeel te veel drag als hij helemaal open staat. hij gaat dus langzamer. en dan ga je dus ook niet zo hard der achter aan. ja ok de 1e klap die je krijgt is groot. maar als je kite gewoon goed staat is het ten 1e makkelijker om te loopen en straks kiteloop hp`s te doen. en je gaat er grof hard achteraan. ohw en je kite stalled niet .^
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #12 Mei 22, 2005, 14:04:38
edit2Rapporteer  
Ik denk dat je het beste kan proberen hoe jij het fijnst vind per kite.

Dus  1x springen zonder dicht trekken dan 1x met half dicht dan 1x helmaal dicht dan moet je zelf kijken wat je het fijnste vindt. Scheelt natuurlijk ook wat voor dag het is powerd up zul je hem iets verder moeten dichtrekken als underpowerd.
Jobsie
Gast
Antwoord #13 Mei 22, 2005, 16:53:51
edit2Rapporteer  
heeft niets te maken met wat je lkkr vind. Undecided of met wat voor dag het is. Undecided je kite vliegt het best als je hem een stuk gedepowered hebt. je 16 vliegt tog ook niet als hij helemaal open staat. dan stalled hij en ga je niet vooruit. maar als je hem dan een stukkie depowered dan is het opeens top.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.